Hier 4 dagen voor nod . Zometeen testjes halen .want zijn op nog steeds last van nippels boobs steviger spannend blijft t steeda
@Gilry @cynmark29 @Butterflyzz voor jullie gaat het nu ook spannend worden het laatste weekje! Hier voel ik nog steeds weinig tot niets.. nog 1 a 3 dgn wachten te gaan! Als ik vandaag geen gekleurde afscheiding krijg ga ik morgen denk ik testen.
Dacht vanmiddag een sliertje rood te zien in de afscheiding.. maar tot op heden niets meer. Wordt of weer een lange LF of toch zwanger. Maar denk echt het eerste. Normaal heb ik altijd een dag van te voren al wat gekleurde afscheiding.
@cynmark29 ik heb je test gezien spannend zeg , er is echt wel een 2e streep te zien wanneer ga je weer testen?? @Star2017 zolang het nog niet helemaal is doorgebroken is er nog hoop Ietsjes bloed kan ook zw.. ga je morgen anders testen?
Ja klopt! In de ronde dat ik zwanger was had ik al vanaf dpo10 gekleurde afscheiding zo af en toe en is echt weken gebleven! Voel me nu alleen totaal anders als toen haha lastig! Morgen wilt vriend wel testen als er nog geen bloed gespot is.
@cynmark29 , ik hoop dat je testen gaan oplopen! @Star2017 ...verschrikkelijk die onzekerheid hoop zo dat je ook op het zwangerenbankje mag!! Ik heb een super leuk shirtje ontworpen om de zwangerschap aan te kondigen voor ons dochtertje. Heb helemaal geen krampen of buikpijn meer voel echt aan niets dat ik zwanger ben..en heb me aangemeld voor mvm! Hoe gaat het met de rest vd dames?
Wat leuk dat je zo'n shirtje hebt ontworpen om de zwangerschap aan te gaan kondigen! Wat fijn dat je nergens last van hebt tijdens je zwangerschap! Ik had toen ook echt nergens last van, maakte me dan wel onzeker af en toe. En wat goed dat je met mVm mee gaat doen! Krijg je zo'n heerlijke wikkeldeken cadeau!
Ohhh cynmark dat zier er positief uit gefeliciteerd alvast nu oplopen Star spannend k heb ook altijd 3 dgn ervoor bruin verlies. Dus een goed teken dat je dit nog niet hebt. Ik ga voor je duimen Girly spannend klinkt alsof er wat gaande is. Butterflyz hoe gaat het bij jou? Merel leuk je eigen ontwerp. Hoe ziet het eruit? Of wat staat erop? Mama van marlinde hoe gaat het? Hier beginnen mijn borsten gevoelig te worden en heb k last van steken en krampjes. Zit ook op 6dpo.
@Elraange, gaat goed met mij gisteren heb ik mijn derde spuit gonal-F gezet dus nu nog 5 dagen tegaan. Voel me ook goed wederom, geen bijwerkingen (gods zij dank). Hoe is het met jouw? @merel123 war leuk ideetje om zo de zwangerschap aan te kondigen @Star2017 ik hoop dat het bij dat kleine sliertje is gebleven meis, knuff @cynmark29, en is de spanning nog uit te houden, hoop zo dat je mooie oploop heb met de testen Hoe is het met de rest van de meiden?