Dat is echt super zuur dan idd anne, en nu een verplichte maand rust is helemaal zuur, weer een maand langer wachten de kans is wel groot dat ze allemaal springen als ze minimaal 16mm waren bij de meting, daarvoor kunnen ze nog slinken is ons opgevallen bij iui ronde 1. Mijn man en ik hadden het er gisterenavond over stel we hebben meer dan 3+ follikels en iui stopt meteen, doen we dan ook klusverbod aannemen of nergeren. Afgelopen maand 3 follikels en niet gelukt, dus tja we vinden het best moeilijk. Zijn dan ook benieuwd hoeveel follikels er klaar liggen deze keer
Ja goed, had er eentje van 18mm, 1 van 12.3mm links En recht 8,7mm en 9.1mm en 9.7mm Vanavond de ovitrelle zetten en dinsdag de inseminatie Ze gaan er vanuit dat die van 12.3 niet mee gaat dus 1 eitje deze ronde Dus ik kruip dinsdag weer op het wachtbankje
>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Cynmark29 - 28 juli 2017 ( 2 eitjes ) Gilry - 2 augustus 2017 ( 1 eitje ) Elraange - 2 augustus 2017 (1eitje ) Mama-van-M - 15 augustus 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 11 augustus Cynmark29 - iui ronde 5 met clomid en pregnyl 16 augustus Girly - iui ronde 2 met Donor Elraange - iui ronde 8 met donor 29 augustus Mama-van-M iui ronde 3 met gonal-F en ovitrelle -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui ronde: 14 augustus # Ellis2014 gesprek met de gyn # xxLinn Follikelmeting 15 augustus # Palmpje Follikelmeting 16 augustus # Oj89 Follikelmeting 17 augustus # Star2017 Follikelmeting ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #AnnaM83 #xxLinn #Oj89 #Palmpje #Star2017 #Butterflyzz ---------------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Lauren1990 #Ellis2014 ------------------------------------------------------------------------------------------ Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) Afspraken na postief testen: # Merel123 - 18 augustus eerste echo # Coco123 - 31 augustus eerste echo ------------------------------------------------------------------------------------------ Start IVF & ICSI na iui...... #Anak2 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij
Jaaaaa echt he, zit gewoon op cyclus dag 11 vandaag en dinsdag is het alweer zover nu hopen dat manlief ook goede zwemmers heeft a.s dinsdag
@xxLinn succes vandaag met de follikelmeting meis @Ellis2014 succes vandaag met je gesprek bij de gyn @Lauren 1990 hoe gaat het met jouw meis?? Hier gisteren om 22.00 de ovitrelle gezet, dus nu netjes afwachten tot morgen Net een ovu test gedaan en jaja opweg na mooi postief, dus prima daar binnen
Oh sorry @Elraange en @mama-van-marlinda . Ik kreeg geen melding binnen. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar heb wel gevoel dat het er aan gaat komen een deze dagen. Hoop van niet maar is even afwachten nu... Hoe gaat het met jullie?
Oh sorry @Elraange en @mama-van-marlinda . Ik kreeg geen melding binnen. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar heb wel gevoel dat het er aan gaat komen een deze dagen. Hoop van niet maar is even afwachten nu... Hoe gaat het met jullie?
Lieve meiden,ik denk toch dat begin van menstruatie begint bij mij vandaag helaas. Wij gaan op naar de volgende ronde. Ik heb zo het gevoel dat ik faal. Heb erg zitten huilen vandaag na mijn werk. Maar mijn vrouw zegt dat we genoeg rondes te gaan hebben en de natuur zijn werk moeten laten doen. Toch vind ik het wel lastig. Hoe laten jullie hier mee om? Fijn dat dit forum bestaat. Xx