Ik spuit nu menopur 75. Maar ik heb ook al vele keren clomid gebruikt maar dat was voor mijn operatie aan endometriose dus eigenlijk hebben die geen nut gehad.. na operatie heb ik nog 1x clomid genomen. Van clomid had ik echt warmte uitbarstingen. S nachts echt nat van het zweet. Brr. Gelukkig nu van menopur niet! Voel ik precies niets van.. soms misschien beetje hoofdpijn.
Hopelijk zijn ze snel daar. Gek dat we er soms naar uitkijken.. maar dan kan je weer verder met de volgende stap. Kop op!
Hey dames, Hier is poging 1 ook mislukt! Vandaag weer begonnen met Menopur. Balen Anak! Spannend Cynmark! Ik had ook echt last van de inseminatie, echt veel pijn gehad. Snoopy ook weer succes meid!
Net terug van fm en het stort hier weer in... pff geen verschil met vrijdag!! Dus ik noem het niet goed. Verder spuiten met menopur en woensdag terug. Dokter meette nu 13mm ipv vrijdag 14 en baarmoederslijmvlies nu 5 en vrijdag meette ze 7. Ik kan er echt niet meer aan uit hoor. Er zal wel wat verschil op de metingen kunnen zitten zeker. Ik ben teleurgesteld,boos en maak me echt zorgen dat het hier niet goed komt!
Balen @Ellis2014 . Op naar poging 2 hoeveel moet je nu spuiten ? @Snoopy90 op welke cyclus dag zit je nu ? En hoeveel spuit je ? 75ie ? @cynmark ik heb het ook gehad bij poging 1 Ik denk dat vandaag de eisprong(en) is geweest. Ik hoop dat ik snel mijn menstruatie mag verwachten. In iedergeval voor 4 juni. En dat alle eiblaasjes wegzijn en ik weer met poging 2.1 kan beginnen
Weer hetzelfde, 75 mg menopur. Vrijdag eerste fm. Blijven hopen Snoopy! Succes Anak, hoop met je mee!
@anak2: ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Tot en met dag 14 heb ik 37,5 moeten spuiten en dan op dag 15 van cyclus moeten verhogen naar 75 omdat er geen reactie was. Dus ik ben nu 9 dagen 75 aan het spuiten.. Vandaag om elf uur opnieuw op echo.. Hopelijk positief resultaat!
Vrijdag weer fm meting omdat ik vandaag weer posi ovu test had . Ben benieuwd ze willen eventueel ook bloed gaan prikken
Er zouden toch twee folikkels zijn.. een van 16mm en van 15mm.. Raar omdat de andere dokter maandag maar 1 niet meer zei. Die dokter van maandag ligt me echt niet. Ik blijf beter bij hem weg. Mja het moet ook altijd zo uitkomen natuurlijk. Ik ben ook bloed moeten gaan laten nemen en ze hebben mij juist gebeld. Vanavond pregnyl zetten en dan vrijdag inseminatie.. Leuk dat we weer zo ver zitten al stel ik mij bij alles wel wat vragen mja ze zullen hun werk wel kennen he.
Ik had gisteren voor het zetten van mijn pregnyl spuit nog een ovulatie test gedaan om echt zeker te zijn dat mijn lichaam niets in gang heeft gezet en inderdaad hij was negatief. Zo juist een ovu test gedaan een heel duidelijk twee strepen. Nu dat zal zeker door de pregnyl komen dus het is logisch dat hij nu heel duidelijk is maar dan is het toch ook een teken dat mijn lichaam reageert op pregnyl lijkt me.. Of kan ik me daar echt niet op baseren? Vorige iui's had ik altijd het gevoel dag na pregnyl dat ik mijn eisprong had want zo gespannen borsten en deze keer heb ik dat echt niet. Dus het lijkt me nu dat we beter zitten eigenlijk dan vorige keren.. ik voel mijn eisprong totaal niet dus ik kan mij op niets baseren maar ik heb nu echt nog geen pijnlijke borsten dus hopelijk morgen vroeg wel. Om 10u30 mijn inseminatie!
Mijn iui is goed gegaan. Wel beetje bloedverlies nadien. Dat had ik de vorige keren niet. Terwijl ik nog lag op de stoel voelde ik wel plots iets uitlopen. Hopelijk was het enkel slijm en niet een deel goede zwemmers.. maar die kans lijkt me klein denk ik? Het staal van mijn vriend was heel goed. Vorige keer was het iets minder maar nu was het 10x zo goed zei ze. Vanavond starten met utrogestan. Drie maal per dag..
Hoe gaat het Snoopy? Mijn eitjes groeien niet zo goed als de vorige keer... Vandaag al 10 dagen aan het spuiten en zo terug naar het ziekenhuis voor de fm.. ben benieuwd..
Hier gaat het wel goed. Nu is het weer gewoon wachten he. Morgen is er toch alweer een week voorbij. Wat zei jou fm? Ik ben dan altijd ongerust als de eitjes niet zo goed groeien maar de dokters blijven daar rustig onder. Ze zien dat wel vaker dat het per cyclus kan verschillen. Hopelijk was er een goed resultaat voor je!
Net weer geweest en een groeispurt! Een eitje van 16mm.. morgenavond ovitrelle spuiten en maandag inseminatie!! Fingers crossed dus