Eltraange enorm jammer en balen. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat en je weer een mooi ei hebt voor de inseminatie!
Thnx allen liefff van jullie We gaan er gewoon weer voor. Zat me alleen net te bedenken dat ik m'n eisprong in laatste wk Vd vakantie heb. Dus misschien geen iui kan doen. Word krap aan. Hoop dus positief ovutest woensdag 30 te hebben donderdag vliegen we weer terug namelijk.
Star klinkt goed 10mm. Hopelijk korte ronde dan hihi Gilry hoe gaat het bij jou. Misschien toch nog eens testen?
@Gilry Ik zou idd ook eens een testje doen! Het moet wel echt rood worden om het als menstruatie te zien tenminste bij ons in het zkh. @cynmark29 Je kunt altijd voor de zekerheid even bellen! @xxLinn Lastige vraag ja! Hier ligt het wel voornamelijk aan mij! Maar niet echt het idee van falen van het lichaam, tenminste niet meer! Baalde wel heel erg toen ik maar niet ongesteld werd en alle behandelingen niet zorgde voor een groeiend eitje. Vriend ook iets verminderd vruchtbaar. @Elraange Balen meid! Hopelijk komt het precies goed uit met je vakantie!!
>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Elraange - 2 augustus 2017 (1eitje ) Mama-van-M - 15 augustus 2017 ( 1 eitje ) Oj89 - 19 augustus 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 16 augustus Elraange - iui ronde 8 met donor 29 augustus Mama-van-M iui ronde 3 met gonal-F en ovitrelle 2 september Oj89 iui ronde 4 met puregon en pregnyl -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui ronde: 18 augustus # xxLinn Follikelmeting # Palmpje Follikelmeting # Blij83 Follikelmeting 21 augustus # Star2017 Follikelmeting 22 augustus # Butterflyzz Follikelmeting 31 augustus # Cynmark29 echo ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #AnnaM83 #xxLinn #Palmpje #Star2017 #Butterflyzz #Girly #Blij83 ---------------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Lauren1990 #Ellis2014 #Cynmark29 ------------------------------------------------------------------------------------------ Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) Afspraken na postief testen: # Merel123 - 18 augustus eerste echo # Coco123 - 31 augustus eerste echo ------------------------------------------------------------------------------------------ Start IVF & ICSI na iui...... #Anak2 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij
>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Mama-van-M - 15 augustus 2017 ( 1 eitje ) Oj89 - 19 augustus 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 29 augustus Mama-van-M iui ronde 3 met gonal-F en ovitrelle 2 september Oj89 iui ronde 4 met puregon en pregnyl -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui ronde: 18 augustus # xxLinn Follikelmeting # Palmpje Follikelmeting # Blij83 Follikelmeting 21 augustus # Star2017 Follikelmeting 22 augustus # Butterflyzz Follikelmeting 31 augustus # Cynmark29 echo ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #AnnaM83 #xxLinn #Palmpje #Star2017 #Butterflyzz #Girly #Blij83 #Elraange ---------------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Lauren1990 #Ellis2014 #Cynmark29 ------------------------------------------------------------------------------------------ Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) Afspraken na postief testen: # Merel123 - 18 augustus eerste echo # Coco123 - 31 augustus eerste echo ------------------------------------------------------------------------------------------ Start IVF & ICSI na iui...... #Anak2 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij
Hier was het ook niet veel afgelopen keer, donderdag werd ik het, en zaterdag was het alweer spotting
Mijn man was 10 jaar geleden zo goed als onvruchtbaar, 3 x zaadanelyse gehad, 200.000 - 175.000 & 500.000! 2% beweegelijk maar zonder kop of staart. We zouden toen voor verder onderzoek naar LMUC gaan en ons voorbereiden op IVF-ICSI. Mijn man voelde zich er goed ziek onder, wilde heel graag samen met mij kinderen en tja dan ineens ben je zo goed als onvruchtbaar.. Nu 10 jaar later is die vruchtbaar (ongelovelijk gevoel nog steeds) we kregen begin dit haar de uitslag van de anelyse: 18milj. Mijn man zei toen nog heeft u wel het goede dossir voor u? Die arts moest hier toen echt mijn man en mij overtuigen dat het echt zo was. Eenmaal buiten vielen de tranen in zijn ogen en hoor ik hem nog zeggen, maris ik ben gewoon vruchtbaar.. Nu zijn we onverklaarbaar onvruchtbaar, want we zijn beide in orde.
@mama-van-marlinda wow wat een verschil in zaad! Hoe kan het ineens zoveel verbetert zijn? Mijn vriend had afgelopen iui ook erg slecht vergeleken met de vorig jaar.. waarschijnlijk speelt de moeilijke periode in april/mei met stress daar wel een rol in. Zaad is natuurlijk ook al 6-8wkn "oud" bij zaadlozing. Ben dus erg benieuwd de komende keer of het al iets beter is. Hij is nu ook gravitamon aan het slikken net als ik dat schijnt ook te helpen volgens de artsen! Al zal het hopelijk vast eenmalig zo slecht zijn!
Idd verschil eerste is analyse, de andere 3 zijn van de iui ronde's tot nu toe Januari 2017: 18milj 16% beweeglijk Juni 2017. : 22milj 34% beweeglijk Juli 2017. : 7milj 30% beweeglijk Augustus 2017: 8milj 44% beweeglijk Mijn man is net als ik afgevallen, Hij is ongeveer 15 kilo minder, Verder rookt hij 75% minder dan 1 jaar geleden en slikt hij supplementen net als ik Al met al zijn we heel blij vooral met de beweeglijkheid die we steeds beter zien worden. En ook geen stress in ons leven zorgt denk ik voor een mooi balans bij hem in zijn lichaam star.
Wauw mooi verschil! Ziet de beweeglijkheid mooi oplopen zeg! Die is hier wel altijd mooi hoog! 80% was het vorige maand. Ben benieuwd of de milj ook meer gaan worden met de pillen! Zal bij jullie naast het roken en af afvallen ook wel hebben meegespeeld in verbetering!
Bij ons was die altijd laag, ( 10 jaar geleden max 3%) dus hierin zien wij super verbetering.. maar 80% is idd super snel. Opdit moment slikt mijn man, A tot Z voor de man, Zink&Selium, Vitamine D, Vitamine C, en B-complex (zie de foto) Staat alleen op zijn kop
@xxLinn , @Palmpje & @blij83 Succes vandaag bij jullie follikelmeting @merel123 have fun bij jullie eerste echo momentje Hier vandaag heerlijk dagje vrij, en dan gaat mijn laatste week in en dan Vakantie