Het eitje is al gesprongen Weg mooie follikel. Weg IUI 2. Stomme LH-testen. Waarschijnlijk is de piek toch ergens zaterdag of zondag geweest en heb ik hem gemist. Het was blijkbaar een korte piek deze cyclus. Gelukkig het zelf wel (onbewust) op het juiste moment gezellig gehad samen, maar toch .... baal er enorm van. We gaan stoppen met IUI. Er komt geen nieuwe poging. Over 2,5e week hebben we de 1e voorlichting over IVF/ICSI. Maar dan ben ik dus waarschijnlijk net weer ongesteld (of hopelijk niet). Dan zouden we weer een hele cyclus moeten wachten waar we nu na deze mislukte IUI helemaal geen zin in hebben. We hebben daarom vanmorgen direct voor deze week een evaluatie afgesproken met onze hoofd behandelaar. Dan kan het plan van aanpak gemaakt worden en kan ik starten met medicatie op het moment dat in ongesteld wordt en gaat er niet nog een cyclus verloren. Hoe is het met de andere dames?
2 keer per dag en precies op de tijden dat de kliniek aangaf dat ik moest testen. Dus daar heeft het helaas niet aan gelegen. Hoe is het met jou? Al weer naar het ziekenhuis geweest?
Jeetje wat balen joh van je gemiste eisprong. Kan me voorstellen dat je pissed bent. Waarom mag je nu meteen door voor ICSI? Stond dat al vast vanwege de zaad kwaliteit. Balen he dat je dan steeds weer moet wachten. Ik probeer me er tegenwoordig maar op in te stellen dat er tussen alle stappen door toch steeds ´nutteloze´maanden zitten. GRRR. Wel stom dat ze in jullie ziekenhuis geen IUI in het weekend doen. Wij hebben gisteren inseminatie gehad. Nu kom ik jullie dus weer gezelschap houden op het wachtbankje. En ondertussen leef ik toen naar onze evaluatie met de fertiliteitsarts eind aug om mocht het nodig zijn, een plan de campagne te maken voor hierna.
@merel123 en @blij83 Voor ons inderdaad geen IUI meer ivm de zaadkwaliteit van mijn partner. Bij het eerste onderzoek 0,5 miljoen zaadcellen na opwerken en bij de eerste IUI 0,4 miljoen. De kwaliteit ligt dus eigenlijk al onder de grens voor IUI (en ook voor IVF vandaar gelijk ICSI) We hebben toch IUI gedaan in afwachting van alle andere onderzoeken. Die zijn nu allemaal geweest en er is niks uitgekomen waar wat aan gedaan kan worden. @blij83 welkom op het wachtbankje. Spannende twee weken weer. Duim voor je
Ik kan zelf bepalen hoeveel rietjes ik bestel. De kosten liggen echt heel erg hoog dus ik weet dan ook nog niet hoeveel ik er de volgende keer ga bestellen.. Hopelijk is het niet eens nodig!
Ik kan zelf bepalen hoeveel rietjes ik bestel. De kosten liggen echt heel erg hoog dus ik weet dan ook nog niet hoeveel ik er de volgende keer ga bestellen.. Hopelijk is het niet eens nodig! Jeetje das ook balen!
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, wij zijn na een mislukte TESE in juni 2015 op de wachtlijst gezet voor donorzaad. Inmiddels zijn wij opgeroepen en heb ik donderdag 10 augustus mijn eerste IUI-D gehad, dit was op dag 18. Volgens zkh mag ik 24 aug testen, maar volgens mijn zeer regelmatige cyclus, van 26 dagen, ben ik inmiddels 3 dagen overtijd. De plaatsing is gedaan op basis van een combinatie van echo's en LH testen. 9 augustus had ik s ochtends een positieve LH test, gedaan in zkh door verpleegkundige, maar op de echo was slechts 1 eitje te zien, terwijl de dag ervoor 2 goede eitjes te zien waren. Ik denk dat ze te laat waren en dat het ene eitje al gesprongen was, hebben jullie hier ervaring mee? En wanneer zouden jullie gaan testen? Ik lees op dit forum veel over succesverhalen dat is altijd fijn om te horen, geeft ook veel hoop!
Ja dat gevoel had ik ook, maar dan moet ik nog even wachten, mijn partner wil er graag bij zijn en hij komt morgenavond weer terug van vakantie, dus dan wordt dat woensdagochtend.
Hier echt een vreemde echo.. baal enorm. Echt heel dik slijmvlies wat ik normaal nooit heb dus dacht ja een groot ei! Maar nee hoor er zat een raar langwerpig ei, die was zo'n 17mm lang en dun.. De grootste was ook maar 12.. Woensdag weer terug.. Deze week zou ook mijn UD zijn had zo gehoopt een IUI deze week nog te hebben.. Hoop zo dat woensdag dat ei normaal rond is en dus groot is!
Geen idee ze hebben met een arts overlegd en die zei dat follikels zo kunnen groeien in het begin. Maar het zou ook in de verdrukking kunnen zitten door de follikel erboven dat die plat geduwd wordt. Naja ik wacht woensdag wel even af. Zal dan anders ook eens vragen over bloed prikken maar zou niet weten wat ze daarin moeten zien?
@xxLinn wat balen dat die al in gesprongen zeg! Maar gelukkig hebben jullie het zelf nog gezellig gemaakt! @cynmark29 hoe was het bij de gyn? @Palmpje ik hoop het ook voor je dat je niets meer hoeft te bestellen! @Katja89 spannend ik zou ook een deze dagen testen!
Welkom En wat spannend. Ik snap dat je tot woensdag wilt wachten zodat jullie samen kunnen testen. Duimen duimen duimen dat je niet vandaag of morgen toch ongesteld wordt. Komt vast goed
Eigenlijk niet veel werdt er een beetje moe van ook . Eerst uur moeten wachten mha kan gebeuren .. toen eindelijk echo zegt ze dit cylus moet je op rust.. dus ik dat was al vekend gister op de spoed geweest en moest dus kijken of er niks gebeurd was sinds gister.ik zeg ook nog alles staat in t dossier hebben ze dus maar voor de helft gekeken.. zegt ze oh ok nou zolang je geen koorst krijgt moet je gewoon de 31 ste trug komen ... Dus ik weer ja maar waar komt die pijn dan candaan ...ja dat weten wij ook niet ..nou dat schiet ook lekker op