Dan hoop ik dat deze natuurlijke ronde gelukt is al is de kans misschien klein...onze gyn zei ook dat het zonde was van mn eisprong zonder iui..toch gevoel gevolgd en hoppa zwanger en dat met 3,5 miljoen zaadjes.
Wat schandalig laten ze je nu gewoon zitten? je hebt toch duidelijk pijn..niet te geloven toch...echt een nare situatie voor je zo
Heb ook even gegoogled maar Idd werd weer na huis gestuurd en moest ma paracetamol slikken pas als ik koorst kreeg en echt erge pijn had ... Moest ik bellen !! Terwijl ik al pijn heb en dat weten ze :/
@cynmark29 wat vervelend hoe het in het ziekenhuis is gelopen zeg! Hoop voor je dat de pijn snel minder wordt! Hebben ze nog wel na de cystes gekeken? Waren die al kleiner?
>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> 17 meiden in 1 topic <<<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Mama-van-M - 15 augustus 2017 ( 1 eitje ) Oj89 - 18 augustus 2017 ( 1 eitje ) Palpmje - 19 augustus 2017 ( 1 eitje ) Blij83 - 20 augustus 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 29 Augustus Mama-van-M iui ronde 3 met gonal-F en ovitrelle 1 September Oj89 iui ronde 4 met puregon en pregnyl 2 September Palmpje iui ronde 4 met clomid en pregnyl 3 September Blij83 iui ronde 6 met gonal-F en ovitrelle September Xxlinn -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui ronde: 22 augustus # Butterflyzz Follikelmeting 23 augustus # Star2017 Follikelmeting 31 augustus # Cynmark29 echo ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #AnnaM83 #xxLinn #Star2017 #Butterflyzz #Girly #Elraange ---------------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Lauren1990 #Ellis2014 #Cynmark29 ------------------------------------------------------------------------------------------ Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) Afspraken na postief testen: # Merel123 - 18 augustus eerste echo # Coco123 - 31 augustus eerste echo ------------------------------------------------------------------------------------------ Start IVF & ICSI na iui...... #Anak2 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij
Welkom bij ons gezellige clubje Ikzelf had altijd een mooie cyclus van 28 dagen voor ik begon met iui, nu wordt ik telkens op andere dag ongesteld. Jij zit nu op 12dpo na je iui, de kans als je nu test kan positief zijn meis
Wat ontzettend vervelend en onzeker allemaal joh? Hopelijk morgen gewoon een normaal rond follikel. Dit lijkt me maar stressvol. Dikke knuffel
Zo vandaag al weer een weekje geleden na de inseminatie! Zeer benieuwd wat deze week gaat brengen. Vindt het toch nu weer super spannend worden Bij de eerste 2 ronde's kreeg ik enorme buikpijn rond 6/7/8 dpo. Tot nu toe alleen mijn borsten die enorm gevoelig zijn en dan vooral de puntjes Pfff kan ze zelf niet eens aanraken zo'n pijn doen ze, stomme ovitrelle hormoon..... @cynmark29 meid wat een weeekend heb jij gehad zeg, pffff fijn om nu te lezen dat de buikpijn al weer weg is. Knuffff lieverd @Butterflyzz heeel veel succes met de follikelmeting vandaag toi toi toi @xxLinn, meid ondanks iui voorbij is voor jullie, heeeeeel veel succes met ivf/icsi traject, blijf gezellig met ons meeschrijven meis @oj89 & @Palmpje & @blij83 jullie nog last van de bijwerkingen van de pregnyl en ovitrelle?
Oh spannend he! Ik heb normaal gesproken ook erg veel last van de Pregnyl, hele gevoelige/pijnlijke tepels.. dit keer helemaal niet! Moet wel vaker plassen, ook dankzij de Pregnyl. Rotspul is het eigenlijk.. Verder voel ik sinds de iui steekjes in baarmoeder/eierstokken, maar ja dat is eigenlijk standaard na elke iui..
Ik had ook van de pregnyl pijnlijke nippels pff deed echt zeer. Moet wel zeggen dat ik na 2maanden hormonen een cup maat groter heb
Haha echt waar. Ik niet, maar ben wel iets aangekomen sinds ik met de hormonen bezig ben. Kan niet zeggen dat ik daar heel blij mee ben!
@mama-van-marlinda Bedankt, zet mij maar op de lijst. Heb jij vanaf het begin dan al hormonen spuiten gehad, waardoor je cyclus zo afwisselend is nu? Zkh denk bij mij dat het de stress is. Voor de rest van de meiden, bedankt voor het hartelijke welkom. Heftig om al jullie verhalen te lezen, maar het is wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent die het lastig heeft. Succes allemaal! Het was vanmorgen wel lastig om niet in de verleiding te komen om te gaan testen, heb gisteren een test gehaald. Vriendlief vond het al erg genoeg dat hij niet bij de eerste inseminatie aanwezig kon zijn i.v.m. zijn vakantie. Dus moet nog even wachten. Ik lees overal dat je het beste in de ochtend kunt testen, maar zou dat heel veel verschil maken? Anders kunnen wij vanavond misschien al wel een test uitvoeren.
Idd dat hoor je veel met aankomen door de hormonen .. ik wil al heel lang paar kilo erbij . Alleen lukt t heel moeilijk . Heb een gewicht van 56 kilo en lengte van 171 ..
@cynmark29 en @Palmpje Bedankt, dus net als bij de ovulatietesten 2 uur van te voren niks drinken, ik heb op internet veel positieve reactie van de 2v5 kruidvat huismerk gehoord, dus die heb ik gehaald.