Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

IMG_3492.JPG
    Kijk meiden mijn temp kaartje, en hij staat nu gelijk met dag 1 van mijn menstruatie:(

2. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @mama-van-marlinda wat balen meid dat het erop lijkt dat je ongesteld gaat worden! Hoelang is je lf nu dan vergeleken met de vorige keren? Volgende x dan denk wel extra progesteron ofniet?

@Elraange idd een vreemde menstruatie! Heb je wel gewoon een dag rood gehad?

3. droomwens79

Het begon op 8 dpo en vandaag is 10 dpo dus ik ga vandaag mck bellen en vragen om idd iets extra om de lf te verlengen:thumup: want zo krijgt het geen kans:(... vorige keer op 12dpo en die daarvoor 8 dpo... krijg nu eerst teleonisch gesprek om de afgelopen 3 x te bespreken en dan hoor ik meer.

Star2017 vindt dit leuk.
  4. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè wat balen voor je :( Vandaag moet je maar even extra lief voor jezelf zijn. Stom dat je lichaam soms ook zo doet.

5. droomwens79

Ondanks mijn verdriet, lieve @Star2017 succes vandaag met je follikelmeting. Ik duim voor een mooie echo:thumup:

Star2017 vindt dit leuk.
  6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

Ja heb 2 dgn rood gehad.
    Vanochtend toch alvast ovutest gedaan maar was neg. Dus hoef ook geen zw test te doen want dan was die wel positief geweest.
    K verwacht m'n ei pas volgende wk woensdag of donderdag

7. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

Gatsie zeg mama van marlinde
    Hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Dit is echt piep...
    Maar toch is het nog niet doorgebroken toch?
    Heb je altijd paar dgn roze of bruin van tevoren?
    ik bruin namelijk

8. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

Ja echt heel kort nooit eerder zo gehad.

9. droomwens79

Toch wel blij:), iui 4 gaat toch opgestart worden, zondag uitgangsecho:thumup: bij mijn eigen arts:) kan ik meteen alvast wat dingen vragen en volgende week heb ik telefoniche gesprek met haar over hoe en nu verder. Ga in ieder geval vragen om medicatie om lf te verlengen en ik wil hsg onderzoek aanvragen:D. Ondanks mijn vedriet om iui 3 herpak ik mezelf weer en ga vol goede moed iui 4 in:thumup: met hopelijk meer succes:rolleyes:

xxLinn en Star2017 vinden dit leuk.
  10. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Toch vindt ik jou temp nog netjes zolang t niet onder de lijn komt ... Hoelang temp je al of is dit de eerst x sorry voor al die vragen ... Je kan mijn kaartje ook van vorige maand eens bekijken

11. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.185
    1.985
    113
    Wauw wat ben je dapper joh! En wat ern service dat ze bij jullie ook in het weekend echo´s doen. Dat is bij ons niet. Maar als je nog niet echt ongesteld ben, waarom starten ze dan nu al de IUI? Of is het echte hevige bloeden dan wel begonnen?

12. droomwens79

Ja ik heb mijn enorme baalmoment gehad. Gisteren met manlief goed erover gesproken en ik denk even kijken wat ze voor ons kunnen betekenen. Waar ik loop werken ze 7 dagen in de week, wel enorm fijn voor mijn gevoel. Ze doen altijd uitgangsecho om de binnen kant te bekijken, daarna starten ze iui op en krijg je medicatie enzo mee.
    Ik heb in ieder geval maandverband nodig;) licht ongesteld

13. droomwens79

Dit is de 2de ronde met tempen, en inmiddels licht ongesteld cynmark. Dus denk dat hij morgen verder zakt ben ik bang, al is die net als mijn eerste dag van toen ik ongesteld was toen zat ik ook op 36.8

14. Katja89

Katja89 Actief lid

21 aug 2017
    115
    93
    28
    Vrouw
    @mama-van-marlinda Ah echt balen, het leek wel goed. Sterkte!...

Bijzonder om te horen hoe ze het bij elk ziekenhuis of kliniek toch anders doen. Ik hoef helemaal niet langs te komen voor een echo, ze hebben bij mij de voorkeur om LH testen te doen. Of hebben jullie dat ook allemaal wel gedaan in het begin?

15. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ik had de eerste 3 iuis met lh testen wel zonder hormonen . Ook in de weekenden echos als het nodig was .

16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Vanmorgen toch eindelijk een positieve echo nadat ik woensdag was opgehoogd! Links is naar 15 gegroeid. Rechts blijft beetje hetzelfde was nu 13 en 10. Dus morgen terug waarschijnlijk maandag IUI!

xxLinn vindt dit leuk.
  17. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.185
    1.985
    113
    Spannend! Zou fijn zijn dat je maandag IUI kan hebben!

Star2017 vindt dit leuk.
  18. droomwens79

Oooh super spannend meis. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen:thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:

Star2017 vindt dit leuk.
  19. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Wat balen zeg! Maar wat knap dat je er al weer zo positief in staat! Fijn dat je meteen een gesprek met je arts hebt. Vol goede moed weer verder :thumup:

20. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hsg zou idd ook fijn zijn als ze dat doen! Weet je zeker dat je geen probleem hebt in je eileiders! En desnoods daarna nog 2x iui en dan over na ivf ofzo?
    Maar eerst die LF aanpakken!

Deel Deze Pagina