Het is best vroeg, mij is gezegd dat ik pas 4 sept mag testen haha, das zelfs langer dan 14 dagen na iui. Ik heb vanmorgen toch getest en deze was negatief. Alles in mij zegt ook dat het deze ronde weer niet raak is! Het is misschien wat te vroeg geweest maar ik ga er wel vanuit dat de test gelijk heeft. Ik zal het vandaag of morgen wel gaan meemaken, aangezien ik dat altijd merk rond die tijd..
Ik snap er niks meer van, vandaag 9 DPO en net een heel klein beetje roze afscheiding. Dit heb ik normaal nooit zo vroeg. Ook nog geen gezwollen borsten of andere tekenen dat mijn menstruatie er aan komt (ook nog helemaal niet op gelet trouwens)! Wat is dit raar .....
Hmm....zonder je direct hoop te geven...misschien innesteling? Menstruatie lijkt me ook wel erg vroeg
@Palmpje Misschien moeten we een soort adventskalender op de markt brengen met elke dag een chocolaatje, maar dan gericht op zwangerschap ipv kerst...
Tussen de 12 en 14 dagen! Kortste is 12 dagen dus 9 is echt heel vroeg. En kan het ook niet op medicatie of iets anders gooien want dat heb ik deze cyclus niet gebruikt. Jeetje, ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig .... het zal toch niet?!?!?!?! Hoe kom ik de komende dagen door .... Een adventskalender zou wel een uitkomst zijn @Zonnestraal28
Ik kan moeilijk zeggen flinke borrel zodat je lekker lang kunt slapen Vrees toch gewoon aftellen tot NOD
Spannend hoor! Dag 9 is dan idd vroeg als het altijd op zijn vroegst op 12 komt! Weet je trouwens wel zeker wanneer je ei was gesprongen? Was toen ineens gesprongen toch bij de echo? Ben benieuwd de komende dagen!
Ja wel bijna zeker. Vrijdag follikel van 15 mm en maandag ochtend was hij gesprongen. Kan zaterdag dus niet zijn geweest, zondag avond en begin vd nacht buikpijn gehad dus waarschijnlijk (aldus de gynaecoloog) net voor de echo gesprongen. Ook het vocht uit de follikel zat nog in mijn buik. Bloed is nu weg. Benieuwd naar vandaag.
@ alle dames, hoe is het met iedereen? Vandaag geen afspraken of echo's? Morgen de 1e echo voor @Coco123, hoe is het met jou? Voel jij jou goed? En @cynmark29 morgen ook de uitgangsecho voor de volgende IUI?
Nee hellaad nog niet heb echo ok te kijken of mijn cystes weg zijn en dan mijn ongi afwachten .. krijg wel mijn gonal f mee morgen
Ahh bij jou ook al.. ik heb gisteren getest, en vanmorgen nogmaals haha. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden, voel het zoals ik het altijd aan voel komen..
Helaas wel. Behoorlijk wat lichtroze afscheiding vandaag. Mijn lichaam maakt er een spelletje van sinds we bezig zijn in de mmm. Ruim een jaar regelmatige cyclussen gehad en niks geen gekkigheid en nu Ga morgen de pil ophalen en daar mee starten als mijn menstruatie echt doorbreekt. En hopen dat ik daarna snel mag starten met alle andere medicatie voor de ICSI.
Het eerste bruinverlies is gespot.. wat ontzettend balen weer. Dat het maar snel doorbreekt nu, dan ga ik aangeven bij de kliniek dat ik niet nog 2x iui wil maar nog max 1x en dan over naar ivf of icsi. Heb zoo geen vertrouwen in iui!