Hoi hoi, De inseminatie is door gegaan. Was dit keer best pijnlijk. Het leek wel alsof alles alweer pot dicht zat. Aan mijn temp te zien was mijn eisprong dinsdag al geweest en zijn ze te laat geweest. Nu heb ik vanmorgen progesteron geprikt en die bleek bijzonder hoog te zijn. Als het dinsdag gesprongen zou zijn of later heb ik nu al een waarde van 26. Had zondag op maandagnacht nog even gezellig gehad met hubbie dus hoop dat 1 van deze kleintjes hebben overleeft en de weg heeft gevonden
@anak2 ik temperatuur eigenlijk niet omdat ik voor mijn werk heel vroeg op moet en ik dat uur in het weekend dan ook moet aanhouden maar ik twijfel soms om er aan te beginnen. Heb je er iets van tegen de gyn gezegd bij de inseminatie? Wat zeiden ze dan? Wat bedoel je met die waarde van je progesteron? Is dat dan een goed teken? Moet je van de dokter progesteron laten nemen? Dit gebeurt bij mij nooit..
Nou ik ben geweest, 13 eiblaasjes, medicatie opgehaald en volgende week zaterdag follikelmeting, hopelijk 1/2/3 die gaan groeien....... Vanavond ga ik starten met 75 eenheden gonal F
Ik heb mijn progesteron tot nu toe elke cyclus moeten laten prikken. Ik heb nu al geprikt op 5,6,7,9 dpo en allemaal waren de waardes niet boven de 19. In het ziekenhuis zeggen ze dat je waarde minimaal 25 moet zijn voor een goede eisprong. Nu zit ik dus nog maar op 3 dpo en zit al op 26.. als de waarde maandag lager is betekend het dat de progesteron te vroeg daalt en een innesteling haast niet mogelijk is omdat met het dalen van de progesteron het slijmvlies al afgebroken wordt. Ik hoop zo dat de progesteron maandag nog mooi hoog is
Ah ok. En geven ze je niets om je baarmoederslijmvlies te ondersteunen? Ik moet hiervoor utrogestan nemen. Ik duim mee voor je!
Hey dames . Was t topic helemaal vergeten . Schaaaaam Maandag weer folikelmeting hopelijk savonds de pregnyl spuit vrijdag was er een eitje van 11mm . Na een kuur clomid 100mg . Hoe gaat t met jullie
Nou meiden gisteren dag 2 achter de rug van spuiten, heb gelukkig tot nu toe nog nergens last van hopelijk blijft dat ook zo Verder alles goed aan deze kant en bij jullie?
@Ellis pff niet leuk!! Dit proberen even te verwerken en dan proberen volle goede moed te starten aan de volgende ronde.. @cynmark29 spannend met twee folikkels! Veel succes met je inseminatie. Ik ben hier heel hard aan het aftellen naar vrijdag voor onze bespreking. Voor de rest ben ik de teleurstelling weer te boven gekomen. Het duurde wel paar dagen maar nu kijk ik weer uit naar de volgende ronde ook al is het misschien starten met ivf. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Hoi allemaal , Ik zou mezelf even voorstellen, Ik ben coco 26 jaar en al ruim 2 jaar Bezig voor ons 1e wonder zonder enig resultaat helaas.. Ook is er niets aan de hand waarom het niet zou kunnen lukken ..niet met mij of met mijn man.. beide dus goed vruchtbaar zou je denken ... deze maand gestart met onze eerste ronde in de mmm.. Vorige week begonnen met gonal-f 50 en voor de eisprong heb ik ovitrelle .. a.s woensdag fm spannend.. Ik heb trouwens al jullie berichtjes gelezen in dit topic .. jammer dat het op deze manier moet maar toch fijn om lot genootjes te hebben , veel liefs coco