Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussion in 'MMM clubs' started by anak2, Apr 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

9mm is netjs meis hier meestatl tussen de 8 & 12mm

2. droomwens79

En hoe is de inseminatie gegaan vandaag katja??

3. droomwens79

Nou idd wat een verslag meis, blijf voet bij stuk houden! Het is tenslotte jouw lichaam;)
    Voor nu een heeeeeeeeele dikke knuff meis

Palmpje likes this.
  4. Mieslief

Mieslief Lid

Feb 1, 2017
    19
    12
    3
    Overijssel
    Herkenbaar.. laten we hopen dat het deze ronde raak is!! :)

Star2017 and droomwens79 like this.
  5. droomwens79

@Lauren 1990 succes met de uitgangsecho, en hopelijk groen licht om weer te mogen starten:D:thumup:

@anak2 jij ook succes vandaag met de eerste echo in jullie ivf traject:thumup: toi toi toi

6. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

Jun 29, 2017
    424
    215
    43
    Female
    Goedemorgen! Vanmorgen Uitgangsecho gehad, vanmorgen had ik een assistente. Heel lief mens, alleen echoën is soms heel gevoelig, hebben jullie ook wel eens last van? Bij mij is het ook wel een beetje aanstellen denk ik, komt omdat de eerste IUI echt een ramp was met veel pijn en bloed..:oops: IUI 2 was te verdragen vanwege de zetpil en paracetemol. Bij elke beweging van het echo apparaat verkramp ik dan ook.

Maar... alles zag er netjes uit, alleen op rechts zit er (nu al?) een eitje van ca. 12 cm.. Dit op cyclus dag 3. Zaterdag weer een echo om te kijken hoe het zich ontwikkeld. Vanavond weer starten met Ovaleap 50 IE i.c.m. Ovitrelle, spannend:thumup:.

@mama-van-marlinda Oeh super 2 eitjes, klinkt altijd net weer wat positiever:D!

@anak2 Veel succes vandaag, spannend het IVF-traject!

@Butterflyzz, @Zonnestraal28 & @Star2017 Spannend voor jullie, ik duim zo voor alle 3 een positieve test!! Achter elkaar aan!:D

Fijne dag vandaag!

Star2017 likes this.
  7. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

Jan 17, 2013
    156
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo'n last van die echo's maken @Lauren 1990. Misschien kun je iets onschuldigs daarvoor nemen van VSM voordat je echo hebt? Om meer te ontspannen? Mijn eerste IUI was prima maar vorig jaar HSG (baarmoeder onderzoek en eileiders doorspuiten) was wel even pittig dus ik snap het wel :eek:
    Goed dat er al een eitje zit, verwachten ze dat er nog 1 gaat ontwikkelen door hormonen? Het klinkt nu als een super eitje dat vroeg in de cyclus er al voor gaat, doorzetter :D

Lauren 1990 likes this.
  8. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

Jan 17, 2013
    156
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    @Butterflyzz en @Star2017 wanneer gaan jullie testen? Ik heb naar Pregnyl gezocht in oudere topics en las dat de 5000 met 9 dagen uit je lichaam kan zijn. Dus het liefst wil ik vrijdag al testen ipv zondag omdat ik zo weinig geduld heb maar tegelijkertijd ook bang ben voor teleurstelling ..... :(

9. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    @Lauren 1990 als mijn eierstokken niet goed in beeld willen is de echo vaak ook niet zo prettig bij mij! Verder nooit geen last van als het allemaal makkelijk gaat!
    Succes deze ronde!!

@Zonnestraal28 ik heb nooit getest hoelang het duurt voordat de Ovitrelle uit mijn lijf is maar ik ga uit van max 10dgn dus op 8dpo moet het eruit zijn!
    Ik test eigenlijk nooit eerder. Maar wil het nu miss van het weekend doen omdat ik een evt positieve test en daarna werken niet zie zitten haha!

10. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,986
    6,984
    113
    Female
    Ik vind dat ook iedere keer weer zo'n dilemma! Gewoon je gevoel volgen denk ik dan maar.. Succes met die keuze, en je test!! Spannenddddd

11. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Hoi allemaal,

Sorry het opstarten na de vakantie van mijn kdv neemt weer veel administratie tijd in beslag en dasrdoor lig ik s avond weer uitgeteld op de bank :( ik ga straks even alles terug lezen.

De startecho was goed :) slijmvlies was 3mm en gunstig. We mogen as vrijdagochtend beginnen met gonal F 225 eenheden. Vrijdag de 15e de eerste fm om te kijken hoeveel eitjes aan het rijpen zijn :) vind het super spannend

12. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Heel veel succes met het hele traject! Wat fijn dat je vrijdag mag beginnen met spuiten! Op naar vele eitjes voor de punctie!

13. oj89

oj89 Actief lid

Dec 13, 2015
    477
    379
    63
    Ik heb 1x 9 dagen na de pregnyl getest en deze was toen spierwit!
    Ik probeer me meestal te beheersen tot 2 a 3 dagen voor nod. Ik denk dat als je zwanger bent dan wel iets moet kunnen zien. Ik test wel met ochtendurine.
    Echo is bij mij inderdaad alleen vervelend/pijnlijk als ze de eierstokken niet in beeld krijgen en hard moeten duwen.

Spannend dames!!! Nog een paar daagjes!

Star2017 likes this.
  14. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

Jan 15, 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Sorry heb al even niet op het forum gereageerd. Beetje druk op werk en thuis.

Het gaat hier allemaal wel goed, ik was de 1e week na de IUI wel hoopvol. Meer dan de andere pogingen. Weet niet waardoor het kwam want ik voelde me niet anders dan normaal.
    Maar de hoop is sinds gisteren helaas minder geworden, in de avond al wat buikkrampen gevoeld die ik vaak in de dagen voor menstruatie heb. We wachten af.
    @Zonnestraal28: ik ga op zijn vroegst pas op nod, dus zaterdag testen. Eerder testen is niks voor mij, ik heb dit al wel een aantal keer voor NOD gedaan maar dat was geen succes. Als hij negatief is voelt het als een grotere teleurstelling en ondertussen houd ik hoop omdat ik te vroeg was met testen. En daardoor opnieuw teleurstelling als menstruatie opkomst. Dus ik wacht het af en hoop zaterdag een test te mogen doen ;)
    Spannend hoor!

15. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

Jan 17, 2013
    156
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, hier een flinke baaldag. Zojuist ongesteld geworden :cry: Dat was even een klap in m'n gezicht. Cyclus van 25 dagen nog niet eerder voortgekomen. Vanmiddag fertiliteits verpleegkundige bellen en dan hopelijk overmorgen weer starten met Menopur. Pfff....stom lichaam.

16. Katja89

Katja89 Actief lid

Aug 21, 2017
    115
    93
    28
    Female
    Het is goed gegaan. We hadden onze hoofdbehandelaar en dat is wel fijn. Daarnaast was mijn partner er deze keer bij, hij mocht de spuit legen. Dat was wel een bijzonder moment.

@Lauren 1990 Bij mij verschilt het heel erg wie de echo maakt of ik er last van heb of niet, maar prettig vind ik het ook nooit.

Star2017 and droomwens79 like this.
  17. Katja89

Katja89 Actief lid

Aug 21, 2017
    115
    93
    28
    Female
    Balen! Heel veel sterkte!

18. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

Jan 17, 2013
    156
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Jij succes op het wachtbankje, ik duim!

Katja89 likes this.
  19. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,986
    6,984
    113
    Female
    Ahh niet leuk! :cry: Dikke knuffel voor jou!

20. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

Jun 29, 2017
    424
    215
    43
    Female
    Ja dat is een goed idee, dat ga ik de volgende keer nemen, bedankt!
    Ja goede vraag, ben het vergeten te vragen.. Zaterdag weer een echo om te kijken hoe alles ontwikkelt.

@Star2017 , @oj89 & @Katja89 Ah oke, ja het is echt een gevoelig gebied hé, bedankt voor jullie belevenis.

@Zonnestraal28 Ach wat super balen zeg.. Heel veel sterkte!!

@Butterflyzz Super spannend zeg!!:thumup:

Star2017 and Katja89 like this.

Share This Page