Ik ben zoo blij! De kliniek gaat akkoord! Ik mag gaan starten met het icsi traject Woensdag (ook nog eens op mijn verjaardag!) heb ik een gesprek om alles uitgelegd te krijgen, en aansluitend een gesprek over het bestellen van zaad. Ik hoef echt maar 1 rietje te bestellen zei ze. Maar ja ik denk ook aan de toekomst, stel dat ik nog een kindje wil, dan wil ik wel dezelfde donor. Maar ja daar kan ik nu nog even over nadenken! Het is nog even onbekend wanneer ik kan starten, ze mogen nog maar 1 punctie per dag doen. Kan zijn dat het volgende maand is maar kan ook de pech hebben dat het een maand later wordt.. we zullen zien! Ben nu iig superrrrr blij
Ja ik ga morgen testen! Ben zo bang voor de teleurstelling. Mijn hoop groeit nu steeds meer. Voorgaande keren was ik nu inmiddels al 1a 2 dagen ongesteld. Fijn dat je vannacht weer beter hebt geslapen
@mama-van-marlinda oh wat zal het een pittige ochtend voor jullie zijn geweest maar wat ontzettend fijn dat het niet voor niks is geweest! @Palmpje wat goed voor je en fijn dat je voor je gevoel nu een betere behandeling gaat krijgen! Ik ga voor je duimen dat het in 1 keer raak zal zijn!
Ja zondag! 13dpo ben ik dan. Of ik moet dan echt het idee hebben dat ik de volgende dag een menstruatie ga krijgen dan test ik niet.
Herkenbaar hoor! Ik begin stiekem ook steeds meer hoop te krijgen zonder reden zo stom.. Wel positief dat je normaal al ongesteld was en nu nog niet.. hopelijk geen langere LF dit x voor jou!
Het verschil is nog steeds onwerkelijk voor ons, geloof me! En me man heeft nog steeds napijn ervan, hij zij al doe dit nooooit meer zo snel na elkaar Maar ontspannen lukt vandaag nog niet, het is eerder vliegen en vliegen, op het moment dat we voor de eerste iui kwamen en mijn broer belde dat we ons nichtje iets later op zouden halen, kregen we te horen dat hun op weg waren naar lmuc leiden, mijn schoonzus had weeen. Dus wij naar huis, terug naar mck en toen naar hun huis, spullen ophalen afgeven bij mijn broer, daarna naar katwijk mijn nichtje ophalen die was tijdelijk daar even gedropt, ons nichtje blijft nu tot uitelijk maandag bij ons. Mijn schoonzus ligt inmiddels opgnomen en de bevalling is begonnen, dus vandaag wordt ons nieuwste nichtje geboren zoooo spannend en bizar allemaal vandaag
Dan is het toch nog allemaal goed gekomen! Jeejtje zeg! Wat een verschil. Ongelofelijk dat het kan haha Super palmpje!! Ben blij voor je meid. Blijf je wel meeschrijven? Spannend star en butterfly!! Ik hoop het zo voor jullie!
Ohhhh wat ontzettend spannend! Logisch dat je nu steeds meer hoop krijgt! We duimen hier met zn alle voor je
Ja hè. Het is precies 14 dagen na de IUI en 16 dagen na de Ovitrelle. Dat zal er nu wel echt uit zijn lijkt mij.