G Haha hoef je geen sorry voor t zeggen . Pff hier buikpijn en misselijk .... En de opvliegers werken ook niet mee met dit weer bah bah
dankjewel en sterkte op naar de volgende ronde voor jullie @Ellis2014 dankjewel @cynmark29 heel veel succes morgen met je insiminatie! ik hoop dat ik morgen net zulk 2 mooie folikels heb als jou spannend...liefs @mama-van-marlinda thanks voor de tip om hier mee te schrijven! hoe gaat het met je? knuffel
@Coco123 ondanks de hoofdpijn gaat het verder goed met mij, dag 4 voor mij inmiddels met spuiten en dag 6 van mijn cyclus succes nogmaals morgen met fm! @cynmark29 succes morgen met de insiminatie Fijne avond meiden
@mama-van-marlinda dankjewel ik zal het morgen laten weten oh dat is balen dat je hoofdpijn hebt.. wel fijn dat je inmiddels alweer op cd 6 bent dan schiet het ook weer wat op he .. voor je gevoel. ik moet zeggen voor mij kunnen de dagen niet snel genoeg gaan zo erg ik tegen de behandeling aan hik zoveel zin heb ik er ook in heel gek eigelijk.. @Ellis2014 heb je zoveel last van de bijwerkingen ja? en doen de spuiten zeer? jeetje vervelend dat je het zo ervaart.. bedoel je dan de naald zelf of de vloeistof die je voelt? ik vind het zelf ook niet fijn en heb wel wat bepaalde bijwerkingen maar is wel te houden allemaal moet ik zeggen..
Vandaag gaat het gelukkig weer goed. Enige bijwerking tot nu toe is misselijk en last van mijn darmen.. De eerste 2 pogingen had ik ook geen last van de spuiten, nu doet het zetten echt zeer.. het prikken zelf en de vloeistof voel ik gewoon verzuurd naar binnen gaan zeg maar.. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat ik gewoon de pech heb dat ik veel bijwerkingen heb.. kan iedere keer veranderen. Ik heb alle keren last gehad van misselijkheid, darmen, vocht vasthouden en maar niet te praten over alle kilo's die ik bij ben gekomen....maar ja,... @Coco123 Succes met de FM!
Net mijn fm gehad! 2 mooie eitjes Te zien de rest erom heen waren mini eitjes. 1 van 14mm en 1 van 10mm Nu de gonal-f ophogen naar 75 eh Hopen dat het kleinere eitje goed mee groeit! @Ellis2014 echt vervelend voor je Hopen dat je snel zwanger raakt dat je kunt stoppen met al die stomme hormoon injecties!
Spannend @cynmark29 !! Hoe voel je je ? Voelde je veel van de insiminatie zelf? Fijn dat het zaad goed is , meer kan je niet doen nu ,afwachten dan maar op het wachtbankje haha
ja wel mooi om te zien dat het zn werk allemaal doet vanbinnen uhm ja vanwege eitje nummer 2 die iets kleiner is dan het andere eitje die willen ze nog even een boost geven zeg maar dat die ook netjes kan springen straks dus ik ben heel benieuwd ,,, jij bent over 3 dagen aan de beurt he? spannend ik keek er echt naar uit met gezonde spanning
Klopt, nu over 2 daagjes, vandaag cyclus dag 8 en op dag 10 heb ik de fm wanneer heb jij weer controle dan coco.?
Mits ik geen eisprong krijg in het weekend moet ik maandag weer langs voor een echo , vanaf morgen beginnen met testen. Ben nu wel heel erg benieuwd naar jou fm omdat jij idd al 75 eh spuit
Jaaaaaa ik ben ook enorm benieuwd naar mijn ei(tjes) @Coco123 maar jouw eisprong komt uit jezelf? Ik ga er van uit dat de mijne zaterdag wordt bepaald met tijdstip ovitrelle en dan komt daarna tijdstip inseminatie! Hoop gewoon dat ik niet meeeeeer dan 3 eitjes zal hebben