ja gisteren was 14 dpo dus volgens mij de nod. Al is mijn menstruatie vaak 11-12 dagen dpo. Morgen opnieuw testje doen en ook bij het ziekenhuis bloed laten prikken. Bij mijn zwangerschap van dochter was het op 16 dpo ook nog een heel licht streepje. Hoe gaat het nu met jou?
@Butterflyzz voel jij je ook zo anders als bij je andere zwangerschap? Heb echt niet de kwaaltjes van toen
Wat ik me nu bedenk echt heel gek.. op mijn UD van *L 2 weken terug hoorde we dat ik IUI had 2 dgn later hoe speciaal eigenlijk! Heeft het ons geluk gebracht?
Star wat super deze is goed positief hoor en het kan per vrouw en zwangerschap enorm verschillen hoeveelheid hcg. Bij mij was het deze keer ook knal knal terwijl vorige zw heel licht..Gefeliciteerd star!!
@Star2017 bij ging het los met de symptomen rond 5 weken Gelukkig weer 2 positieve testen rijker hier, hoop natuurlijk dat er binnenkort meer volgen zo leuk! Veel succes iedereen met de soms zware momenten of wanneer het telkens niet wil lukken. Lees met jullie mee Ik begin iets minder last te krijgen geloof ik maar toch af en toe boven de wc na een keer kokhalzen vaag alweer weg. Maag gevoelig, vlees en koffie bahbah. Brood lukt wel weer en heb de positiekleding al aan want ja dat buikje begint nu echt te komen en riemen kon ik al langer niet meer dragen. Woensdag mn 2e echo bij vk ben dan 10 weken,1 dag als het goed is. En 4 okt weten we het geslacht..maar net als bij vorige zwangerschap is mijn gevoel weer zoo sterk,dit keer een jongen
>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> 19 meiden in 1 topic <<<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Gilry - 2 september 2017 (donor) Mieslief - 2 september 2017 ( 2 eitjes ) Katja - 5 september 2017 ( donor ) Mama-van-M - 8 september 2017 ( 2 eitjes ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 16 september Gilry iui ronde 3 met donor Mieslief iui ronde 5 met puregon & pregnyl en utrogestan 19 september Katja iui ronde 2 met donor 22 september Mama-van-M iui ronde 4 met gonal-f & ovitrelle en progesteron -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi ronde: 11 September # Cynmark29 follikelmeting # Oj89 follikelmeting 15 September # Annak2 follikelmeting ivf traject # Zonnestraal28 follikelmeting 12 oktober # Mama-van-M consult acupunctuur 13 Oktober # Ellis2014 intake ivf ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #AnneM83 #Elraange #cynmark29 #Lauren1990 #Ellis2014 #Zonnestraal28 ----------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop, Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Palmpje ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 ronde 2 ( 2 eitjes ) ----------------------------------------------------------------------------------- Start IVF & ICSI na iui...... #Anak2e #xxLinn #Blij83 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
@Star2017 jeeeh!!! Gefeliciteerd , haha ik kon het ook echt niet geloven toen Eindelijk weer positief nieuws op t topic samen met butterflyzz
Ik ben 2 keer zwanger geweest. Laatste werd een miskraam maar toen had ik eigenlijk helemaal niet echt last van kwaaltjes. 1e keer wist ik het eigenlijk al wel voor het doen van de test, toen had ik heel erg pijnlijke borsten. Nu nog geen klachten, maar ja bij mij is mijn hcg dus ook nog niet zo hoog. Heb jij al wel wat kwaaltjes?
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook juist pijnlijke borsten en rommelende darmen verder echt niets! Daarom dacht ik dus ook dat het nu niet raak was! Nu dus wat dagen maagzuur snachts en voel me vandaag wat misselijk. Mijn darmen zijn ook al wel wat dagen overstuur. Had trouwens wel het idee dat ik vollere borsten had.
@Butterflyzz & @Star2017 van harte gefeliciteerd!! Super super blij voor jullie!! @mama-van-marlinda och jeetje, dat moest echt even een drama zijn.. Gun jullie zo dat het met deze moeite gaat lukken!! Ik gun het alle meiden hier!' Zaterdag even een tussen echo gehad wat betreft het grote eitje rechts, die is nu 14 mm dus langzaam aan het groeien en nog 2 andere op rechts zijn nu 9 mm, die gaan wel hard. Gisteren avond niets gespoten omdat anders zaterdag de iui plaats zou vinden. Maar dit komt heel slecht uit ivm andere afspraken die dag. Volgende week maandag de iui als alles zo door gaat. Dinsdag weer even een check. Fijne avond nog
Wat was het een moooooi weekend meiden zeer benieuwd wie de volgende gaat worden @cynmark29 & @oj89 succes meiden met de follikelmeting @Gilry @Mieslief meiden hoe gaat het met jullie?? @Lauren 1990 14mm is al netjes toch? Kan ineens goed door groeien toch? @merel123 fijn dat jij je al weer iets beter gaat voelen meis, @Coco123 hoe is dat bij jouw?
Hoi meiden, Star en butterfly gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! ik ben superblij voor jullie Marlinda dat was ff schrikken zeg en ongelofelijk dat een 2e keer meer heeft opgeleverd hebben ze de 1e en 2e samengevoegd ? of zit er daar te lang tijd voor tussen. Palmpje fijn dat je gelijk door mag voor Icsi ik zou als ik jou was wel iets meer bestellen hoor. 1 rietje is 1 behandeling. Mocht je eerste behandeling slagen dan heb je mooi een rietje achter de hand voor een 2e kindje maar lukt de icsi niet dan heb je er gelijk weer 1 beschikbaar. Het is niet wat we willen horen maar de kansen bij ivf en icsi zijn wel hoger dan iui maar het is helaas nog steeds geen wondermiddel. Helaas gaat het vaak bij de innesteling mis..en daar hebben artsen geen invloed op. Hoe gaat het met de andere meiden ? coco wauw alweer bijna 10 weken zwanger zag ik Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met Gonal F 225 eenheden te spuiten naast de decapeptyl. Meiden ik hoop echt dat bij jullie de IUI gaat aan slaan en jullie de ivf bespaart blijft. De ivf is best wel heftig. Ik heb het echt onderschat.. ik dacht ach ik doe het even ik ben de hormonen wel gewend.. dacht ik.. maar nu Mijn lichaam staat totaal op zijn kop. Ik heb buikpijn en rugpijn waar ik echt niet gelukkig van wordt.. ik heb de hele dag super koud en ben extreem moe. Aanstaande vrijdag moet ik voor de eerste follikelmeting.. Ik heb het gevoel dat er nu al spanning op de eierstokken komen dus ben echt heel benieuwd wat we gaan zien as vrijdag. Als alles mee zit heb ik begin volgende week de punctie en 3 dagen later de terugplaatsing. Ik hoop zo op mooie eitjes en bevruchtingen die mooi gaan delen.
Woensdag weer trug folikelmeting dr was maar een eitje van 15 mm . Gonal f is opgehoogd na 100 nu .... Heb weinig vertrouwen
Hè @cynmark29 wat vervelend. Is echt een teleurstelling, snap ik goed. Hoop toch op een positieve ontwikkeling voor jou.