Beste dames, Ik zit nu in de tweede ronde met clomid. Eerste ronde 50 mg geslikt, nu tweede ronde 100 mg. Ik zit nu op cd 17 en het lijkt wel of de bijwerkingen nu pas echt komen. Kan dit? Mijn bijwerkingen zijn: - emotioneel en snel geïrriteerd - vermoeidheid - onrustig en slecht slapen - opvliegers vooral s nachts - puistjes en bultjes - Ik lijk wat vocht vast te houden en het ergste ik heb jeuk over mijn gehele lichaam. Om gek van te worden. Wie herkent dit en vooral die jeuk? Is daar wat aan te doen? En heb je bij spuiten minder bijwerkingen? Dit heb ik namelijk wel eens gehoord. Bij 50 mg had ik dit niet of niet zo erg.
Ik heb geen last gehad van jeuk, maar vond Clomid wel echt verschrikkelijk.. Had ook ontzettend veel last van bijwerkingen. Ik had bij Gonal-F en Puregon ook erg veel last van de bijwerkingen, maar bij Menopur juist helemaal niet. Dat verschilt wel per persoon, het is soms echt even zoeken wat het best werkt (als een arts daaraan mee wil doen, tegenwoordig wordt er vaak voor de goedkoopste optie gekozen.. ).
Hi meiden, Ik had soortgelijke bijwerkingen toen ik Clomid slikte, dacht natuurlijk ook dat het door de hormonen kwam, maar was toen hartstikke zwanger! Dus duim duim duim! Ik ga nu voor een tweede kindje en zit te wachten tot mijn proverakuurtje zijn werk doet en ik aan de Clomid mag, spannend! Succes!