Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie ik heb geen idee hoe dat kan...zag er vreemd uit...maar niks aan de hand hoor :)

Ik moet morgen en maandag weer testen en anders dinsdag weer terug voor een echo

2. Jootje1980

27 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een update... heb zo vaak buikpijn vanwege darmen en endometriose, dat ik nu de signalen niet heel serieus heb genomen. vandaag toch maar met de gyn gebeld... pijn werd zo heftig dat ik er snachts ook wakker van werd. meteen komen, omdat ik bij de iui meerdere follikels had.
    weer echo gehad, maar nu sprake van ovarieel hyperstimulatie... meteen opgenomen in het ziekenhuis. ik baal zoooo enorm!!! moet in bed blijven en wachten tot het beter wordt en het allemaal weer gaat slinken... ondertussen mag ik alleen naar het toilet en weer naar bed... kans dat ik zwanger ben geworden van de eerste iui bestaat nogsteeds, maar dat is nog niet te zien... vreselijk balen... rusten... en afwachten... Zo...fijn om dat even kwijt te zijn!! hebben jullie nog wat positieve berichten?? :)
    Liefs

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben vandaag voor de IUI geweest. Nu weer 2 weken wachten.

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Jootje, daar lig je dan! Wat ontzettend balen zeg! En dan vooral die pijn die je hebt! Hoe lang moet je blijven of kunnen ze dat niet inschatten? Ik duim natuurlijk nog gewoon voor je door dat deze poging toch is gelukt!
    Dikke digiknuffel! En goed dat je hier de boel even geuit hebt! Kan altijd hoor Meid!

Gfh! Spannende weekjes dus! Succes met wachten! Houd je ons op de hoogte?

@Meissie, hoe waren je ovulatietesten?

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chicky, die waren negatief...vandaag weer in zh geweest en er zitten aan de rechterkant 2 eitjes van 17,5 mm....ze ging er wel vanuit dat die beide zouden springen ivm het formaat ervan...nu weer verder met ovulatie testen en dan weer afwachten..ik heb wel t geluk dat ik buiten die sluitingsdagen van december voor mn iui moet komen :)

GFH mmmm spannend, hoeveelste x is dit?

Jootje...jemig meid..wat vervelend!!!

6. pumelke

pumelke Actief lid

29 sep 2011
    155
    0
    0
    @jootje1980, pfff vervelend vooral als je dat stomme bed niet uit mag. Hopelijk gaat het snel beter.

Hier vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting. Aan de rechterkant 2 eitjes 1 van 12,5mm en 1 van 11mm. Vrijdag terug om te kijken hoe ze doorgroeien.

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dit is de 5e poging. De eerste 4 IUI's waren in mn natuurlijke cyclus. Dit is de eerste waarbij ik hormonen heb moeten spuiten.

8. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik was even een tijdje afwezig want we zijn een paar dagen onverwacht weggeweest en af en toe wel gespiekt hoor, maar bewust even niet gereageerd! Het wachten duurt echt lang... Ik lees even alles terug. Wat leuk, allemaal nieuwe meiden, welkom!! Op naar mooi 2013-baby's!

@GFH: spannende twee weken voor de boeg, hopelijk heb je veel afleiding!

@Jootje: balen zeg! Hoe gaat het nu??

@Pumelke: en nu maar hopen dat ze mooi doorgroeien!

@Chickie: is er ondertussen al een datum bekend voor de operatie en waar ze dat gaan doen?? Hoe gaat het verder met je??

Liefs!

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nora, ik mistte je al hier op het forum! Maar heerlijk hoor onverwachts wat dagen weg! Waar ben je naar toe geweest? Hopelijk heeft dit het wachten een beetje doorbroken.

@ Meissie, mooi resultaat hoor! Ze gaan vast allebei springen! En laat het dan maar snel gebeuren toch?! Fijn he dat je cyclus gunstig valt in december!

@ Pumelke, mooi 2 eitjes! Laat ze allebei maar lekker doorgroeien!

@ Jootje, je bent vandaag een paar keer door mijn hoofd geschoten. Hoe is het met je?

En over mij weinig nieuws... Afgelopen donderdag hebben we telefonisch contact gehad met gynaecologe. Ze had helaas nog niets gehoord vanuit Leuven en dus zijn we eigenlijk niets wijzer geworden. Hopelijk horen we donderdag meer.
    We zijn deze week vooral bezig geweest met uitzoeken of onze verzekering een eventuele operatie vergoed in het buitenland. Maar we hebben menzis en die hebben geen contacten met Leuven en vergoeden daarom dus maar 60 % van de kosten. Er wel andere verzekeringen die het evt. wel vergoeden, dus mede daarom hopen we ook snel te horen hoe of wat, dan kunnen we evt nog overstappen deze maand.
    Alhoewel ik wel twijfel of mijn eigen gynaecoloog ons graag naar Belgie laat gaan. Ze heeft nu al een aantal keer gezegd dat ze mij ook wel graag in ons eigen ziekenhuis opereerd maar niet weet of ze dit kan en er de middelen voor zijn. Dus ja.. waar kies je dan voor.. Ik wil mijn eigen gezondheid toch wel vooropstellen.
    De afgelopen week is het aardig gegaan qua pijn, maar vandaag begint het weer... Gelukkig is het nog wel te handelen hoor. Maar ja, ik ben zelf ook zo eigenwijs geweest om deze maand nog niet te beginnen met de pil. Het druiste zo tegen mijn gevoel in op dat moment en stiekem wil je toch nog wel een klein beetje hoop houden op een spontane zwangerschap (alhoewel die kans heeeeeeel erg klein is).

Zoooooo, ook ik heb alles weer even van me af geschreven ;):D

10. Jootje1980

27 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nora... weet niet zeker of ik al meer van je heb gelezen, begrijp ik het goed dat je in de wachtweken zit?
    Pumelke... spannend... hoop dat ze mooi doorgoeien!!
    Meissie... wat een goeie planning:) Hihi...
    GFH... hoe was het voor jou met hormonen? hoezo moest je die nu wel gebruiken? of is dat een hele domme vraag.... :)
    Chickie... balen dat je nog niet veel wijzer bent geworden... snap héél goed dat je voor je eigen gezondheid kiest. en het gevoel dat je erbij hebt moet je wel serieus nemen lijkt mij...

Ik lig nogsteeds in het ziekenhuis, met verplichte bedrust en hooguit even naar de wc. morgenvroeg weer een echo, om te zien of de eicellen dan al kleiner geworden zijn... qua pijn is er geen verbetering. lijkt zelfs erger nu ik verder niets om handen heb... ik hoop maar dat dat tussen mn oren zit...
    Vandaag was in mn bloed nog geen teken van een zwangerschap, ze gaan daar vrijdag weer op prikken. Verder houden ze me goed in de gaten, bloeddruk en temp enzo... maar dat lijkt goed. Trombose injecties zijn trouwens niet leuk!! bah!! Hoop dat ik hier gauw weg mag... maar ben er bang voor dat komende nacht nog niet de laatste is... Lieve dames... slaap lekker, ik hou jullie op de hoogte :) X

11. Jootje1980

27 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie... Tuurlijk moet je die hoop houden!!! Je hoort het vaak genoeg dat het gebeurd... Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook zo gaat... zou toch geweldig zijn!!!

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah Jootje, ik had zo gehoopt dat je lekker thuis was! En wat naar dat de pijn nog niet afneemt! Hopelijk geeft de echo je straks positief nieuws!

Heb je verder wel een beetje aanspraak/bezoek in het ziekenhuis? En zijn ze een beetje aardig voor je? Waar lig je in het ziekenhuis? (anders kom ik even op visite hoor... ;) nee hoor, geintje :)

Maar ik leef wel met je mee!

13. Jootje1980

27 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er weer :)
    Mocht vandaag naar tóch naar huis!! Pfff... gelukkig!! Nog wel buikpijn, maar de echo wees uit dat de eitjes aan het 'slinken' zijn. De grootste was 6,8 cm en was nu nog 3,8... De andere twee nog iets kleiner... Dus het gaat weer de goede kant op! Thuis wel nog rust houden en véél drinken. Ben wel een beetje geschrokken van alles, schijnt allemaal niet zonder risico te zijn!
    Vrijdag weer een echo om te checken hoe het verdere verloop is en ook weer bloedprikken. Vandaag toch ook weer bloed afgenomen, maar nog geen tekenen van een zwangerschap. Dus dat kan twee dingen betekenen... óf ik ben niet zwanger, óf het is nog te vroeg om het te kunnen zien... We wachten gewoon nog even... (zucht...)

Hoe gaat het bij jullie allemaal??

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je lekker naar huis mocht Jootje en dat het de goede kant op gaat!

Wel jezelf goed in acht nemen hè thuis! Niet weer te snel te veel willen doen! Alhoewel je lichaam je misschien wel terugfluit! Ik kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit!

Wat waren de evt. risico's?

Het zou mooi zijn als je vrijdag positief nieuws krijgt, wat onzeker dan nog hè!
    We duimen gewoon door hoor!

Vanavond lekker slapen in je eigen bedje!

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Jootje....meid wat fijn dat je naar huis mag...neem je rust :)

Morgenvroeg me 2de IUI..hoop dat het net zo verloopt als de eerste x qua gevoel...want moet erna werken..

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes Meissie!!! En laten we hopen dat deze IUI nog beter gaat dan de vorige keer! ;)

Hoe is het Jootje?

17. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik dacht ik laat ook weer eens wat van me horen... Er is met jullie inmiddels ook weer van alles gebeurd zeg!

Ik heb paar uur geleden de tweede IUI gehad, dit keer met 2 eitjes (de eerste keer was er 1 eitje). Het wachten is dus weer begonnen....

@ Meissie: wij lopen dus precies gelijk deze ronde, jij had ook vandaag de IUI toch? Is het goed gegaan?

@ Jootje: weet je inmiddels misschien al meer of ben je nog aan het wachten?

@ Chickie: Ik snap heel goed dat je dat kleine beetje hoop wilt houden. Moeilijke situatie zeg. Hoop dat er snel meer duidelijheid komt voor jullie.

@ Pumelke: Zijn de eitjes nog doorgegroeid?

Ik vind de IUI overigens geen pretje hoor, het kost bij mij veel moeite om de baarmoedermond goed 'in beeld' te krijgen en om de opening te vinden. Maar ja het is weer gelukt! :)

Liefs aan iedereen!!

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Lilianne, ik kan niet terug vinden op welke dag je dat berichtje geplaatst had...maar mijn iui was afgelopen vrijdag!! Jouwe ook? Dat is wel echt toevallig...

Dit x iets meer hoop, we hadden 3 miljoen bruikbare cellen...en 2 eitjes als t goed is..vorige x 1 eitje en 1,4 miljoen cellen...

Eendenbek is altijd vervelend maar gelukkig gebruiken ze ivm me vaginisme de kleine endenbek..normale lukt niet...altijd weer ff piemelen...gelukkig voel je de inseminatie zelf niet!!

19. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Meissie: Ja mijn IUI was ook gisteren (vrijdag dus). Ik had vorige keer ook 1 eitje en nu 2 eitjes, wat toevallig zeg! De zaadkwaliteit was gelukkig weer erg goed, net als vorige keer, ze had het geloof ik over 45 miljoen, maar dit ging neem ik aan over het aantal voor de bewerking. Nu weer twee lange weken wachten, wat duurt dat toch lang he! Als ik niet ongesteld word mag ik op maandag 24 december langskomen voor een bloedtest. En jij?

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lilianne en Meissie, wat toevallig dat jullie tegelijk lopen... Nu kunnen jullie elkaar een beetje op de hoogte houden! Hopelijk vliegen de 2 wachtweken om voor jullie en hebben jullie over een poosje positief nieuws!

@ Jootje, hoe gaat het nu met je? Lukt het een beetje thuis? Is er nog wat uit de bloedtest gekomen van vrijdag?

@ Pumelke, hoe is het met jou?

Ik heb afgelopen donderdag telefonisch contact gehad met de gynaecoloog. Zij heeft contact gehad met Leuven en overleg gepleegd met het artsenteam in Gouda, ze zijn er nu van overtuigd dat ik gewoon in Gouda geopereerd kan worden. Dus dat is wel heel erg fijn. Een van de andere chirurgen die erbij aanwezig is heeft 2 jaar in Leuven gewerkt en dus veel expertise opgedaan. Volgende week maandag en woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor gesprekken met de artsen en evt. nog wat aanvullende onderzoeken. Dan hopen we meer te horen over de operatie (hoe het zal gaan en wanneer het zal gaan gebeuren). Dus laat maar komen... ;)

Deel Deze Pagina