Ah Genesis, wat een leuk nieuwtje!!! Twee meiden! Dat zal een gezellige boel worden bij jullie thuis! Bijzonder he zo'n 3d echo! Ik vind het ook nog steeds zo bijzonder dat je echt al het mensje in je buik kan zien! Snapt je dochter het al een beetje dat ze een zusje krijgt Rot zeg een blaasontsteking! Hopelijk blijft het bij die ene! Had je bij de eerste ook last met lopen Dat lijkt me ook wel heel erg vervelend! Handig eigenlijk he dat je alle spulletjes nog in huis had, je gebruikt alles ook maar zo kort. En zo'n nieuwe garderobe voor jezelf is ook nooit weg, hihi! Kell, wat gaat het nu hard bij je zeg! Wel goed dat je qua werk even een pas op de plaats hebt gemaakt! Even rustig aan nu. Jammer dat je nu niet mee kunt klussen aan je huis, maar dan maar delegeren hoor Hihi die koffiepads zijn wel briljant hoor Geniet van je verlof meid! Voordat je het weet ligt die kleine in de nieuwe babykamer!!! Zo Leuk! Miss, hoe is het met je? En hoe is het met de andere baby's?
Even snel (ben aan het werk). Kell: gaat snel! Kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je niet meer alles kan doen wat je wilt. Vond ik ook frustrerend. Genesis: leuk een meisje!! Met kleine Q gaat alles goed! Groeit als kool!