Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah Meissie, wat ontzettend rot voor je. Je mag hier gewoon lekker zeiken hoor, snap precies hoe je je voelt, 2 eitjes en 3 miljoen zaadjes geeft hoop. Het blijft gewoon een Russische roulette! Misschien is het de volgende keer wel raak met maar 1 eitje en minder zaadjes, maar daar heb je nu natuurlijk niks aan :( Knuffel en erg veel liefs ook van mij!

Nala, spannend inderdaad dat je binnenkort gaat starten!

Chickie, ik werk op de HR afdeling bij een bank, personeelszaken dus.
    Leuk dat jij voor de klas staat! Welke groep heb je?
    Voor jou is het nu dag 33 toch..?

Mijn temperatuur was vanochtend 36,9.... afgelopen 2 dagen was het 36,8 dus het blijft redelijk stabiel en er is nog niet echt een daling ingezet, m'n hoogste temperatuur was deze ronde 37,0.
    Er is dus nog wel een beetje hoop, maar voel me verder nog steeds volledig normaal en kiplekker, en geen klachten of buikpijn o.i.d., dus ik verwacht er niets van! Als ik niet voor die tijd ongesteld ben geworden ga ik idd zondag testen.

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Lieve meiden, dank je wel voor jullie lieve woorden...doet me goed!!!
    Morgen om 10 voor 10 weer naar zh om te kijken of er geen cystes zitten....altijd weer lekker met al dat bloed ;)

Voor alle andere meiden draaien me duimen overuren...hoop voor jullie op mooi nieuws!!}ga me vanaaf helemaal voleten...idd onder me dekentje op de bank!!!! :)

3. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie! Ik kom net uit mijn werk en lees ik dit.... bah wat rot zeg! Dikke knuffel....

En hoe gaat het met chickie?

Liliane, dat je geen zwangerschapsverschijnselen hebt, zegt niets hoor! Ik heb ook nooit ergens last van gehad. Spannend hoor!

Nala, het is bijna januari en dan gaan we los :)

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Ik houd het kort, want ben echt gevloerd!
    Ik heb een kleuterklas, groep 1/2. En oh wat waren ze vandaag zenuwachtig voor het kerstdiner! Het was onwijs gezellig, maar ook best drukjes.
    Ben net thuis en ga ook ff onder m'n dekentje op de bank, heerlijk!

Hopelijk heeft t jou een beetje troost gegeven Meissie! Succes morgen bij de echo, altijd lekker inderdaad als je net ongesteld bent :cool:

Lilianne, ik vind het bij jou nog steeds hoopvol klinken hoor!
    Hier nog ook nog geen verandering. Zit nu op dag 34.

En Nora, voor jullie ook wel leuk als jullie hier je ervaringen weer kunnen delen! En dan niet al te lang omdat jullie dan gewoon lekker snel zwanger zijn, daar gaan we voor!

5. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, even een kort berichtje van mij, pffff DRUK! Mijn temperatuur was vanochtend 37,0, dus echt weer vrij hoog..
    Voel nog steeds niks vreemds, ik DENK wel steeds van alles te voelen overigens, maar dat beeld ik me gewoon in. Vind het nu toch wel spannend. Al kan m'n temperatuur morgen ineens kelderen natuurlijk, heb ik wel vaker gehad. Nou ja, afwachten maar he! :D

6. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liliane!!!! Spannend.... wanneer ga je testen???

7. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Nora, ZONDAG is de bedoeling! :)

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    jeetje Lilianne, je maakt het wel spannend hoor!!!
    Je banner ziet er in ieder geval al heel hoopgevend uit en je temperatuur ook! We wachten af!

Meissie, hoe was de echo vandaag? Alles goed?

Hier dag 35 overleefd :)

9. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, ben eigenlijk nog niet echt overtijd hoor, ik verwacht morgen ongesteld te worden, of niet natuurlijk...

Dag 35 bijna om voor jou. Jij zou misschien na 37 dagen gaan testen toch..?

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja klopt lilianne, in april is mijn cyclus 1 keer 36 dagen geweest (er heeft zich toen waarschijnlijk wel wat afgespeeld in mijn lijf). Maar ik neem die keer maar even als langste keer, dan speel ik safe. Gemiddelde cyclus is 30 dagen.
    Ik word wel steeds ongeduldiger hoor ;)

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie, de echo was goed...vrijdag weer!!!

Spannend hoor meiden!!

12. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier nog geen bloed en temperatuur was nog hoog vanochtend. Wel een vaag menstruatie-achtig gevoel in m'n buik. Kan alle kanten op dus.. Heb sinds vandaag vreemd genoeg wel beetje het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. Morgenochtend testen....... X

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Duim zooo hard voor je!!!!! Hoor morgen graag de uitslag...

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Lilianne! Ik hoop het zo voor je!!!

Meissie, fijn dat het goed was zeg! Dus weer starten met de volgende IUI ronde!?! Succes hoor! Ik stuur even een dosis geluk naar je toe!!!! :)

Ik ga hier maar even m'n ei leggen hoor meiden. Wat had ik gisteren goede hoop, vanochtend zei mijn lijf helaas iets heel anders. Kreeg onwijs veel pijn en mijn menstruatie brak gelijk door zonder enig sluimerend voorteken. :( Dus straks voor het slapen gaan de eerste anticonceptiepil maar gaan slikken.... heb er zo geen zin in... en zie toch wel op tegen wat ons nu te wachten staat, de operatie en de IVF enzo. Was vandaag zo verdrietig, blegh. Moet nu ook weer even flink slikken nu ik het zo opschrijf.
    Ik ga zo maar een flinke doos chocola soldaat maken! ;)

15. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden! Heb vanochtend vroeg getest en... positief! Ik durf nog niet echt blij te zijn want misschien is mijn test van vanochtend nog wel vals positief door de pregnyl...? Ik moet morgenochtend naar het ziekenhuis voor een bloedtest, daar krijg ik dan morgenmiddag de uitslag van, dan weet ik het zeker. Ergens denk ik dat het wel goed zit, aangezien ik het gisteren eigenlijk al beetje voelde... Voel me ERG raar nu, zo onwerkelijk.. Maar nog even afwachten tot morgen dus!

Ah Chickie, wat vind ik dat rot om te horen zeg!! Ik had stiekem echt goede hoop voor jou. Oh snap zo dat je geen zin hebt in alles wat je nu staat te wachten. Voel je je vandaag al weer ietsje beter dan gisteren?
    Knuffel van mij!

Tot later!!

16. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zie nu ineens een boze smiley voor mijn vorige berichtje staan, dat is per ongeluk gegaan, wist niet eens dat dat kon! Heb er nu dus maar even een lachende voor gezet! :)

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wow! Leuk Lilianne!

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk geen tijd om te reageren, maar hiervoor natuurlijk wel! Wow, wat een super nieuws Lilianne! Laat de uitslag morgenmiddag maar net zo positief zijn! Ben zó blij voor je! Dat geeft hier weer goede hoop! super!

Hier wel iets minder emo dan gister. Wel veel meer pijn en nog een beetje mixed feelings.

Hoe is het met jou Wendy?

19. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lilianne wat een goed nieuws voor jou! Ik hoop dat je morgenmiddag een positieve bevestiging krijgt, het is je van harte gegund!
    Ik hoop morgen een blij berichtje van je te lezen :)

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Met mij is alles prima hoor.

Deel Deze Pagina