Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussion in 'MMM clubs' started by Nora12, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilianne

Lilianne Lid

Aug 17, 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog even een blij berichtje! De bloedtest was ook 100% positief, ik ben dus echt zwanger, whaaaaa! Ongelooflijk gewoon.... Op 14 januari staat er een echo gepland in het ziekenhuis.

Allemaal een heeeele fijne kerst meiden! xxx

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Lilianne, wow super joh, ben zoooooo blij voor je!!!!!! :) gefeliciteerd, je hebt t zoooo verdiend!! Mijn duimen bljven draaien in de hoop dat alles goed mag gaan!!!

Chickie, wat vervelend meid....ja idd op naar poging 3..

3. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Gefeliciteerd Lilianne!

4. Nala78

Nala78 Actief lid

Nov 4, 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilianne wat een geweldig kerstcadeau! Van harte gefeliciteerd.

Chickie, logisch dat je verdrietig bent, ik hoop dat je toch fijne dagen hebt!

Uiteraard wens ik alle meiden een fijne Kerst!
    We 'spreken' elkaar vast nog wel voor oud en nieuw.

Liefs

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Lilianne, wat fijn dat je nu ook het goede nieuws van het ziekenhuis hebt gehoord! Kerst met z'n drietjes :) Op naar de eerste echo!!!

Ik voel me emotioneel wel weer wat beter hoor! Ben alleen hondsberoerd van de endopijn, hopelijk morgen beter!

Ik wens jullie allemaal heel veel goeds voor 2013 en hele fijne feestdagen!

6. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liliane!!!! Jippieeeee de pippieee!!! Gefeliciteerd :)

7. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie! Balen zeg, dikke knuffel!!!

Voor de rest: ik wens iedereen een mooie kerst toe en dat we allemaal maar volgend jaar maar in de poepluiers mogen zitten of met een dikke buik bij de kerstboom!

8. pumelke

pumelke Actief lid

Sep 29, 2011
    155
    0
    0
    Hey meiden.

Hier nog iemand met goed nieuws.
    Hier 2e kerstdag een positieve test in handen! dus 2e iui was raak!
    Kan het nog steeds niet helemaal geloven maar heb al 3 tests gedaan en allemaal positief.
    Heb wel last van buikkrampen en misselijk maar het hoort er blijkbaar allemaal bij.

@ Lilianne. Wat super! gefeliciteerd!

Voor de rest wil ik iedereen hier nog heel veel succes wensen in de mmm. Ga heel hard voor jullie duimen dat jullie allemaal maar snel positief nieuws krijgen!

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Pumelke!!!!

Tijd geleden zeg! En dan ook nog eens zulk goed nieuws!!!
    Wow! Op 2e kerstdag nog wel! Super, super, super leuk voor je! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het allemaal nog onwerkelijk is voor je! Maar de testen zeggen genoeg, toch!!!?!!!

Geniet van dit mooie einde van 2012! Hou je ons wel een beetje op de hoogte van alles?!

Liefs!

10. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook een grote hoera voor Pumelke!!!!

Hoe gaat het met de andere dames? Ik las op het forum dat veel klinieken dicht zijn tussen kerst en oud en nieuw... net als de mijne!
    Ik had ook nog even een vraagje: hoewel ik geen IUI heb gehad, hebben we natuurlijk wel geklust rondom mijn eisprong. Deze was op 24 december en sinds vandaag voel ik een drukkend gevoel van onderen (sorry kan niet anders omschrijven). Ik herinner me dit niet van mijn zwangerschap van mijn eerste, maar ik was wel benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn?

11. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Pumelke gefeliciteerd!

12. Nala78

Nala78 Actief lid

Nov 4, 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pumelke van harte gefeliciteerd, 2013 kan voor jou niet mooier beginnen :)

13. pumelke

pumelke Actief lid

Sep 29, 2011
    155
    0
    0
    zal jullie op de hoogte houden.
    Moet nu 3 jan naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nora, sorry ik heb geen idee dus ik kan je niet helpen! Voel je het nu nog steeds? Logisch dat je het toch geprobeerd hebt deze maand (ook al is de kans voor je gevoel heel klein, maar niet geschoten is altijd mis toch?! :D).

@ Pumelke, 3 januari is al best snel! Fijn! Lijkt me wel prettig voor je! Of ben je niet onzeker? Het lijkt mij nog best spannend allemaal!

Ik ben gisteren naar de anesthesist geweest en ben goedgekeurd voor de operatie, hihi! (joehoe ;)). Nu wachten op de datum, maar verwacht dat pas in januari te horen. Dus we wachten rustig af.
    Slik nu een weekje de pil, maar kan nog niet zeggen dat ik er baat bij heb. Ben nog steeds ongesteld en de pijn is zeker niet minder, maar dat laatste had ik zo snel ook niet verwacht.

15. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, wat vervelend zeg dat je nog zo'n last hebt! Ik hoop dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent in januari.

Ik wens iedereen een hele goed jaarwisseling en een vruchtbaar 2013 toe!!!!! Ik ga ervanuit dat we volgend jaar met een baby of met een dikke buik in ieder geval het oude jaar gaan verlaten!

Dikke kus!

16. Nala78

Nala78 Actief lid

Nov 4, 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb zonet mijn eerste Decapeptyl injectie gezet, dat was best spannend! Ik heb sinds vrijdagavond griep, dus helaas geen feestje voor ons vanavond, maar in m'n joggingbroek op de bank.
    Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en een goed 2013.
    Liefs

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nala, hopelijk heb je toch nog wat aan je avond! Beterschap!
    Wat fijn dat de eerste spuit er in zit, daar heb je zolang op gewacht!

18. Lilianne

Lilianne Lid

Aug 17, 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal, ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013 toe!!

Pumelke, van harte gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Ook bij de 2e IUI raak dus :) Wat fijn dat je 3 januari al voor een echo mag! Ik mag pas maandag 14 januari, ik vraag me af of ik dan ook een inwendige echo krijg, of een uitwendige.. daar is het dan misschien nog wel te vroeg voor.

Chickie, hoe gaat het met jou? Nog steeds zo'n pijn? Wel kunnen genieten van de feestdagen? Fijn dat je bent goedgekeurd voor de operatie, hopelijk krijg je snel een datum te horen!

Nala, succes met de injecties, spannend!

Meissie, hoe gaat het met jou?

Heb zelf al vanaf donderdag buikgriep, echt heel vervelend. En dat in mijn vakantie.. continu buikloop en heel slap en moe. Al kan dat laatste ook een symptoom zijn.

Verder voel ik helemaal NIETS meer. Heb eigenlijk alleen de eerste dagen rond de test wat steken en vage pijn in buik gevoeld, en nu dus helemaal niets meer (op darmen na). Hoop zo dat het goed zit... Nog 13 dagen wachten op de echo. Heb verder ook niet echt symptomen ofzo. Ik durf overigens niet meer te temperaturen, ben veel te bang dat m'n temperatuur ineens heel laag is, en dan moet ik nog zo lang wachten op de echo.

Nou ja, ik denk dat dit normale zorgen / twijfels zijn voor een net-zwangere...

Liefs!

19. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Happy new year!

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, hopelijk brengt 2013 ons heel veel moois!

Lilianne, ik kan me voorstellen dat nu je helemaal niets voelt je jezelf toch gaat afvragen of het allemaal goed zit. Maar probeer daar maar vanuit te gaan hoor, anders maak je jezelf helemaal gek! Je moet ook nog best wel even wachten op je eerste echo!
    Hopelijk krijg je daarna wat meer vertrouwen in je kruimeltje! Het zit vast helemaal goed meid! Hoe is het nu tussen je mannetje en jou? Ik kan me voorstellen dat de wetenschap dat er een minimensje in je groeit, toch iets bijzonders doet met je relatie! Hoe is het je buikgriep?

Ik heb zelf ook iets onder de leden. Vorige week veel gespuugd, nu koorts en een belabberd gevoel naast de endopijn. Helaas ook in mijn vakantie, aan de andere kant heb ik ook nu wel de tijd om mijn lijf even rust te gunnen. Ik ben wel nog steeds ongesteld, inmiddels al 12 dagen maar ik geloof dat het nu wel op z'n eind is. Tis wel lekker vaag allemaal deze maand.

Hoe voel jij je Nala?

En hoe is het met Nora, Wendy en Meissie?

Share This Page