Hallo meiden Ook namens mij allen een zeer vruchtbaar jaar gewenst! Lilianne en pumelke gefeliciteerd!!!!! Geweldig om je jaar zo te mogen starten. Wens jullie een zorgeloze zwangerschap toe. En Lilianne, ook ik had 0 kwaaltjes in mijn zwangerschap. Vond t ook erg lastig soms om te geloven dat ik zwanger was. Zodra je echo's ziet zal dat veranderen denk ik. Nora eindelijk!!! Heel veel suc-6 hopelijk mag t allemaal zonder zkh Gebeuren lukken. Ik zelf ben een tijdje ertussen uir geweest. Lekker op vakantie vandaar ook geen reactie meer geplaatst. Vandaag moest mijn man weer zaad afgeven. Volgende week weer gesprek. In dec. Had de arts gezegd dat zaadkwaliteit erg verslechterd was en mijn man vanwege een spatader in de bijbal een operatie zou moeten ondergaan. Daarna zou zaadkwaliteit verbeteren. Wel appart dat mijn man voor onze 1e ook compleet onderzocht is en dit allemaal niet nodig was. (We hebben gevraagd of dit pas is gebeurd, antw arts nee al die tijd al) erg knap dat we nu hele anderen reacties krijgen op dezelfde uitslagen als bijna 3 jaar geleden. Destijds hadden ze ook met klem benadrukt dat er niets bestaat om zaad te verbeteren waar ze nu spreken over dat die info niet klopte en er wel degelijk medicatie is??!! Dus mijn man heeft een tweede zaadtest geƫist om dat t per x zo kan verschillen. Na volgende week zullen we horen of dat we als nog met IUI starten of dat het heel wat anders wordt. Erg vervelend allemasl maar nu is t wachten op volgende week... Was prettig om de afgelopen tijd niet ermee bezig te zijn maar nu hopen we snel te weten waar we aan toe zijn!
Genesis! Welkom terug, leuke vakantie gehad? Waar zijn jullie geweest? Je man heeft groot gelijk dat hij opnieuw een test wil, is toch ook apart verhaal van het ziekenhuis. Nog even een vraagje: op 24-12 had ik een positieve ovutest, cyclus duurt normaal 26 dagen, dan zou ik toch vandaag moeten kunnen testen? Ik had vanochtend neg getest, maar ook nog niet ongesteld, terwijl ik heel regelmatig ben. Of heb ik te vroeg getest en dat ik niet goed kan rekenen?
Even een korte reactie want moet zo weg en spiek stiekem op mijn telefoon even. Genesis, wat Nora al zegt... Heel goed dat jullie op nog een test hebben gestaan hoor! Wel raar hoor dat het ziekenhuis nu opeens iets heel anders zegt! Het wordt ook weer spannend voor jullie zeg! Dan ben je gelijk weer terug in de onzekerheid van de MMM he! Wel lekker dat jullie er even lekker tussenuit zijn geweest, is soms ook gewoon even heel hard nodig! @Nora, heb even geen tijd om te rekenen, maar wat heb jij altijd een korte cyclus zeg (wel fijn op zich)! Volgens zit jij nu 14 dagen na je positieve ovu test en dus ongeveer 12/13 dagen na je eisprong/ovulatie. Euhmmm mijn luteale fase is altijd veel langer tussen de 14 en 18 dagen, dus voor mij zou nu testen te vroeg zijn. Maar denk dat jij redelijk goed zit met je berekening. Toch wel weer spannend he! Maar wel shit dat de test toch negatief was! Ik duim nog voor je hoor! Zou toch fantastisch zijn!
Goedemorgen dames, Alles wel? Chickie, ondertussen al een een datum?? En heeft Genesis al een datum voor de nieuwe zaadtest?? Hier zijn de rode duivels gisteravond nog gekomen, dus mijn cyclus loopt mooi volgens planning. Net ziekenhuis gebeld en donderdag de 17e op cd 10 een uitgangsecho en daarna ovutesten en dan eindelijk mijn 1e IUI voor een 2e baby
@Nora dankje! Was idd ff heerlijk om ertussen uit te zijn geweest. We zijn naar London geweest. Kerst ook daar gevierd hele leuke ervaring. @Chickie ''Dan ben je gelijk weer terug in de onzekerheid van de MMM he!'' helemaal waar!!! En ja ons vrouwenlijf is ook een ding appart. Om soms knettergek van te worden pffff. En gelukkig zijn we allemaal vrouwen maar werkt het bij iedereen ook weer anders... hopelijk heb je snel duidelijkheid of volledige ongi. Gisteren heeft mijn man weer opnieuw zaad afgegeven en aankomende week de 15e uit mijn hoofd weer een gesprek met de androloog. Nora heel veel suc-6! Weer een spannende tijd ook voor jullie. Hopelijk is er maar 1 IUI nodig. Wij hebben onlangs van vrienden gehoord dat zij in verwachting zijn van hun 1e kindje. Nu ik weet dat zij zwanger is gaat het bij mij nog meer kriebelen
Hoi meiden, Vanmorgen de echo (follikelmeting) gehad en het zag er goed uit, 8 eiblaasjes waarvan de grootste 11 mm. Zondag weer een echo en de punctie waarschijnlijk aanstaande dinsdag of woensdag. Spannend!
Hi dames! Heb weer even bijgelezen. Met mij gaat het oke. Dank nog voor jullie geruststellingen, heel lief! Heb inmiddels wel echt zwangerschapssymptomen... meer dan me lief is, maar zal niet klagen Ik ben heeeeeeel moe en ook continu misselijk. A.s. maandag EINDELIJK de echo, ben er heel zenuwachtig voor... hoop zo dat er een kloppend hartje te horen is.. Nora en Nala, succes allebei!! Genesis, wat vervelend allemaal, je bent dus nog aan het wachten. Hopelijk krijgen jullie volgende week goed nieuws. Chickie, jij wacht nog op een datum? Ben ook wel benieuwd hoe het met Meissie gaat, heeft al lang niets meer van zich laten horen! Ik zal jullie maandag laten weten hoe de echo was. Bye!
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met Meissie is! Bij mij is er nog weinig nieuws hoor. Nog geen datum. Ga vrijdag even bellen. Het rommelt wel nog steeds in mijn buik. Vind het zo gek door de pil heen. Vanochtend dacht ik dat het over ging, maar vanavond was er toch wel veel (oud) bloed te zien. @ Lilianne, jeeeeeeeh zwangerschapssymptomen (ook geen pretje lijkt me!) Geeft je nu misschien toch wel meer het gevoel zwanger te zijn! Wat zal het bijzonder zijn maandag! @ Genesis, logisch dat het gaat kriebelen als je dat nieuws van vrienden hoort. Blijft altijd zo dubbel he! Houd je ons op de hoogte wat jullie te horen krijgen de 15e? En kerst in Londen, wow! Lijkt me ook heel mooi! @ Nora, op zich fijn dat alles nu doorgezet is! Op naar de komende uitgangsecho! Laat er maar een mooi eitje groeien! @ Nala, mooi hoor 8 eiblaasjes! Het gaat al hard zeg! Hopelijk zondag weer mooi nieuws! Het wordt een spannende week volgende week voor veel meiden! Succes ladies!!! Ik denk aan jullie!
Lieve meiden!!! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb vakantie gehad tussen kerst en oud en nieuw.. Maar ja me hele vakantie buikgriep gehad, zat continu op de wc.. Voelde me te ellendig om online te komen!! Maar gelukkig was ik er twee dagen voordat ik weer moest werken ervan af verder Vandaag derde iui gehad! Ppf deze x lukte t niet met de kleine eendenbek dus toch maar voor de normale gegaan... Heb er maar niet naar gekeken en de bank goed fijn geknepen! Voelde me licht worden in me hoofd dus kreeg een bekertje water.. Dat hielp wel!! Verder had ik dit keer een eitje en 3,8 miljoen zaadcellen!! Huiswerk maken is helaas niet meer gelukt.. Voelde me zo ellendig, eind Vd middag dikke krampen in me buik.. Kon er gewoon niet van lopen en hele avond geslapen op de bank!!! Verder pumelke ook voor jou een positieve test! Wauw hoe was de echo? Liliane bijnaaaa! Nog een paar daagjes!!! Chickie hoop dat de datum snel bekend is! Ow ja trouwens dit x een pregnyl spuit moeten halen omdat t eitje Al 27 mm ofzo was maar toch geen positieve ovulatie.. Als ik niet ongesteld word dus wat langer wachten met testen!! Nou meiden, ga een poging doen tot slapen wAnt het is al half drie... Bah bah!!! Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Xxx kus
Hey Meissie! !! Goed om wat van je te horen! Wat rot dat jij ook zo beroerd geweest bent! Zul je ook altijd zien in je vakantie! En je derde IUI gehad! We gaan voor 3 maal is scheepsrecht Bijzonder hè dat zo'n eitje nog steeds niet springt bij 27mm. Heb je in je bed ook nog kunnen slapen vannacht? Geen pijn meer? Tis echt vervelend als het zo lastig gaat! Mijn duimen gaan weer draaien voor jou! Spannend hoor! Voelen de andere meiden zich nog ok? Ik ga nu héél hard werken en vanavond naar het theater!
Meissie ik hoop zo voor je dat deze poging raak is! Nu dus op het wachtbankje. Nora voor jou gaat het ook bijna beginnen! Fijn weekend allemaal.
Chickie ik heb nog wel redelijk kunnen slapen hoor!! Verder was mn buik de dag erna wat gevoelig maar nu is het weer goed Nala jup weer op t wachtbankje....wachten wachten wachten!! Verder twijfel ik heel erg, we hebben morgen personeelsfeest van het cafe waar ik werk...echt iedereen gaat met de trein en gaat drinken... Nu zie je m al aankomen: ga ik wel of ga ik niet drinken? Het is dan pas een paar dagen na de iui...hoeveel kwaad zou t dan kunnen? Normaal drink je ook wel eens als t al ingenesteld is en mischien al zwanger bnt en bij mij zou dan na 3 a 4 dagen na de iui dus nog niet eens een evt innesteling plaats kunnen vinden... Dillemaaaaaaaa...wat denken jullie?
Nala, succes morgen bij de echo! Meissie, tsja! Ik zou niet drinken, want ik geef echt helemaal niets om alcohol Op zich denk ik niet dat het kwaad kan. Ik probeer zelf zulke dingen ook wat meer los te laten. Was altijd erg paranoide en probeerde alles zo optimaal mogelijk te laten zijn tijdens een poging ook mede omdat ik mezelf anders achteraf vast vanalles zou gaan afvragen. Maar nu denk ik ook vaak wel anders hoor, er zijn ook mensen die alles doen wat een zwangerschap absoluut niet bevordert en toch zwanger worden... Maar toch, als ik het voor mijzelf een klein beetje meer kans kan geven grijp ik het zelf vaak toch aan (alhoewel ik echt wel beter weet). Meissie, je moet gewoon lekker doen waar je je zelf goed bij voelt! Er is denk ik geen goed of fout. Ik heb trouwens een voorlopige datum voor de operatie. Het wordt waarschijnlijk 19 februari. In het ziekenhuis moeten ze alleen nog het een en ander qua roosters van artsen omgooien, dus het kan nog steeds wijzigen. Gisteren had ik nog niets gehoord en dus toch de stoute schoenen maar aangetrokken en de opname-afdeling gebeld. Het mooie was dat ik mijn naam noemde en die mevrouw gelijk wist wie ik was en meteen de datum noemde, haha! Ze belt me nog even als het echt vaststaat en sowieso hoor ik 1 week vantevoren meer over de precieze tijd enz. Voelt als een opluchting nu ik het weet. Nu weet ik tenminste waar ik naar toe kan leven (dat klinkt een beetje raar, maar jullie begrijpen het vast wel).
@Chickie dank je wel, ik hoop dat ze goed zijn gegroeid, ik laat het jullie morgen weten. Ik kan begrijpen dat je blij bent dat er een datum bekend is, dan kun je daar naartoe leven en dan kan daarna eindelijk de rest in gang worden gezet voor jullie. @Meissie, ik zou ook niet drinken want ik geef niet zoveel om alcohol, maar je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt.
Hoi meiden, Zonet de tweede follikelmeting gehad, ik heb 12 eiblaasjes en de grootste zijn 16 cm. De arts was heel tevreden, dinsdag nog een echo en dan vrijdag of zaterdag de punctie. Weer een stapje verder! Liefs
Klinkt goed Nala! 12 is een hele mooie score hoor! Hopelijk groeien ze allemaal nog even goed door en kunnen ze allemaal geoogst worden! Heb je (nog) geen last van een vol gevoel in je buik! Tis immers niet niks wat je allemaal met je meesjouwt liefs!
Chickie ik voel me vandaag niet zo lekker, misselijk, buikkrampen, maagpijn en erg moe, maar ik weet niet of het van de medicijnen komt omdat er veel heerst. Maar ik ben net een week hersteld van de griep dus ik hoop niet dat ik weer ziek wordt
Dat is rot Nala! Tis toch te hopen dat de griep niet weer toeslaat, maar als het van de medicijnen is maakt het het niet minder vervelend. Maar een beetje rustig aan doen meid!!!
Hi Chickie, Ik heb een paar uur in bed gelegen en geslapen, voel me nu wel iets beter gelukkig. Straks ook maar weer op tijd slapen, ik moet denk ik wat meer toegeven aan m'n moeheid maar dat vind ik best moeilijk met een drukke baan en ik wil thuis ook niet 'klagen en zeuren'. Kun jij er een beetje mee omgaan dat je nog een maand op de operatie moet wachten en daarna het traject pas verder kan gaan? Als je wilt dan kun je me ook altijd een pb sturen hoor!