Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad goed naar je lichaam luisteren Nala. Maar dat is lastig he! Je wil toch overal je beste beentje voorzetten en vooral niet klagen.

Dat gevoel heb ik ook wel vaak gehad en nu eigenlijk nog. Vooral omdat er nu bij ons eigenlijk even niets speelt en we echt in de wachtstand staan. Maar ondertussen spelen er nog steeds wel wat onderhuidse gevoelens.

Aan de andere kant is die rust wel lekker om gewoon even met andere dingen bezig te zijn die heel lang even op een tweede of derde plaats hebben gestaan. Maar wat mij betreft is het heel snel maart of april, want ik vrees dat het dan pas voor ons zover is dat we weer in het traject verder kunnen en dat is de periode wel erg lang hoor van november tot dan.

2. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Daar ben ik weer, we waren weer een weekendje weg geweest (erg he)

@Chickie: yes, eindelijk een datum! En voor je het weet is het zover, alhoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je er tegenop ziet. Begrijp ik het goed dat je dan in maart/april weer mag beginnen?

@Nala: inderdaad, goed naar je lichaam luisteren hoor (doe ik zelf ook niet altijd goed) maar het schijnt wel heel belangrijk te zijn. Het is ook niet niets wat we allemaal moeten doorstaan en dat kan weerslag hebben op je gezondheid. Verwen jezelf maar goed :)

Hoe is het met de rest van de dames??

Ik heb donderdagochtend een uitgangsecho om te kijken naar de eitjes en dan zal ik volgende week wel mijn 1e IUI (weer) hebben, spannend en en een beetje eng :)

3. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meissie: en hoe was je feestje? Heb je nog een lekker wijntje of biertje gehad?? Volgens mij kan dat geen kwaad, maar ik ben geen expert :)

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Feestje was leuk heb over de hele avond van 5 tot 4 3 a 4 drankjes op! Vd mixdrankjes genoten....kon t gewoon nu ff niet opbrengen om helemaal niet te drinken!!! Soms moet je gewoon ff doen wat mischien niet goed is...maar ach voelde er niksvan en heb t netjes gehouden :)

5. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Meissie: zo denk ik er ook over hoor! Toen ik mijn IUI had destijds zeiden ze daar ook niets over. Ik moest gewoon doorgaan met leven als anders en na 14 dagen een test doen :)

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Nora! Wat heerlijk dat je er even tussenuit bent geweest! Waar ben je heen geweest?
    Donderdag een echo! Yes! Jij ook starten! Fijn hoor! Maar snap dat het ook wel spannend voor je is!!!

En Meissie, fijn dat je genoten hebt! Dat is ook veel waard hoor, je even lekker ontspannen!

Oja Nora, zodra ik hersteld ben mag ik met IVF starten. Denk dat het wel tegen eind maart/begin april wordt.

7. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi lieve meiden, heb vanmiddag de echo gehad. Alles was helemaal goed en perfect, en ....... het zijn er TWEE!!!! :$:$:$:$
    Ben nog in shock, moet het echt nog even verwerken, pfffff...
    Nadat ze vertelde dat het er 2 zijn heb ik eigenlijk niets meer gehoord van wat ze allemaal zei, maar alles was goed, ze zitten apart van elkaar, ieder in een eigen vruchtzakje, 2 kloppende hartjes... :)

Ik reageer later weer op jullie berichtjes hoor, ik ben even te druk bezig met de verwerking hiervan! xxx

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    2! Wauw! Proficiat hoor. Al kan ik me voorstellen dat je er behoorlijk van schrikt.

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho en dan moet ik ook weer beginnen met spuiten. Ik weet dat het voor een goed doel is maar kijk er toch wel een beetje tegenop aangezien ik er de vorige keer zo'n last van had. Hopelijk is het voor het laatst dat het nodig is!

9. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilianne! WAUW! Komen tweelingen bij jullie in de familie voor??

@Wendy, hopelijk krijg je morgen mooie eitjes te zien! Als ik naar jouw onderschrift kijk, hebben we zo'n beetje gelijk eisprong. Toevallig hoor. Waarom moet jij morgen al naar ziekenhuis voor eisprong? Ik hoef dat pas met cyclusdag 9 of 10 :S

10. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chickie: dus jij gaat een heel mooi kindje baren met de kerst of anders hoogzwanger bij de kerstboom zitten!

Weekendjes weg zijn leuk, dit keer was het maar een nachtje, maar het voelde als een heel weekend :) We zijn naar Hamburg geweest.

Oh ja, van de week weer naar de osteopaat, hopelijk helpt het dit keer ook zo goed! Ik heb haar gebeld en uitgelegd en ik kon deze week nog terecht.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Morgen voor de eerste echo. Om te kijken of alles er nog goed uit ziet. En daarna om de zoveel dagen terug voor een echo. Dit ivm de hormonen. Ze willen alles goed in de gaten blijven houden.
    Toen ik nog IUI zonder hormonen had hoefde ik ook pas op CD10 voor de eerste keer te gaan. Heb jij met of zonder hormonen Nora?

12. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, ik heb zonder hormonen, zelfs geen pregnyl of iets dergelijks. Eisprong wordt getimed via ovulatietesten. Dan zit daar dus het verschil in :) Hoe voel je je?

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wowwie Lilianne!!!!!!! Dubbel geluk!!!! Gefeliciteerd meid! phoe dat zal even wennen zijn aan het idee!
    Wel heeeeeeeel bijzonder een tweeling! Geniet van het feit dat alles goed is en laat je hier nog af en toe horen hoe het met jou en je kleine kruimels gaat? (ben echt heel blij voor je)!!!

@ Wendy, nu ook dus ook aan de start van je behandeling! Morgen hopelijk een mooie echo zonder restfollikels en dan hoppa ervoor gaan. Het zou wel mooi zijn als je inderdaad nu wat minder last hebt van de hormonen! En anders stort je hier je hart maar uit hoor! Hier mag je altijd vloeken en tieren ;)

@ Nora, dankje dat klinkt goed en is een mooi vooruitzicht! Lekker hoor een nachtje naar Duitsland (even thuis weg is heel fijn!). Was de kleine bij iemand logeren?
    Wat fijn trouwens dat je zo snel bij de ostheopaat terecht kon! Mag ik vragen wat zij precies bij/voor je doet?

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Nora, zo ging het bij mij voorheen ook inderdaad toen ik nog niet aan de hormonen zat.

15. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Lillianne dubbel gefeliciteerd meid!!! Kan me ook heel goed voorstellen dat je hier ff aan moet wennen ;)

Chickie: Dat zou idd een mooi vooruitzicht zijn he...

Nora:heerlijk he... ff d'r uit is altijd lekker ongeacht voor hoelang het is..

ego: voel me niet lekker... Manlief is vanmorgen richting zkh vertrokken hoop straks te horen hoe of wat.

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Wauw, lilianne 2 kloppende hartjes!!!!!!! Wat een wonder....zo mooi...snap wel dat je ff geschrokken bent!! Hoever ben je nu?

Chickie wat fijn joh....voor je het weet is het zo ver!!!!! :) duim voor een spoedig herstel :)

Ik moet zeggen dat ik er deze x minder mee bezig ben...het begint te wennen ;) al dat wachten en steeds naar het ziekenhuis!!!

Nog 2 weken te gaan!!! En anders hoppa aan de spuiten ;)

17. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chickie, ja de kleine is uit logeren geweest! Nou een osteopaat maakt het gebied rondom de baarmoeder 'soepel' en 'minder gespannen'. Ik kan het me niet zo heel goed herinneren, want is alweer 1,5 jaar geleden. In het ziekenhuis doen ze het af als flauwekul, ach ik heb zoiets van: de vorige keer deed ik het ook.

@Genesis: lekker rustig aan doen en goed uitzieken hoor (net als Nala :)

@Wendy: en hoe was het in het ziekenhuis??

@Meissie: we wachten gewoon met je mee hoor :)

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    In het ziekenhuis was alles goed. Alles zag er goed uit. Vanavond weer beginnen met spuiten en maandag weer terug voor een echo.

19. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy fijn dat alles goed was!

Genesis, ik hoop niet dat je ziek wordt meid, helaas heerst er momenteel van alles. Inderdaad je rust nemen.

Lilianne van harte gefeliciteerd met de positieve echo, wat spannend dat je een tweeling krijgt!

Ik heb vandaag de 3e FM gehad, zag er goed uit. Vrijdag krijg ik de punctie, zondag bellen ze of er goede embryo's zijn en zo ja, maandag de terugplaatsing! Ik begin nu toch wel een beetje nerveus te worden hoor!

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Zo. De eerste spuit zit er weer in. Auw.

Deel Deze Pagina