Hoi, Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd hoe het deze maand voor iedereen gaat! Zelf moet ik vrijdag voor de uitgangs echo en ga ik beginnen met het prikken van de hormonen. Dus gaat het echt beginnen! Groetjes
@ laura, Mag ik vragen wat het prikken inhoud? En waarom je dat via prikken moet doen en niet via medicijnen??
Hai dames, Spannend hè allemaal. Hoop op positief nieuws voor ons allemaal deze maand. Ik zelf zit in de 5e IUI behandeling en prik nu al 7 dgn. Morgen eerst folikelmeting en ben benieuwd hoe groot ze zijn en hoeveel natuurlijk. Het blijft spannend allemaal. Iedereen succes! Gr.
Hoi Genesis, Ik prik vanaf de 5de dag van de cyclus purgegon. Dus vrijdag is mijn 5de dag en als de echo goed is kan ik daarmee beginnen. Ga dan 50eh prikken, iets minder dan vorige maand. Reden dat ik moet spuiten ipv tabletten weet ik niet. Bij mij is mijn cyclus iets onregelmatig dus hopen ze zo iets meer regelmaat te creëren. Prikken viel me vorige maand erg mee, en hoop nu dat we de ronde kunnen afmaken! Groetjes.
Hey dames, Ik ben nieuw op dit forum. Ik probeer al ruim 2 jaar zwanger te worden en ben helaas ook niet meer de jongste. Ik heb afgelopen zaterdag mijn tweede IUI poging gehad. De eerste was teleurstellend; ik was al na 8 dagen ongesteld. Ik spuit er ook gonal-f bij. De eerste ronde heb ik wel gespoten maar toen mocht ik geen IUI omdat ik teveel eitjes had (overstimulatie). Verzekeringstechnisch ben ik dus al met mijn derde ronde bezig. Ik mag nu 12 november bloedprikken, maar houd er rekening mee dat ik voor die tijd al ongesteld ben. Maar hoop natuurlijk van niet. De kans blijft erg klein bij IUI, dus durf er niet te veel van te verwachten. Succes allemaal!!
Hai Laura, Helaas niets te zien. Aan 1 kant hele kleine follikels die moeilijk te meten waren en aan de andere kant helemaal niets. Normaal gesproken zie je rond deze cyclus dagen bij mij heel goed de follikels en zijn ze normale grootte. Arts zegt dat het kan gebeuren en dat ik deze cyclus langer moet prikken. Moet maandagochtend terugkomen. Hoe is het bij jou? Gr
@fragolina: ik zou moed houden hoor. Bij mij is het helaas ook niet gelukt en voel ook aardig wat druk door m'n leeftijd maar ik lees en hoor toch regelmatig goede verhalen die mij hoop geven dat we allemaal wel een x een wondertje mogen meemaken Gr. en hou ons op de hoogte.
Dankje Laura voor de uitleg. Wij krijgen a.s. dinsdag uitslagen zaad, bloed en echo. En deze dag horen we ook meteen of het weer IUI wordt, zo ja mogen we meteen starten. Erg spannend weer. Hoe de dagen voorbij gaan ben ik er uiteraard steeds meer mee bezig. @Smartie zie dat jij maandag weer terug moet. Blijft spannend he elke x dat je naar het zkh moet.
Hoi, Jammer dat er nu nog niets te zien is 😔. Hopelijk is er maandag meer beweging. Langer prikken wat erg, vind het zelf wel een opgave om het vol te houden, maar ja voor het goede doel! Genesis, hopelijk is er dinsdag voor jullie ook goed nieuws. Zelf vandaag weer geweest, uitgangs echo is goed dus mag gaan prikken. Woensdag terug om te kijken hoeveel en of ze goed groeien! Spannend! Groetjes
@ Genesis, hoop ook mee dat dinsdag goed nieuws voor jullie komt. Zh bezoeken blijven met zulke dingen idd spannend. @ Laura, joepie dat je mag beginnen met prikken. Ik baalde ook aan de ene kant dat ik langer moet prikken maar ja ti's wel het enige dat we zelf kunnen. Voor derest is het overlaten ad natuur. Maat je hebt wel gelijk ti's een opgave. Ik ben idd maandag benieuwd. Jullie horen het wel. Geniet van jullie weekend meiden.
Hoi allemaal, ook ik ben nieuw hier. Heb al wel een aantal keer meegelezen, maar ben nu toch ook maar gaan posten Hopelijk komen er hier snel veel positieve verhalen naar voren. Ikzelf zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Heb deze maand (veel langer dan vorige keer) 12 dagen puregon gespoten, mag vanavond de ovitrelle injectie zetten en heb as. maandag de 2e IUI poging. Blijft toch spannend! Vorige maand hadden we een verplichte pauzemaand omdat er nog een restfollikel zat, dus ben wel blij dat er nu weer actie komt! Heel veel succes allemaal!!! Want inderdaad elk bezoekje aan het ziekenhuis is toch weer afwachten wat er komen gaat! Fijn weekend!
Hallo dames, Ik zou graag mee willen doen met dit forum is er nog een plekje vrij? Vandaag hebben wij onze eerste inseminatie gehad, op dag 4 van mijn cyclus was het eiblaasje al 10 mm en mocht ik gaan starten met de menopur injecties. Op dag 8 al 20mm en de spuit met pregnyl gezet, vandaag dag 9 dus inseminatie dag! Gaat toch veel sneller dan gedacht en merk na een pauze van anderhalf jaar dat de dromen over een kleintje mij weer gaan inhalen.....hopelijk mogen we dit eindelijk gaan ervaren! Bij welk ziekenhuis zijn jullie in behandeling en hoe gaan jullie om met deze dromen en teleurstellingen? Groetjes Linda
Hoi Linda, gezellig dat je meekletst! Is de inseminatie goed verlopen vandaag? Je had het over een pauze van 1,5 jaar. Heb je al eerder behandelingen ondergaan? en waar heb je de IUI gehad? Ik zelf heb het voortraject in Gouda en de IUI zelf in Leiderdorp.
Hoi, Chichie en Linda er is altijd plaats en ruimte! Spannend dat jullie ook in deze fase zitten, jullie zijn iets verder in de cyclus dan ik ben, leuk hoor. Maar vind het fijn om te horen hoe het bij jullie verloopt! Groetjes
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, wel al vaker op de site geweest. Wij zijn nu ruim 2,5 jaar bezig met zwanger worden (ben 33 jaar). In die 2,5 jaar ben ik 1x zwanger geweest , alleen is dit geeindigd in een miskraam..het had wel hoop gegeven dat ik wel zwanger kan worden, maar het is nu 1,5jaar geleden en sindsdien is het nooit meer raak geweest. Sinds okt zijn we begonnen met iui behandeling icm puregon en pregnyl. 1ste maand met 50 puregon begonnen, 1 eitje, maar helaas is deze inseminatie niet gelukt. Nu ben ik met 2e ronde bezig met daarbij 75 puregon. Afgelopen vrijdag voor echo geweest en had 1eitje van 14 en 1 van 11, alleen is het afwachten of het 2e eitje het redt, dat zien we morgen...en ergens in de aankomende week zal de 2e inseminatie plaats vinden. Ik merk dat ik mezelf wel erg heb vergist in de heftigheid van alles bij elkaar..hadden jullie dit ook? Ik heb soms best wel moeite om de moed te behouden, vooral omdat er met ons niets aan de hand is, en dan wil het toch niet lukken..en dan hoop je dat je met de verhoging van de puregon nu meer eitjes aan zou maken en dan is het net als bij de 1ste ronde dat er wrsch maar 1 eitje weer zit. Grrr:x Maar we wachten het af? Hoop dat ik hier een beetje ervaringen en gevoelens kan delen, want in mijn omgeving kan ik er best wel met mensen ver praten, maar niemAnd heeft hetzelfde mee gemaakt, dus begrip is er wel, maar begrijpen doen ze het niet. Fijne zondag allen!
Hoi allemaal, Ik ben ook nieuw hier en wil graag met jullie mee kletsen. Wij krijgen over een week de uitslag van mijn echo, bloedonderzoek en mijn man zijn zaadonderzoek. Uit eerdere onderzoeken bij een ander ziekenhuis is gebleken dat we in aanmerking kwamen voor IUI, dus daar ging de arts nu ook van uit. Ik krijg na de uitslag ook meteen de prik instructie. Ik ben dus heel benieuwd of we deze maand nog kunnen beginnen. Uit eerdere onderzoeken bleek dat bij mij alles goed is, ik heb toen ook een hsg en kijkoperatie gehad. Maar de zaad kwaliteit van mijn man is niet goed. Fijn om hier verhalen van anderen te lezen die hetzelfde meemaken, om me heen raakt iedereen voor mijn gevoel 'gewoon' zwanger en dat is soms best lastig. Groetjes Nala
Zo.....daar voelde je echt niks van....bruikbare zaadcellen waren 1,4 miljoen...erg netjes dus!!!! Hoe ging t bij jou chickie??