Ik ben weer thuis van de punctie. Kreeg helaas eerst een katheter om mijn blaas goed leeg te maken, dat was geen pretje. De punctie zelf deed in het begin best veel pijn moet ik heel eerlijk zeggen. De andere eierstok deed minder pijn. Alles is goed gegaan, 9 mooie eitjes dus nu hopen op bevruchting en deling, zondagochtend worden we hierover gebeld. Ik lig nu lekker op de bank bij te komen.
Wat vervelend die pijn nala maar gelukkig heb je 9 mooie eitjes!!! Duim voor je dat er wat mooi's uit komt
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en het duimen! Ik heb vanmiddag nog anderhalf uur geslapen, ik was zo moe. Gaat best goed, heb wel wat buikpijn, maar best te doen hoor. Voel meer pijn als ik opsta, ben een beetje beurs van binnen denk ik. Hoe gaat het met jullie? Liefs
Hier vandaag een keer na t plassen wat bruinere afscheiding en beetje in me string... Lekker een beetje op oud bloed.. Weet ook niet wat ik ervan moet denken! Alweer ruim een week na de iui yeah opzich gaat De tijd best snel.. Nou ga me ff klaarmaken voor een nacht werken... Maar ben zoooo lui.. Hihi.. Jullie nog plannen dit weekend? Xxx
@meissie: ohh spannend zeg, misschien innestelingsbloeding??? Oh 's nachts werken dat lijkt me wel zwaar! Hoe ervaar jij dat? @nala: rustig aan doen hoor en dikke knuffel. Hier verwacht ik dus dit weekend de IUI, maar nog geen positieve ovutest, dus dat zal morgenochtend wel zijn! dan word ik ik denk ik zaterdag- of zondagmiddag geïnsemineerd toch?
@Nora, ja het is bijna zover! Het lijkt mij dat het dan eerder zondag zal zijn Laat je het weten? @ Meissie, dat kan een heel goed teken zijn! I hope so! Pfft jij bent nu (bijna) aan het werk. Petje af hoor! Ik ben nu best moe na een week werken. Dit weekend lekker weinig gepland, heerlijk!
Even een snel ego-postje: vanochtend een dikke positieve ovutest, gebeld en morgen vindt de iui plaats, ik word zo gebeld voor het tijdstip! Moet nu weg, maar ga vanmiddag even alles weer bijlezen en reageren. Sorry
Yeah nora succes morgen!!! Heb een lekkere nacht gewerkt, kwart over 11 tot kwart over zes.. Hoe ik dat ervaar...gezellig, leuk team maar wel kut dat je de dag erna veel slaapt..ach t scheelt in de zomer werk ik bijna geen nachten meer Ja chickie, je weet t nooit...mn gevoelzegt dit x helemaal niks!! Fijne avond meiden!!!
Hoi dames! @chickie: hahaaa @nala: hoe is het? voel je je alweer wat beter? Ik heb morgen om 14 uur de IUI, is dat niet een beetje laat? Want ik had vandaag om 8 uur een positieve ovulatietest... Weten jullie dat? Fijne zaterdagavond!
Nee dat is niet laat. 24 tot 36 uur na de positieve test kun je je eisprong verwachten. Dus je zit helemaal goed qua tijdstip. Fijne avond!
@Wendy: bedankt voor het geruststellen! Ik neem nog een lekker glaasje wijn vanavond en daarna 9 maanden niets meer
Hoi meiden, Ik voel me al wat beter, heb wel rustig aan gedaan vandaag, gewoon thuis op de bank want ik voel me niet fit en voel m'n buik nog best. Hij is ook enorm opgeblazen, is dat normaal? Zou toch wel weg moeten gaan nu de medicijnen langzaam uit je lichaam gaan? Ik kan m'n broek niet dicht krijgen. @Nora ik denk morgenmiddag aan je. Iedereen een fijne avond!
@ Nora, dat is een mooie instelling! En Wendy heeft helemaal gelijk hoor! Geniet van je wijntje vanavond en heel veel succes morgen!!! @ Nala, zou het overstimulatie kunnen zijn? Misschien is het een idee om morgen gelijk even te vragen of zij weten wat dit is als ze je bellen? Nog 'maar' 13 uur wachten en dan weet je meer van je eitjes! @ Meissie, nog steeds last van afscheiding?
Nala Ik durf er niks nuttigs over te zeggen Chickie, nee het was een klein streepje in me string eenmalig en een x bij afvegen na t plassen dat was het.. Wat is het koud heh meiden... Hoorde dat t vanacht min 15/19 kom worden... Niet normaal.. Hoop dat t snel veranderd want over Een paar weken is t carnaval! Nou daar is ook niks aan als t zo koud is!!! Alles is bijna buiten en je wilt liever geen jas aan, maar zonder jas gaat m sowieso niet worden! Ik laat de verwarming mooi op 20 staan vanacht boven word t toch al niet snel warm...