Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    #421 Meissie25, 19 jan 2013
    Laatst bewerkt: 19 jan 2013
    Negen dagen na de iui en dan dag Vd iui als dag nul geteld, dik ongi gevoel in me buik, net vette steken.. :( zal toch niet nu al ongesteld worden? Vorige x was op dag 12 en een x later..we wachten af!

Vd week ook t zelfde gevoel een beetje en toen moest ik vlak erna nodig naar de wc.. Net ook ff op de wc gezeten en lucht wel op.. Wel vreemd want normaal heb je dan niet Zo een ongi gevoel maar andere buikpijn

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik hoop het niet voor je! Duim voor je!

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Naja net bij t afvegen een beetje roze/bloed achtige afscheiding..ik weet bijna zkr dat t ongesteld worden is en geen innestelingsbloed!!

Bah heb er flink de balen van... Je mag de moed opgeven maar de hoop nooit verliezen...op zo een punt sta ik nu ff..

Ben er gewoon klaar mee na zo een tijd!

4. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Meissie, getver meid, ik kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent, ik hoopte zo voor je dat het raak was. Maar geef de moed nog niet op, misschien blijft je ongi weg en neemt je lichaam je in de maling? Ik hoop het echt voor je. Een dikke knuffel!

5. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Meissie: pff balen meid! Een hele dikke knuffel voor jou en doe rustig aan. Dikke kus!

6. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje, we zijn zonet gebeld dat er 5 embryo's zijn, dus morgen de terugplaatsing! Weer een stapje verder :)

7. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nala: wat een fantastisch nieuws!! Ik ga heel hard duimen voor jou!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Meissie, shit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er even klaar mee ben.

@Nala. Spannend! Ik duim voor je.

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    #429 chickie84, 20 jan 2013
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
    @ Meissie, ik ga je toch nog even proberen om te lullen hoor! In een ander topic waar ik mee schrijf had iemand precies hetzelfde als jij en ze had het bijltje er ook echt al bij neergegooid. Nu blijkt echter na een bloedtest dat ze toch maar mooi zwanger is.
    Ik snap dat jij het nu echt even helemaal gehad hebt! Tis ook zo k*t die onzekerheid, maar ik blijf toch nog een beetje hoop houden voor jou hoor!!!

@ Nora, nog iets meer dan een half uur voor jou!!! Spannend meid! Duim, duim, duim!!!!

@ Nala, yeeeeh de bevruchting is dus in ieder geval al gelukt! Dat is mooi! Heb je al wat gehoord over hoeveel cellig ze zijn enzo? En over evt. invriezen?
    Laat het nu maar weer snel morgen zijn!

Meiden, wat een spannende tijden voor jullie zeg!
    Ik leef met jullie mee!!!!

10. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!

@Chickie, nee ze hebben niets gezegd over hoeveel cellen en invriezen, als het goed is, horen we dat morgen. Ik hoop dat er dan meerdere goed gedeeld zijn om in te vriezen. Jullie gaan het morgen lezen.

11. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben er weer en het zit er in. Het aantal zaadcellen was 42 miljoen, volgens mij is dat wel goed toch?
    Ik kreeg als leefregels mee dat ik twee weken moet doen alsof ik zwanger ben, dus geen alcohol, rood vlees e.d. Hadden jullie dat ook?

@Nala: ik ben benieuwd morgen!

@Meissie: hoe gaat het nu met je meid?

@Wendy: bijna eisprong! spannend hoor :)

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Nora, fijn dat het goed is gegaan! 42 miljoen is hartstikke netjes hoor! Ik neem aan dat dat voor de bewerking is geweest?
    Tegen ons hebben ze dat nooit gezegd van leven alsof je zwanger bent, maar moet zeggen dat ik het meestal zelf maar wel deed voor mijn eigen gevoel.

even over ego, kwam er gisteren trouwens achter dat ik de pil vergeten was. Dom Dom Dom. Jaren geleden was ik er altijd heel erg punctueel mee en nu ik hem van de arts in moet nemen vergeet ik hem gewoon steeds. Zit nog niet in mijn systeem denk ik. Tsja nu wel de kans dat hij minder werkt en ik zwanger word :D... Nou, vrees dat dat zo'n vaart niet zal lopen. Haha!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Tegen mij hebben ze dat nooit gezegd Nora.

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nala wat super fijn, veel succes met het terugplaatsen :)

Chickie wat super lief van je!!

Nora 4,2 miljoen neem ik aan? Wij hadden eerst 1,4 miljoen tweede x 3 miljoen erna 3,8 miljoen... Dus als t 4,2 miljoen is is t wel goed!

Snap er allemaal niks van... Waarom zijn vrouwen lichamen zo ingewikkeld?? Na vanmorgen en de steken van gisteren nog niks door gezet... Hoop zo dat chickie gelijk heeft maar de tijd zal dat uitwijzen!!! Normaal begint me ongi ook met dezelfde hoeveelheid roze afscheiding..

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meissie, ik heb altijd gelijk :D (nou ja... meestal...) Maar nu hoop ik van wel!

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoop t ook! Maar denk t niet.. Nu net na plassen weer een beetje lichtbruine afscheiding! Post nu pas weer als t doorzet!

17. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meissie: ik ga vanavond extra hard duimen voor jou! Ik begrijp hoe verwarrend dit allemaal voor je is...

@chickie: oh oh de pil vergeten, het zou toch wat zijn he :)

Het waren er echt 42 miljoen! Ik had het nog eens nagevraagd. Bij de IUI van mijn dochter waren er 52 miljoen.

Na de IUI zei de gyn dat ik twee weken moest doen alsof ik zwanger was, dus geen alcohol en rood vlees e.d. Dat zeiden ze bij mijn eerste ook.

Ik heb nu wel wat buikkramp, hadden jullie dat ook na de IUI??

Knuffel!

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja dat heb ik meestal ook na de IUI.

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik moet vandaag om 10 uur weer in het ziekenhuis zijn voor een echo.

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wendy jij ook succes vandaag!
    Nala toy toy toy!

En nora, hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina