Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nala en Wendy: hoe ging het vandaag????

@Chickie: en hoe is het met jou en het pilgebruik?? :)

Hier gaat alles goed hoor, ik voel me stiekem een beetje zwanger omdat de gyn zei dat ik me zo moet gedragen... Het zaad was goed, slijmvlies was mooi dik en een goede timing.... pleasseee let it happen!

2. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meissie: in gedachten ben ik bij je hoor ondanks dat je even niet reageert, dus niet uit het oog uit het hart, knuffel!

3. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, hoe ging de echo?

@Meissie, omdat je niks hebt geschreven, als het goed is nog niet ongi, dus er is hoop!?

Vanmorgen bij mij een mooie embryo geplaatst en er waren er nog twee geschikt om in te vriezen, de andere twee waren niet goed genoeg van kwaliteit. Nu dus twee spannende wachtweken, maandag 4 feb testen.

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanochtend dus teruggeweest voor de echo. Arts kon niet direct iets zeggen over moment van IUI en moest nog even overleggen dus daar ben ik in de loop van de dag over teruggebeld.

Heel verhaal ... Normaal moet je 36 uur voor de IUI de pregnyl spuiten maar ze zijn in het ziekenhuis bezig met een nieuwe studie waarbij de betere resultaten hebben met het injecteren van de pregnyl direct na de IUI. Tja, oke. Maakt mij niet uit. Zij hebben er voor gestudeerd. Ze benadrukte dat de kansen in ieder geval niet minder zijn op deze manier. IUI gaat morgen al plaatsvinden. Al heel snel dus. Had ik niet op gerekend. Reden daarvoor is dat de hormonen nogal erg goed werken deze keer. Er waren 2 follikels die al groot waren maar daarnaast nog 1 die nu (ik meen) 15 mm was maar als ze langer zouden wachten er kans zou zijn dan die groot genoeg zou zijn om mee te springen op moment van eisprong. En 3 ... das niet echt de bedoeling. 2 mocht wel omdat mijn gezondheid goed is en we zelf hebben aangegeven dat we het 'risico' op een 2-ling wel willen nemen.

Dus al met al ... morgen dus de IUI! Spannend!

5. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy wat spannend, veel succes morgen, ik zal voor je duimen. En dan na twee weken testen? Zitten we samen op het wachtbankje met Nora.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja en dan na 2 weken testen. Gezellig op het wachtbankje :)

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden wat is er weer veel gebeurt!

Nora (misschien wel zwangere dame :D), wat lief dat je steeds naar iedereen vraagt! Met het pilgebruik gaat het goed hoor! Ik ben hem gisteren niet vergeten, maar het werkt nog steeds voor geen meter. Reageer niet echt zoals zou moeten, maar ja nog maar heeeeel eventjes volhouden!

Wendy, wat spannend zeg! En wat zou het super zijn als ze de studie bij jou positief kunnen afronden. Ik had er nog nooit van gehoord, maar inderdaad zij zullen het wel weten! Wel lekker snel zeg! Succes morgen!
    En joh, een tweeling nemen we hier allemaal op de koop toe denk ik ;)

Nala, wat een spanning de komende weken!!! Fijn om te horen dat de TP goed is gegaan en dat je evt. toch nog 2 eskimootjes over hebt! Maar die ga je gelukkig helemaal niet nodig hebben!

Meissie, ik hoop dat je hier heel lang niets plaatst, want dan ben je lekker nog niet ongesteld!:)

8. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

@Wendy: ik heb IUI zonder pregnyl, dus het kan allemaal tegenwoordig! Maar wauw wat snel al.

Nala, wat lijkt me dat toch intensief een ICSI, hoe ervaar jij dat?

Het wordt gezellig druk op het wachtbankje!
    Ik ga op vrijdag 1 februari al testen, daarvoor gebruik ik zo'n vroege test, vorige keer ook gedaan, want ik ben toch te nieuwsgierig en ongeduldig om af te wachten... De gyn vond dat prima.

Zullen we allemaal heel hard gaan duimen voor meissie??? Want geen nieuws is goed nieuws toch?

9. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nora, het is zeker een heel intensief traject ICSI maar ik ben ook heel blij dat het kan hoor, ongelofelijk knap dat ze dat kunnen hè. Ik had gelukkig niet zo'n last van het prikken en bijna geen bijwerkingen, behalve moeheid. Maar de punctie vond ik wel erg heftig hoor, zeker ook de pijn de dagen erna. Ik was vanmiddag pas in staat om te werken en was blij dat ik na 5 uur naar huis kon. Ik vind de onzekerheid psychisch best zwaar, maar dat ervaren jullie denk ik ook zo.

10. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nala: die onzekerheid kan inderdaad soms heel zwaar zijn he, net als de medische behandeling(en), maar volgens mij is ICSI wel zwaarder dan IUI in natuurlijke cyclus. Dus ik vind jou een enorme bikkel dat je vanmiddag alweer hebt gewerkt, chapeau!

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind de onzekerheid het moeilijkste in het hele traject. Al die ziekenhuisbezoeken en injecties en zo dat neem ik maar op de koop toe. Ik hoop dat hetgeen ze nu in die studie onderzoeken idd een positieve afloop voor me heeft. Is een academisch ziekenhuis dus daar zullen ze wel vaker van dat soort studies hebben (gehad).

12. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoi lieve meiden, ik denk alleen ff snel checken hoe t met jullie gaat...zie ik al die super lieve berichtjes!!! Echt super super tof en lief..

Verder idd nog niet ongi.. Vanmiddag wel een x bij t plassen lichtroze afscheiding bij t afvegen.. Maar erna niks meer!!! Dus afwachten... Ondertussen op dag 11 maar goed eerste x werd ik ook op dag 17 ofzo ongi keer erna op dag 10 ofzo? Weet t niet meer precies..

Kon t gewoon niet laten na al die lieve berichtjes om te reageren!! Deed me zo goed!!! Oeww meiden begin feb. Testen... Voor je het weet is t zover ;)

13. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meissie: je houdt ons wel bezig zeg :) Wanneer gooi je er een test tegenaan?? Mijn duimen beginnen te slijten...

Even nog snel egopostje: ik voel van alles in mijn buikje... beetje steekjes, beetje van alles en nog wat, wat zou dat zijn?
    Dit had ik de vorige keer volgens mijn dagboekje ook... spannend zeg :)

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat is zeker spannend Nora ... maar ervaring leert: soms wil je ook gewoon dingen voelen. En omdat je er zo op let voel je ook meer.
    Maar .... we gaan er gewoon van uit dat je vanalles voelt omdat het gewoon gelukt is!!!

15. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief van je Nora. We zijn allemaal bikkels ;)
    Ik ben heel erg blij met deze groep meiden, ik heb er veel steun aan!

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nora, nog langer niet... Heb sowieso een pregnyl spuit gehad dus moet wel zkr lang genoeg wachten met testen en dag 11 zou te vroeg zijn!! Wil eigenlijk tot dag 17 en dag 20 wachten.. Eerste x duurde t ook lang voor ik ongi werd!!

17. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie: dan duimen we gewoon verder voor jou hoor :)

Hoe is het met de rest??

18. Lilianne

Lilianne Lid

17 aug 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Even een kort berichtje, ik lees nog dagelijks trouw met jullie mee hoor. Het wordt weer spannend voor veel meiden! Ik heb goede hoop dat het deze ronde zeker weer voor 1 (en hopelijk meer) van jullie raak zal zijn!

Ik heb a.s. maandag de 2e echo, ben dan 9 weken en 3 dagen onderweg. Ben natuurlijk zeer benieuwd of alles nog goed gaat in m'n buikje.. We hebben afgelopen weekend onze ouders, familie, vrienden enz ingelicht, zooooo wat was dat spannend en heftig zeg! Vooral omdat het er natuurlijk 2 zijn, extra heftig nieuws haha!

Heel veel succes allemaal, ik blijf mee lezen en duimen voor jullie!

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanmiddag dus de IUI gehad. Helaas was de kwaliteit van het zaad van vriendlief erg slecht (precieze waardes weet ik niet meer). Nu weer afwachten dus.

20. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: is de IUI verder goed gegaan meid? Balen dat het zaad van je vriend niet goed was, hopelijk staat het niet een mooie bevruchting in de weg! M
    Welkom op het wachtbankje :)
    Op welke datum ga jij testen?

Deel Deze Pagina