Nora hoop t niet voor je...mijn duimen draaien Ow meiden jullie zijn zo lief en met jullie hier kletsen doet me echt goed iedere x weer!! En wat betreft het prikken...ik zeg Appeltje eitje!!! Soooo easy...
Oeh Nora, dus je gaat morgen al testen! Spannend meid!!! Ik hoop dat je toch mooi nieuws krijgt te zien! (die verschijnselen hoeven niet alles te zeggen he!!!)
Ah Meissie!!! Je eerste prikkie er in!!! Goed gedaan! Valt mee he! Ik geloof dat het wel scheelt welk medicijn je spuit. Je hebt er ook bottere spuiten tussen zitten. Maar mooi meegenomen dat het makkelijk gaat bij jou! Hoe laat spuit je elke dag? Heb je een beetje een praktische tijd? Ik vind het ook altijd fijn om hier mee te kletsen! Zulke lieve meiden!
Chickie: neeeee volgende week vrijdag bedoelde ik Had afgelopen zondag IUI, zou wel beetje vroeg zijn he!
oooooooohhh hihi sorry! rekenfoutje! Heb een lange dag gehad Vond het al wel wat snel En dan kan ik nu met zekerheid zeggen dat het dus geen menstruatieklachten zijn! En dan heb ik extra hoop voor je dat het innesteling is!!!!
Chickie, denk je dat je een innesteling kan voelen? Ik heb geen idee, kan het me ook niet herinneren van mijn dochter ofzo. Nou ja, we wachten gewoon (niet rustig af! Ik vind het hier ook zo gezellig en fijn dat je af en toe even lekker van je kan afschrijven toch. Hoe gaan jullie op het werk ermee om?? Doet werkgever moeilijk?
Tja meiden we zien idd op tegen de operatie. Het gaat om een spatader in de bijbal. Deze zorgt voor een minder goede doorbloeding. En dat heeft effect op je zaadkwaliteit. Hoop natuurlijk stiekem op een wonder zodat de hele operatie niet nodig zal zijn maar goed. In de tussen tijd blijven we wel doen wat we moeten doen. Nora: menstruatie klachten kunnen zowel positief als negatief zijn. Blijft erg spannend voor jullie. Ik wil je niet ontmoedigen maar zo'n te vroege test wordt vaak afgeraden voor het geval de zwangerschap in heel vroeg stadium afbreekt. Wellicht doet t minder zeer te merken dat je ongi bent dan wanneer je eerst een positieve test hebt en daarna ongesteld wordt??? Uiteraard snap ik het geduld verhaal en probeer je absoluut niet te vertellen wat wel of niet te doen. Hopelijk heb je straks een mooie positieve test vast nog even volhouden!!! Chickie: ons geduld wordt idd erg op de proef gesteld. Maar iedere x dat ik naar het gezichtje van onze dochter kjjk besef ik des te meer waar we t voor doen! Hoe gaat het met de rest??
@Nora, no way dat het menstruatieklachten zijn. Is het veel te vroeg voor. En zo'n vroege test zou ik niet doen. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Hoe ik er op het werk mee omga? Mn werkgever is super flexibel. Ik mag gaan en staan waar ik wil als ik maar mn uren maak en mn werk afkrijg. Mn leidinggevende is ook gewoon op de hoogte van alles.
Hoi hoi! Hier gaat alles goed. De klachten zijn weer voorbij gelukkig. Ik zit nog te twijfelen over zo'n vroege test hoor, maar aangezien wij een weekendje weg gaan, zou ik het toch graag willen weten (ivm eten en alcohol). Ik weet dat het een beetje stom is hoor... heb het bij mijn dochter ook gedaan. Hoe gaat het met jullie??? Goed weekend
Nora, als jou gevoel zegt dat je een vroege test moet doen moet je dat vooral doen HIer alles goed wel te laat gespoten...iets half uur tot uur, was onder de zonnenbank in slaap gevallen! Verder vanacht gewerkt dus vanavond lkker thuis op de bank! En vandaag een niuwe outfit gekocht voor carnaval, word elk jaar moeilijker...dit jaar heb ik een cowgirl gekocht Jullie nog wat leuks gedaan?
Das niet zo erg hoor Meissie! Je bent wel lekker bruin geworden zeker? Wat leuk die voorbereidingen voor het carnaval! Jij hebt zeker al aardig wat verkleedsets in de kast hangen? Ik ben vandaag naar een beurs geweest voor werk en had vanavond een housewarming. Nu bijna slapen en morgen lekker niks (op wat werkdingetjes na). Nora, ik ben t met Meissie eens. En je hebt t bij je dochter ook zo gedaan. Vooral doen waar jij je goed bij voelt! Ik durf het nooit zo goed. Ben dan bang dat t ongeluk brengt
Hoi dames, Hoe is het met iedereen? Het weekend goed doorgekomen? Meissie wordt een zonnebankgebruinde cowgirl Chickie, lekker gechilld vandaag? Ik begin nu toch te twijfelen over vrijdag al testen of niet... Bij mijn eerste heb ik er nooit bij stilgestaan dat het daarna alsnog kan misgaan. Maar ik durf ook geen alcohol te drinken omdat ze in ziekenhuis zeiden dat dat niet goed was, maar als ik dan maandag ongesteld word, dan baal ik daarvan en dat ik het weekend aan de cola heb gezeten. Wat maak ik het mezelf toch weer moeilijk. Dus ik ga toch vrijdag testen (denk ik ) Gelukkig heb ik geen buikkrampen meer gehad en eigenlijk heb ik nergens last van: geen zere borsten, niet misselijk en ook niet moe... Ik heb gisteren wel een dag heel veel afscheiding gehad, maar dat is ook weer gestopt. En hoe is het Nala en Wendy??? Groetjes!
Met mij gaat alles goed! Beetje moe: gisteren een gala gehad. En verder gewoon wachten wachten wachten.
Ja meiden, het begint steeds spannender te worden voor jullie! Leuke handtekening Nora! Ik heb vandaag veel aan werk gedaan, maar wel lekker op mijn eigen tempo. Lief dat je het vraagt Nora! Waar ga je heen volgend weekend Nora? Zou het ook niet zo kunnen zijn dat de vroege test negatief is en dat je een paar dagen later toch positief test? Ikzelf zou namelijk uit voorzorg het liefste dan toch de alcohol links laten liggen. Gewoon om er voor mijn gevoel alles aan gedaan te hebben. Maar ik vind nog steeds dat je het op jouw manier moet doen hoor Nora! En ik wil je niet aan het twijfelen brengen of je het gevoel geven dat je het niet goed doet. Maar ik wilde het even van de andere lamt bekijken. Want als je maandag niet ongesteld bent en jezelf het weekend niets gegund hebt snap ik je gevoel. Maar wat als je maandag zwanger blijkt te zijn en wél gedronken hebt. Dan krijg je misschien ook een rotgevoel. (Niet dat een paar drankjes heel veel kwaad kan doen denk ik hoor) Dus nogmaals het is jouw keuze en doe echt gewoon waar jij en je man een goed gevoel bij hebben!
Hoi, @Wendy, leuke gala gehad?? @Chickie, ik zit zelf ook te dubben: wel of niet vroeg testen! Wat jij schrijft, daar denk ik zelf ook aan. Ik ga het gewoon doen en als die negatief is, dan neem ik bescheiden borrels en als die positief is sapjes Nou ik heb weer wat baarmoederkrampen en toen heb ik eens het dagboekje van toen mijn dochter er bij gepakt en dat had ik toen ook (toen het raak was), maar volgens mij had ik het anders ook, mijn borsten zijn voller en ik heb blauwe aders erop, maar ze zijn niet gevoeliger dan anders. Kortom, het kan alle kanten op. Hoe is dat bij jou Wendy?