Ik zou over 3 dagen officieel mogen testen... Ik zit nu op dag 26 van de cylcus, normaal is mijn cyclus 28 dagen... Wat erg zeg dat ik dit niet durf. Dit had ik ook toen bij mijn dochter, toen durfde ik het ook niet zo goed en toen ik eenmaal had getest durfde ik niet op de test te kijken... moest mijn man doen en die zei toen heel droog: ik zie wel 2 lijntjes
Is het al iets gezakt Wendy? Ennnn Nora. ....wat ga je doen? Tis wel spannend hè! Geniet van je weekendje weg hè! Nala, voor jou komt het ook wel erg dichtbij! Meissie, hoe is het met jou?
Goedemorgen! Ik heb net negatief getest met de 2v5 van de Kruidvat. Ik dacht dat ik dan heel verdrietig zou zijn, maar dat valt reuze mee, ik heb zoiets: nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik had gistermiddag ook al een beetje verwacht hoor, want kreeg wat oud bloedverlies en dat betekent mij: menstruatie! Nu gaan we een weekendje weg en ik ben pas maandag weer terug!! Aangezien we naar het buitenland gaan, weet ik pas maandag hoe het ervoor staat met iedereen, maar ik ga heel hard duimen!!!!! Goed weekend allen
Dat is shit Nora! Met mij gaat het wel goed. Misselijkheid is minder en pijn aan mn borsten ook. Dus tja ... geen idee. Totaal geen voorgevoel dus we wachten maar geduldig af.
Jeetje Nora balen zeg! Wat sterk van je dat je er positief mee omgaat, hopelijk heb je toch een gezellig weekend. Ik ben doodmoe van 1 dag werken, gisteren was ik vrij, ik hoop dat ik zo moe ben om een goede reden
Oh nee Nora, dat is wel heel erg balen!!! Hopelijk kun je wel lekker van je weekend weg genieten en zet je menstruatie nog niet echt door! Dan maar na het weekend toch?! Fijn dat je je beter voelt Wendy! Heb je een beetje afleiding de komende dagen om het wachten makkerlijker te maken? Nala, dat klinkt wel heel goed hoor... Heel moe zijn van 1 dag werken
Hallo iedereen, ik zal me even voorstellen. Ik ben Kell, bijna 29 en zit momenteel in ronde 22 om proberen zwanger te worden.. Vorig jaar mei is er door middel van een laparascopie vastgesteld dat een van m'n eileiders dicht zit en daardoor dus verminderd vruchtbaar. Verder zijn alle omstandigheden lichamelijk goed om zwanger te kunnen zijn en sperma van mijn vriend is ook prima. Afgelopen november zijn wij ook gestart met IUI en inmiddels ben ik na de 3e poging wederom ongesteld geworden afgelopen vrijdag. De teleurstelling is iedere keer erg groot en op het moment schrijf ik ook op een ander forum met het IUI topic mee, alleen krijg ik niet het gevoel dat ik daar echt m'n ei kwijt kan. Ik hoop dat bij jullie wel te kunnen. Groetjes!
Goedemorgen meiden, Vanmorgen getest en positief! Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten, maar volgens de test ben ik echt zwanger!
Welkom om hier mee te kletsen Kell. Ik ervaar dit topic zelf als heel prettig, hopelijk krijg jij dat gevoel ook. Wat vervelend dat je derde IUI niet gelukt is. Bij welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? Veel succes de volgende ronde en lucht hier vooral je hart!
Hai Nala, bedankt! Wij zitten bij het VUmc, maar de meeste onderzoeken zijn bij het Amstelland (Amstelveen) gedaan, na de laparascopie en samenlevingstest doorverwezen naar Amsterdam. Dinsdag de 12e weer een echo voor de volgende ronde. Wij hebben gekozen om het zonder hormonen te doen omdat we de ruimte en de middelen niet hebben voor een eventuele meerling. Echter begin ik nu wat te twijfelen daarover omdat de kans op zwangerschap toch groter wordt en de kans op een meerling niet echt groot is... Hoe gaat het bij jullie emotioneel? Ik ben er iedere keer toch weer best ondersteboven van als ik weer ongesteld blijk.. Ik blijf het moeilijk vinden dat het aan mij ligt, voel me schuldig tegenover m'n vriend ook vaak.. En gefeliciteer natuurlijk Nala!! Met ICSI dus? Hoe is dat? Ik hoop namelijk heel erg dat het met IUI lukt, ik zie namelijk erg tegen de eicel punctie op... Maar geniet van het goede nieuws!!
Bedankt voor jullie felicitaties! Kell, wij kwamen niet voor IUI en IVF in aanmerking omdat de kwaliteit van mijn man zijn zaad zeer slecht is. Ik ben in november op dit topic begonnen omdat we toen nog dachten dat we voor IUI gingen. Ik vind het emotioneel een zwaar traject, vooral de onzekere momenten maken me gek. Wij zijn ook door zoveel fases gegaan met dit traject, maar elke keer als je een stapje verder komt, dan is dat weer fijn. Nu ben ik weer onzeker of het goed gaat en hoop ik over 3 weken bij de eerste echo een kloppend hartje te zien. De punctie was geen pretje, maar het duurde maar 10 minuten en na een paar dagen voelde ik me weer een stuk beter. Ik heb de eerste weken geen bijwerkingen gehad van de hormonen. En we willen zo graag een kindje dat ik er veel voor over heb. Maar natuurlijk blijft het jammer dat het niet op de 'gewone' manier mogelijk is. En tegenwoordig is de kans op een meerling veel kleiner omdat ze nu maar 1 embryo terugplaatsen en een paar jaar geleden bijna altijd 2 of meer. Veel succes!
Lieve lieve lieve Nala, zoals ik net in de PB al zei. GEFELICITEERD!!!!!! Wat een mooi nieuws! Ben echt heel erg blij voor je! Ennnn dat geeft ook weer hoop voor alle meiden hier! Op naar een mooi kloppend hartje op jullie eerste echo! Wat bijzonder he!!!! Hoi Kell, welkom! Gezellig dat je komt meekletsen! Jammer dat het nodig is! Ik zit hier ook niet echt meer op de goede plek omdat IUI voor ons geen resulaat gaf, maar ik vind het hier ook nog altijd erg fijn om mee te kletsen. Dus hopelijk is het dat ook voor jou! Wat betreft je behandelingen, bah! Balen dat het weer niet gelukt is! Ik herken je teleurstellingen en je verdriet heel goed hoor iedere keer dat je ongesteld wordt! Ik heb precies hetzelfde en heb af en toe ook echt een schuldig gevoel naar mijn man toe (ondanks dat ik weet dat dat niet nodig is)! En over je IUI, het misschien toch toch wel de overweging waard om te IUI met hormonen te proberen. De kans op een meerling is inderdaad aanwezig, maar is echt heel klein. Het moet eerst ook nog eens lukken en misschien kun je wel een kleine hoeveelheid hormonen spuiten. (ik roep maar iets hoor) Misschien kun je het eens ter sprake brengen in het ziekenhuis!?! Maar misschien brengt deze vierde poging jullie meer geluk!
Hoi Kell. Welkom. Ik heb zelf IUI met hormonen. Ze houden de groei van de eicellen heel goed in de gaten. Mochten er meerdere (bijna) rijpe eitjes zijn kun je er voor kiezen om de poging die cyclus af te breken. In sommige gevallen kiest het ziekenhuis dat ook. Bijvoorbeeld bij een slechte gezondheid. Ik had deze cyclus 2 rijpe eitjes en nog 1 iets kleinere. Daarom hebben ze de IUI 1 dag eerder gedaan omdat ze het risico niet wilden lopen dat het 3e eitje ook groot genoeg zou worden. En de kans op een 2-ling vinden wij niet erg dus vandaar dat we de IUI gewoon hebben gedaan.
Nala, wauw wat een super nieuws!!!! Duim voor je dat het allemaal goed mag gaan!!!! Dit geeft ons toch weer positieve energie 😄 Wendy en Nora tot wanneer moeten jullie wachten? Kell welkom hier meid.. Hopelijk kun je je ei hier wel kwijt! Ik ben woensdag en vrijdag terug geweest naar t ziekenhuis, vrijdag was er 1 eitje van 10 (die was dus bijna niet doorgegroeid in die twee dagen) en de andere was van 10 naar 13 gegroeid... Doorspuiten dus.. Nu gaan we morgen dus weer kijken wat er allemaal gebeurd is in me lichaam... 😝 Verder vind ik t spuiten in me been wel makkelijker dan in me buik.. Het vet wat je vast pakt bij je buik lijkt harder en dus harder duwen om de naald erin te krijgen.. Doe t dus lekker in me been 👍 Ik hoop wel dat we voor de carnaval de iui hebben gehad... Anders moet ik steeds terug tijdens de carnaval.. Schiet niet op !! Chickie hoe is t met jou? Ow ja en kell hoe ik omga met die emoties... Ik ben heel erg nuchter.. Dat maakt t mezelf zoveel makkelijker, tuurlijk baal ik als ik ongi word en per keer neemt dat wel wat toe.. Maar verder denk ik een paar uur erna op naar de volgende ronde.. Ik ben altijd vrolijk en nooit lang chaggie dus dat scheelt.. En tja ik denk dan kan t mezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt, maar ook zo makkelijk!! Onze tijd komt wel.. Be proud & strong.. Verder hou ik me veel vast aan spreuken, de volgende vind ik zo mooi: - je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.. - je mag de moed opgeven, maar de hoop nooit verliezen.. - uiteindelijk komt alles goed.. - niks is vanzelfsprekend.. - als je denkt dat alles tegen zit, denk dan eens opnieuw.. - geloof niet in wonderen, maar vertrouw erop.. Zo ken ik er nog veel meer!!! Maar deze komen ff in me op.. Jullie nog mooie spreuken? 😄
Goedemorgen (of goedenacht eigenlijk .... pffff het is vroeg ....). Ik heb net getest en het was negatief.
Ik heb ff geen tijd om lang te reageren... op naar werk. Wendy, wat ontzettend balen! Das geen leuk begin van de week! Even een digiknuffel! Meissie, wat ben je toch sterk! Hopelijk geeft het spuiten snel resultaat en groeit het 2e eitje ook nog mee. Ik word vandaag gebeld door de gynaecoloog. Vannacht gedroomd dat ik geopereerd werd in Thailand (tsja. Je bent ermee bezig in je hoofd of niet)