Meissie, gelukkig! Kan je man je tasje niet vasthouden? Schijnt heel erg hip te zijn: een man met een tas
@Meissie, gelukkig geen eisprong gehad! Kun je niet een carnavalskostuum aan met een tasje eraan vast genaaid Volgens mij ben ik de oudste hier, ik ben 34. Ik ben teammanager op een Contact Center.
Dan ben je nog een jonge blom Meissie! Fijn dat deze IUI door kan gaan! Maar het verloopt wel heel bijzonder! Nora, ik heb meerdere consulten bij de arts gehad. Aan het begin vd Mmm met een co assistent en na de kijkoperatie en constatering endometriose met de gynaecoloog. Maar dat ging meer over de pijnklachten en endometriose dan over de fertiliteit. Wel kunnen we altijd een telefonisch consult plannen voor vragen. Maar ieder ziekenhuis heeft echt een eigen beleid! De pendel klinkt goed hoor! 3 maal scheepsrecht!
@chickie: we hebben idd nog een gesprek voor de operatie. Manlief vind het best spannend en een klein beetje eng. Maar hij zegt er ook bij ''als jij kan bevallen, kan ik me heus wel laten opereren'' Volgende maand is het eindelijk zover we wachten in spanning af... @meissie: het valt niet mee he als je zo ongeveer een ''abonnement'' hebt in het ziekenhuis.. gelukkig geen eisprong! Ik ben zelf 28 jaar jong. Vind het ook leuk dat we elkaar iets beter leren kennen. Ook niet zoveel met carnaval ondanks ik geboren en getogen ben in brabant. (woon nu in de omgeving van Rotterdam) @Nora dat zou mooi zijn he die pendel, hoop het ook voor je!
Meiden, ik ga jullie verlaten .... voor een paar dagen dan he. Ik vertrek vannacht naar Budapest en kom in de nacht van zondag op maandag weer terug.
GHF super veel plezier!!! Geniet ervan... Hahaha m'n man gaat niet mee... En m'n tasje afgeven aan een te dronken collega lijkt me niet zo een succes en alle jurkjes die ik heb zit geen zakje ofzo opgenaaid.. Ach komt allemaal helemaal goed Ben nu bezig met een drie daags zonnenbank kuurtje want ow wat was ik wit.. Moet echt ff verandering in komen.. Want door weinig slaap ga je er ook al zo goed uit zien haha! Jah dat abbo bij t ziekenhuis is behoorlijk uitgebreid, morgen weer!! Ben weer erg benieuwd vooral omdat het nu zo vaag gaat!! Meiden fijne avond Xxx dikke kus
Wendy veel plezier in Budapest, hopelijk kun je even lekker ontspannen en genieten! Meissie ik zou ook wel een zonnebrand kuurtje willen, ben zoooo wit nu in de winter, maar mag nu niet, dus ik smeer er gewoon extra make-up op haha. Veel plezier met carnaval vieren! Nora wat spannend die pendel!
Hello, Wendy, veel plezier in Budapest! Is het voor werk of gewoon er tussenuit?? Genesis, kan me voorstellen dat je man er tegenop ziet, geef hem maar een dikke knuffel Meissie, hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid. Hier gaat alles lekker zijn gangetje, ik denk dat ik volgende week woensdag of donderdag ergens mijn 2e poging ga krijgen, moet maandag naar het ziekenhuis voor een dag 9 echo. Vorige keer was het op een zondag, is natuurlijk veel relaxter ivm werk en reistijd. Ach, komen we ook wel weer overheen Hoe gaat het met jullie??
Gewoon even met zn 2'en weg. Deel van de carnaval ontvluchten. Ik woon helemaal in het zuiden van Limburg dus nogal veel carnaval hier. Het begint vandaag al. Misschien dat ik maandag nog even naar de optocht ga kijken maar meer carnaval hoeft van mij niet. Die muziek .... brrrrr ...... verschrikkelijk!
Hoi meiden, grappig hoor al die verschillende reacties op carnaval! Het lijkt wel of de zuiderlingen er minder mee hebben dan de mensen boven de rivieren Hier in het dorp (in de randstad) wordt het echt heeeeeel uitgebreid gevierd inclusief optocht enzo. Op zich wel erg leuk om te kijken! En Wendy, jij slaat dus op de vlucht Ik denk dat het voor jou nu ook niet zo slecht uitkomt om er even lekker tussenuit te gaan. Even je gedachten verzetten en samen lekker genieten! Veel plezier!!!! Meissie, ik ben ook benieuwd wat er morgen uitkomt voor je! Is het nog gelukt met je cowgirlpakje? Begin je al te bruinen? Ik heb ook echt een kleurtje nodig! Misschien dat ik binnenkort ook maar eens lekker ga bakken. Nora, wat gaat het voor mijn gevoel lekker snel bij jou! (dat is natuurlijk niet zo!) Misschien heeft degene die gependeld heeft wel ongelijk en lukt de 2e poging gewoon lekker wel! Genesis, ja nog een ruime maand en dan is het zover. Wel fijn dat jij en je man elkaar zo goed kunnen steunen. Wat zal het spannend zijn voor hem (en ook voor jou natuurlijk)! Jij bent dus gewoon vanuit Brabant naar de randstad verhuisd. Grappig! Ik zou het liever andersom doen Waar woon je precies als ik vragen mag? Nala, heb je al meer zwangerschapskwaaltjes?
Chickie, ja was er een paar weken terug ook al onder geweest.. Dus als je dan nog een x gaat zie je t al snel Ook met me cowgirl pakje is t nog gelukt had thuis nog een witte hoed liggen!! Verder zit ik nu in de auto naar huis.. Vanuit t ziekenhuis, er waren twee eitjes van 15 en 1 van 12 en nog een iets kleinere..hopen dus dat ze niet alle vier doorgroeien want dan is t stoppen.. Als er drie door groeien gaat het in overleg verder met de gyn. Vorig jaar mochten ze dan niet insemineren en nu ligt het er een beetje aan de hoeveelste iui het is enz... Duimen dus dat t goed gaat en we niet hoeven te stoppen...morgen dus weer terug... Heel fijn na een nacht werken.. Eerst om 9 uur bellen en dan vragen Hoelaat ik er kan zijn!!! Hoe is t met jullie?
Op zich groeit het dus goed Meissie! Maar de haverklap naar het ziekenhuis is wel vervelend, dan blijf je er ook zo erg mee bezig! Waar ga je carnavallen?
@Wendy heel veel plezier! Altijd lekker om r ff tussen uit te gaan. @ Nora ja dat zal ik zeker doen @Chickie: mijn man en ik zijn naast lovers ook elkaarst allerbeste vriend(in) we zijn niet klef maar doen wel graag zoveel mogelijk samen. En gelukkig vinden we ook steun en begrip bij elkaar in deze hele mmm situatie. Het is toch een ''aanslag'' op je relatie. Waarvan er ook een hoop stuk gaan door dit alles. Ik ben voor mijn man vanuit brabant verhuisd naar Barendrecht. Zou nooit in Rotterdam of een andere grote stad willen wonen hoor ... ben erg gesteld op nette omgeving en de rust. Tis ook maar wat je gewend bent denk ik. Kom jij ook uit omgeving Rotterdam?
Hoi allemaal, Hoe gaat het? Meissie, we hopen met je mee dat er maximaal drie doorgroeien dan! Kell, gaat alles goed meid?? Wendy is hopelijk aan het genieten in Budapest Chickie, ik kreeg net een zitting door voor de 19e en ik dacht: wat is er toch met die datum en toen dacht ik, CHICKIE!!! dan kan ik niet, dan moet ik kaarsje branden voor jou... Ik vind het best raar dat ik IUI in natuurlijke cyclys krijg, ik hoef maar 2 x per cyclus heen: één keer uitgangsecho en één keer voor de IUI zelf... zou ik meer kans maken met hormonen?? Groetjes!
Dat vroeg ik me dus ook af Nora, vandaar volgende week de afspraak met de arts. We hadden eerst bewust gekozen voor geen hormonen, maar na 3 mislukte pogingen zonder slaat de twijfel toch toe... Verder alles prima! Lekker vandaag vakantie geboekt voor in juni, heerlijk! En van het weekend ga ik naar m'n beste vriendinnetje toe, lekker even een meiden weekend Wendy, veel plezier in budapest! Meissie, veel plezier met carnavallen!
Kell, dank je komt helemaal goed! Heb er onwijs veel zin in!! waar ga je heen op vakantie? Chickie.. Morgen weet ik t nog niet.. Zondag nijmegen, maandag Den Bosch en dinsdag Cuijk @ Nora, Thanks meid!!
Tenerife! Ben nog nooit naar de Canarische Eilanden geweest maar Tenerife schijnt erg leuk en mooi te zijn!
Ohhhh heerlijk Kell, Tenerife! Een lekker vooruitzicht om dan naar de zon te gaan! Wij willen graag nog een verre reis maken, maar durven nog niet zo goed te boeken. Vorig jaar is het er ook niet van gekomen door de MMM, dus wie weet lukt het dit jaar! Sowieso is een vakantie naar een warm land ook al erg lekker en last minute is er ook altijd nog genoeg, dus we gaan zeker op vakantie dit jaar Meissie, wowwie jij bent gesloopt volgende week!!! Haha! Een vriendin van mij gaat morgen naar Den Bosch als Mega Mindy, toch wel grappig hoor dat het zo leeft bij iedereen! Ga je dan iedere dag als cowgirl of wissel je het nog een beetje af? Have fun!!!! En we horen alle verhalen wel na afloop.... Succes met werken vanavond/vannacht! Moet je je morgen vroeg in het ziekenhuis melden? Nora, wat lief van je dat je aan me moest denken! Je hebt gelijk wbt die zitting, die dag heb je het al wel erg druk met kaarsjes branden Genesis, daar heb je gelijk in! Of je relatie wordt er heel veel sterker van en verdiept zich echt of het is het begin van het einde. En dan is het nu toch wel fijn om te merken dat jullie zo'n goede match zijn en elkaar zo goed kunnen steunen! Ik heb tot 2 jaar geleden in een minidorpje onder de rook van Rotterdam gewoond, Lekkerkerk. Goede vrienden van ons, die we hebben ontmoet op een rondreis in Thailand, wonen in Barendrecht dus daar komen we ook af en toe! Ik ben ook niet zo'n stadsmens hoor! Nora, ik denk zeker dat er meer kans is bij een cyclus met hormonen omdat er meerdere eitjes kunnen rijpen. Maar jij hebt wel bewezen dat het ook heel goed zonder kan! Vaak naar het ziekenhuis moeten is ook niks, maar ik snap dat het voor jou ook wel gek is dat je maar zo weinig hoeft. Kell, goed dat je er toch naar gaat vragen hoor!