@kel heerlijk zeg vakantie vooruitzicht. Wij gaan ook binnenkort boeken. Heerlijk opladen ergens in de zon @Nora weekend zit vol met op visite gaan en visite ontvangen.. Vind het eerlijk gezegd ook niet erg deze weken in de drukte van allerlei Dingen te zitten. Zo zijn we niet steeds met de operatie bezig. Misschien voor jou ook een optie aan je arts voor te leggen of je Het beste met of zonder hormonen verder kunt? @ chickie lekkerkerk? Klinkt lekker ;p (nog nooit van gehoord) hahaha Maar nu woon je ergens anders? Leuk dat jullie nog contact hebben met die mensen die jullie op vakantie hebben ontmoet. Wij hadden ook een heel leuk stel ontmoet op vakantie paar jaar terug alweer alleen wonen zij aan de andere kant van Nederland helaas... Nou meiden wens iedereen een heel goed weekend!
Ja dat is jammer Genesis, dan houd je toch niet zo makkelijk contact! Op zich fijn dat je komende tijd veel om handen hebt, dan gaat de tijd toch iets sneller! Lekkerkerk, hihi... tsja ik heb het ook niet bedacht Ik woon nu in Reeuwijk, ligt naast Gouda. Fijn weekend meiden, ik ga even moordvrouw verder kijken!
Hoi meiden, Ik had vorig jaar een weekend naar Maastricht geboekt en kwam er een dag van tevoren pas achter dat het carnaval was, dus wij kwamen midden in het feestgedruis terecht en vielen op omdat we niet verkleed waren, haha. Wij vonden het erg gezellig en zo'n topsfeer! M'n man wilde dit jaar ook gaan, maar door de behandelingen en nu net zwanger toch voor gekozen om niet te gaan. Ik ben erg moe dus heb gewoon m'n rust nodig in het weekend na een drukke week hard werken. Een fijn weekend voor jullie allemaal!
Hihi Nala, dat is wel grappig zeg! Wij hebben dat een paar jaar geleden een keer gehad in Etten-Leur. We hadden daar in de buurt een bedrijfsfeest van mijn man z'n werk en op de gok een hotelletje in de buurt geboekt. 'S nachts kwamen we terug van het feest en was in het hotel het carnaval flink aan de gang. Nou dat hebben we geweten.... zijn ons bed uit gedreund van de muziek en een brandalarm dat 's nachts een paar keer afging. Goed dat je in het weekend een beetje je rust pakt Nala! Beginnen de andere kwaaltjes ook te komen?
Tot nu toe heb ik geen kwaaltjes, behalve moe zijn. Dus ik ben benieuwd of die nog komen, je hoort zo veel verschillende verhalen....
Nou laat maar lekker wegblijven die kwalen, toch...?!!! Het is al spannend genoeg, zonder vanalles erbij!
Hoi dames, Hoe is het met de carnavallers onder ons?? Hoe is het weer bij jullie? Chickie, pas na 6 keer ga ik vragen om IUI met hormonen denk ik. Heb pas de eerste poging gehad denk ik. Kell, heerlijk vakantie! Wij hebben ook 2 weken geboekt voor de aanstaande zomervakantie, lekker naar de zon met z'n drietjes (of viertjes Genesis, visite weer overleefd?? Ik heb weer een pendel binnen: april - jongen ... Die andere zei: maart - jongen, maar het kan dus zijn: maart bevruchting en april positieve test Hahaha! Nala, geniet er lekker van meid dat je bijna geen kwaaltjes hebt En hoe is het met de rest??
Nou nou Nora, die pendels zijn het wel erg met elkaar eens! Laat jij het door mensen op het forum doen? Ik ben echt een schijterd hoor, een vriendin wilde het een keer bij mij doen. Maar heb haar vriendelijk bedankt, ben veel te bang dat dat ding stil blijft hangen (en dat terwijl ik toch redelijk nuchter ben, hihi).
@Chickie, ja ik laat het op het forum doen! Ik weet niet zo goed of ik er in moet geloven... dat vertel ik jullie in maart/april Het is wel toevallig dat ze allemaal in dezelfde periode zitten en allemaal op jongen! Ben benieuwd! Kan me voorstellen dat je er een beete bang voor bent, maybe keer op forum laten doen?
Ja dat is een idee Nora! Ik wacht eerst wel even de uitslag bij jou af in maart/april! zou wel geweldig zijn!
Hoi allen, Net een FM meting en hij was nu circa 11 mm, dus nu weer verder met ovutesten en dan verwachten ze rond donderdag een positest en dan vrijdag IUI 2! Hoe is het met jullie?
Hallo meiden! Daar ben ik weer! @Nora: Jij vraagt je af of je met IUI met hormonen een hogere slagingskans hebt. Omdat ik zowel zonder als met heb gehad weet ik dat. Bij ons werd gezegd dat de kans zonder hormonen 10% per keer is en met hormonen 50% kans per keer. Naar wat ik begrepen heb doen ze, indien ze zelf denken dat de kans groot is dat het lukt, het liever een aantal keren zonder hormonen. Hormonen zijn natuurlijk duur en het is nogal een aanslag op je lichaam. Toen ik nog IUI zonder hormonen had hoefde ik trouwens ook maar 2 of 3 keer naar het ziekenhuis dus zo raar is dat niet.
Wendy! Leuk weekendje gehad? Jeetje wat een verschil in percentages zeg... ik denk dat ik na drie keer ook met hormonen ga vragen (als het dan nog nodig is). Ik was vanochtend bij de VP en zij zei dat het niet nodig is om met hormonen te doen, ik heb toen gezegd dat ik dat dan tzt liever met een arts bespreek
Ja het was een superleuk weekend. Wel heel koud maar ach, dat mag de pret niet drukken. Ik zou het na 3x, als het dan nog nodig is, inderdaad met de arts bespreken hoor. Ik heb ook eerst 3 IUI's gehad. Ik kwam trouwens nooit bij een verpleegkundige maar bij een arts in opleiding (arts-assistent of zoiets) en na die 3x had ik een gesprek met een van de hoofden van de afdeling, een echt gynaecoloog dus (of zelfs een professor was het).
Wel fijn Nala, dat dat je enige kwaaltje is! Moe zijn is niet leuk natuurlijk, maar ik ken zwangerschappen die dramatischer verlopen zijn.. Nora, spannend! Ik denk dat ik ook ergens eind deze week, of misschien in het weekend weer aan de beurt ben. Morgen eerste meting van deze ronde! Moet je van het zkh aan ovulatie testen doen? Ben benieuwd of de arts donderdag gaat zeggen of de kansen echt zoveel groter zijn met hormonen.. We wachten af! Ik laat het uiteraard weten
@Kell, ja ik doe IUI in natuurlijke cyclus, dus morgenochtend beginngen met ovutesten en als die positief is, dan bel ik het ziekenhuis en een dag later volgt de inseminatie. Hoe is dat bij jou??
Bij mij meten ze en dan vergelijken ze bij voorgaande cyclussen. Als ie op 16mm is dan moet ik meestal 1,5 dag later Pregnyl spuiten en dan weer 1,5 dag later volgt de inseminatie.
Spannend voor jullie Kellr en Nora, bijna de inseminatie. Ik ben ook blij dat ik alleen moe ben hoor, maar maakte me ook een beetje onzeker of het dan wel goed is. Maar ik lees gelukkig van veel meer vrouwen die geen symptomen hebben.
Ach Nala, ik had ook helemaal nergens last van hoor! Kell, het gaat ook bij iedereen anders! Chickie, meissie en genesis: hoe gaat het dames?? Wendy, nog bijzondere dingen gezien? Ben nog nooit in budapest geweest Nou to be honest, heb ik over deze poging geen goed gevoel, ze kon ook maar één follikel vinden, maar goed... ik gebruik natuurlijk ook geen hormonen o.i.d. Het baarmoederslijmvlies en de rest zag er allemaal mooi uit! Nou als het wel raak gaat worden, dan komen de meeste pendels uit, want dan heb ik in maart een posi-test
Heel Budapest is bijzonder! Zo'n mooie stad. Ben er vroeger vaak geweest maar de laatste keer dat ik er was is 15 jaar geleden. Vond het nog steeds even mooi!