Hey Meissie, feestganger!!! Hoe is het met carnavallen? Lukt het allemaal met je priktassie Nora en Kell, spannend hoor, waarschijnlijk allebei deze week nog IUI! Laat maar snel komen toch?! Nala, fijn dat dit kwaaltjes wegblijven en goed om te horen dat Nora ze ook niet had! Nog 2 weken tot de echo!!!! Wendy, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Zijn jullie ook lekker tot rust gekomen? Zowel lichamelijk als geestelijk? Hebben jullie even alles op een rijtje kunnen zetten? @ego, vandaag gebeld door het ziekenhuis. Wordt volgende week dinsdag geholpen rond 12.00/13.00 uur en moet me 's ochtends al melden om 7.00 uur (dat zijn toch geen tijden meer, hihi ). Dus dat wordt een lange ochtend vrees ik. Had net wel een doorbraakbloeding door de pil heen. Irriant, want moet op de operatiedatum op dag 3 zitten van de cyclus en waarschijnlijk woensdag of donderdag stoppen met de pil, maar of dit nu ook goed gaat lukken qua planning, ik ben benieuwd.
Goedemorgen, Chickie, het komt nu toch dichtbij he! Spannend hoor. Hopelijk gaat het helemaal goed komen met de bloedingen en de pil... we duimen volop voor je hoor! Is Meissie weer ontnuchterd van het carnaval?? Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag mijn IUI heb, wanneer heb jij het Kell?? Dat betekent dat ik dan op 1 of 2 maart mag testen en dan zouden de pendels kunnen uitkomen Ik ga deze keer niet eerder testen hoor, want ik heb geen feestjes in dat weekend gepland staan! Fijne dag
Dames, Hoe gaat het?? Ik heb nog een pendel binnen voor maart/april een jongen... dat is de 4e al! Zou het??
Hoi meiden! Hier is alles prima. Weekend weg heeft me echt goed gedaan. De rest van de week heb ik ook nog vrij. Morgen begint hier een tennistoernooi. Ik zit in de organisatie en speel zelf ook dus druk druk druk daarmee. Wel leuk druk!
Wie doen dat pendelen voor je Nora? Ben benieuwd wat ze bij mij zouden zeggen... Maar ik ken niemand die dat doet. Vanmorgen zkh geweest, eitje was nog klein, 11mm dus weer nieuwe afspraak moeten maken. Ik zei de verpleegkundige dat ik donderdag er ook al moest zijn voor een afspraak met de arts, zij gaf aan dat de arts dan anders misschien vast kon meten, anders moet ik vrijdag weer terug.. Ze houden me bezig Chickie, spannend allemaal! Moet je nuchter blijven ook zeker?
Kell, ik laat dat hier op het forum doen! Moet je even bij het forumtopic Pendelen kijken. Ik weet niet wat ik met die info moet, maar wel toevallig dat iedereen zit op maart/april. Dan zou deze ronde ook nog mis gaan. Mijn eitje was trouwens ook 10 a 11! We gaan echt gelijk op.
Nora en Kell, wat leuk zeg! Jullie lopen helemaal gelijk!!! En Kell, af en toe kun je bijna een abonnementje nemen he op de echo's, hihi! Gelukkig volgen ze je goed! Wendy, op zich lekker je je afleiding ook in het tennissen hebt deze week! Succes met organiseren, er komt een hoop bij kijken bij zo'n toernooi! @ego, ik heb nu echt heel veel bloedverlies, dus morgen het ziekenhuis maar even bellen. Want dit is echt niet volgens planning. Vooral omdat de pijnklachten ook gelijk weer enorm toenemen. Ik moet inderdaad nuchter zijn vanaf 12 uur de avond ervoor Kell, Dus die woensdag erna de schade maar weer inhalen als ik een beetje trek heb
Oh jeetje! Sterkte! En dat organiseren ... ik ben voor het toernooinieuws. Dus dagjournaal schrijven, twitteren, facebooken. Dat soort dingen. Als social media verslaafde is dat wel aan me besteed, haha. En zal tussendoor nog wel her en der nog wat anders 'moeten' doen maar dat hoor ik dan wel van de hoofdorganisatie. Het wordt vooral gezellig. Hopelijk gaat het tennissen zelf ook goed. En ik heb al zin in de feestavond. Is met band ... en wel de band waar mijn vriend in speelt. Superleuk!
Even snel een egopostje... ik krijg morgen al de IUI, op valentijnsdag! Ik had vandaag een positieve ovutest, het eitje is megasnel gaan groeien dus. Reageer vanavond verder!
Oh een liefdesbaby! Dan noemen we hem of haar Valentijn Hoe is het met de rest?? Chickie, voel je je weer wat beter??
Nou dat moet helemaal goed komen hoor Nora!!! Wat een schitterende dag voor de inseminatie! Enne, klinkt goed hoor Valentijn (of als het toch een meisje is, Valentina )! Wendy, klinkt leuk hoor! En wat gaaf dat je vriend in een band speelt! Wat speelt hij??? Dat wordt vast een leuk feestje! Ik voel me best goed hoor meiden, ben weer aan de pijnstilling en dat helpt goed. Maar de pijn is echt van de endometriose die weer de kop op steekt. De bult in mijn lies laat zich ook weer flink gelden. Het bloeden is echt een menstruatie die wil doorbreken, maar verlies echt heel veel bloed. Toch wel bizar hoor, gewoon door de pil heen. Heb vandaag telefonisch contact gehad met de gynaecoloog en moet 1 dag langer de pil blijven slikken, tot morgenavond en dan hopen dat ik ongesteld blijf tot aankomende dinsdag en de bult in mijn lies dan ook zichtbaar is. Gynaecoloog kon dit ook niet voorspellen en dat is logisch, maar ik ben blij dat zij er nu van weet en dat deze beslissing nu van haar uit komt (dan is mijn verantwoordelijkheid bij deze nu weg en is ze op de hoogte!). Lief dat jullie zo meeleven hoor!
Nora, succes vandaag! Hoe laat ga je? Wij gaan zo naar het ziekenhuis voor het gesprek, vind het best een beetje spannend..
Hoi dames, Chickie, wat naar zeg! hopelijk wordt het snel minder. Jee het is al volgende week al... Tijd gaat best snel he? Kellr, ik moet vanmiddag om 15.30 uur en het zaad moet om 14.00 uur woren ingeleverd. Ik ga helemaal alleen heen, want ik heb geen oppas, dus mijn man blijft thuis. Hoe laat hebben jullie gesprek? Laat je de uitkomst weten? Ben benieuwd hoor. Knuffels!
We zijn net weer thuis. We hebben antwoord gekregen op de vragen die we hadden, maar nog geen besluit gemaakt. Zonder hormonen is de kans om zwanger te worden per IUI 8%, maar dat hadden we bij de informatie middag al gehoord. Met hormonen ligt dat op 12%, toch wel 1,5 keer zo hoog dus.. Maar niet de 50% die hier eerder genoemd werd. De arts vertelde dat van de geslaagde zwangerschappen vorig jaar met IUI met hormonen daarvan 10% een meerling was, dus die kans is in principe te doen denk ik dan. Maar we denken er nog even over na.. We kunnen ook eventueel kiezen om na 6x IUI nog eens 3x IUI te doen, je krijgt sowieso een gesprek na die 6x. Maar ik denk dat als het 6x met IUI niet is gelukt ik er wel een beetje klaar mee ben en dan over wil op IVF. Hopelijk is het allemaal niet nodig en is het straks raak, eitje zit in ieder geval aan de goede kant, rechts! Linker eileider zit namelijk dicht. Succes vanmiddag dan Nora! Niet leuk als je alleen moet.. Maar wel fijn dat het zo snel gaat! Bij mij wat minder, arts heeft meteen ook even echo gemaakt en zit nog maar op 14mm, dus zaterdagochtend weer afspraak voor een echo...
Oh en de arts zei dat als ik besluit met hormonen te doen ze een lichte dosis doen omdat ik nog veel follikels heb, wat normaal is op mijn leeftijd.
Kell, fijn dat je een antwoord hebt gehad op al je vragen! Mag je wanneer het na 6x niet is gelukt sowieso over op IVF? Of krijg je dan eerst nog een gesprek? Mijn kans per keer dat het raak is 15% zonder hormonen en met hormonen 20%. Dat wijkt nogal af met jouw percentages. Zal wel aan de oorzaak liggen, denk ik of die VP van mij is heel erg optimistisch Ik laat vanmiddag weten hoe het gegaan is! Ben wel snipverkouden en hoofdpijn, hopelijk is dat niet van negatieve invloed op een bevruchting!
Bij de algemene informatiemiddag zeiden ze toen 8%, dus denk dat dat niets met mijn oorzaak te maken heeft dan.. Ik heb niet zo ver terug gelezen, maar wat is bij jou de oorzaak? Je krijgt sowieso een gesprek, maar daarin kan je zelf kiezen wat je wilt, dus ook meteen voor IVF, wat ik denk ook ga doen mochten alle 6 pogingen mislukken. Hopelijk is je verkoudheid snel over! Verkouden zijn is zoooo vervelend!