Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ik las het al op pagina 1! Ik schijn ook "niet lief" te zijn voor de zaadjes van mijn vriend, die test hebben ze in Amstelveen nog voor ons gedaan, maar schijnbaar bij het VUmc doen ze die al niet meer...

2. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hoi meiden,

Heb af en toe bijgelezen alleen niet meer kunnen reageren. Mijn kleine
    meid is goed ziek vanaf afgelopen zondag. Op en af flinke koorts,
    verkouden, hoesten en een doorkomende kies. Dus heb m'n handen vol!!

@Nora ja visite overleefd en ook ziek gemaakt vrees ik.
    De kleintjes van mijn broer zijn ziek geworden en daarna het hele gezin.
    Voor jullie een liefdesbaby in de maak vandaag mijn duimen draaien!!!

Fijne dag allemaal en Nora suc6

3. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nou het zit erin, duurde lang omdat hij er niet goed bij kwam! Het resultaat voor bewerking was 77 miljoen en na bewerking bijna 12 miljoen. En wonder boven wonder deed mijn eigen gyn het, degene die ik nog nooit hebt gezien.

En ik heb hem ook gevraagd naar percentages en hij zei dit:
    als je een cervixfactor hebt, onder de 30 jaar bent en je man is niet verminderd vruchtbaar dan heb je met IUI net zoveel kansen als een 'gezond' iemand. Want het 'enige' probleem is het slijmvlies in de baarmoederhals. Met IUI wordt daar voorbij gespoten, dus heb je dat probleem getackeld. In het UMCG is dan zonder het gebruik van hormonen de kans 15%. Wanneer er geen duidelijke oorzaak is gevonden dan is het percentage rond de 8%. Dit zijn de resultaten van het UMCG, hij zei wel: elk ziekenhuis heeft eigen resultaten en kun je niet vergelijken want elk beleid is anders. Nou... het zal allemaal wel en wij willen gewoon een baby toch? Het baarmoederslijmvlies is mooi dik en hij zag veel afscheiding en dat is een goed teken...
    Nou, ik mag op 1 maart testen en hij zei lachend: hopelijk zien we elkaar op 21 maart op de dag van de lente. Ik vroeg hem: waarom dat. Toen zei hij: 1e echo :S

Nou ik vond het ineens niet meer zo erg dat ik deze zeer positieve man nog niet had ontmoet. Ik hou daar niet van, doe maar gewoon denk ik dan.

Hoe is het met jullie??

@Genesis: oh hier was de kleine ook al ziek, hoe gaat het nu mat haar?? Het blijft aanstekelijk he! :)

@Kell: in het UMCG geloven ze wel in de samenlevingstest.

Groetjes!

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nora, wow.. Wat een mooie dag voor de iui, hopelijk is het jullie geluks dag :) ennuh wtf ik snap dat niet.. Bij ons was t laatste keer 1,6 miljoen hoe kan je in godsnaam aan 77 miljoen ofzo komen..of benoemen ze t bij ons gewoon anders?

Verder zaterdags nog in t ziekenhuis geweest.. Moest nog 1 dag spuiten en erna de spuit die ervoor zorgt dat de eisprong opgewekt werd!!! Dinsdag ochtend iui gehad.. Afwachten dus.. Ze zeiden wel dat ik wat langer moest wachten met testen ivm de hormonen die nu in me lijf zaten!!

Verder weer nuchter.. Een dag gedronken dat heb ik geweten was gelijk genezen Vd alcohol..haha echt erg. Andere twee dagen dus maar aan de cola gegaan :) maar t was erg leuk.. Was idd gesloopt niet normaal.. Was zoooo moe van de ovitrelle, kon elk moment in slaap vallen maar goed ben helemaal terug!! Helaas niet meer zelf kunnen klussen na de iui.. Zo handig was de timing niet!

Chickie jou operatie is dus bijna...
    Nora.. Dan lopen we redelijk gelijk nu..
    Nala, wanneer heb je de echo?
    Wendy, wat super dapper van je!!! Moet ook eerlijk toegeven dat wij er ook helemaal klaar mee zijn.. Maarja wat wil je naar 3,5 jaar!

Verder wel last van me been door t spuiten.. Gevoelige plekken dus volgende als t nodig is maar in me andere been of buik spuiten!!

Um verder? Heb ik nog dingen gemist hier?

Kell weet jij al meer over wanneer je iui is?

Meiden fijne avond :)

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo Nora, dat is zeker een lekkere optimistische man! Het zou wel mooi zijn als hij gelijk krijgt!
    Is de inseminatie niet pijnlijk geweest, omdat het lastig ging? Of hebben ze zo'n inbrengdraadje gebruikt?

Meissie, op het wachtbankje... voor jou dus ook weer spannend!
    Wij hadden ook nooit zoveel zaadjes hoor Meissie, ik denk dat Nora's man superzaad heeft ;)

Genesis, beterschap voor je kleine meid!! Zielig he, als zo'n kleintje ziek is!

Kell, je hebt gelijk hoor als je dat besluit. Ik zou het na 6x IUI ook goed zat zijn!
    Mmm, jouw inseminatie laat nog even op zich wachten, hopelijk groeit hij nog even flink door voor zaterdag en dan begin volgende week de inseminatie!

6. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

@Meissie, die 77 miljoen is voor bewerking en die 12 miljoen is na bewerking hoor. Dus er zijn geen 77 miljoen ingebracht (jammer genoeg niet :) ). We lopen dus aardig gelijk op, ik mag de 28e testen en jij?

@Chickie, ja ze hebben zo'n langere en stevigere catheter gebruik. Ik heb er niets van gevoeld, dus vind het allemaal prima. Ik moest zelfs nog een paar minuten blijven liggen.

@Kell, hoe groot is je follikel nu?? Heb je al een indicatie voor de IUI?? Ik snap heel goed dat je daarna wilt overstappen hoor! Maar hopelijk is dat niet meer nodig :)

Hebben jullie ook do's en don'ts na de IUI???
    Ik slik Zwanger worden van de Etos en tarwekiemoliecapsules.

Groetjes en alvast leuk weekend!

7. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanmorgen weer bij zkh geweest en zit mooi net boven de 18mm.
    Vanmiddag krijg ik telefoontje met hoelaat ik vanavond de Pregnyl moet spuiten en de afspraken voor maandag! :)

8. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanavond tussen 18.00 en 18.30 uur Pregnyl spuiten en maandag om 11.50 uur de inseminatie!

Dat wordt m'n injectie meenemen, want we moeten zo de deur uit.. Gelukkig naar familie, dus dan is het niet zo erg. :)

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd heb ik die niet echt Nora. Gewoon doen wat je altijd doet!

Jeeh Kell, maandag das mooi!
    Straks die spuit er in...hoppa!

10. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huspakee Kell, zit hij er al in?? :)
    We gaan duimen voor je hoor, hoe voel je je?

Hier helemaal nergens last van en vandaag stiekem een glaasje wijn gehad bij het diner :) Heb er totaal geen gevoel bij deze poging. We'll see!

Chickie, moet je maandag nog werken of ben je lekker vrij? De tijd gaat snel he, want het is zo dinsdag! Heb vanmiddag mooie roze kaarsen gekocht, ik dacht net: die kan ik mooi voor jou branden dinsdag!

Meissie, hoe gaat het met jou??

X

Hoe is het met de rest?

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien is dat wel het geheime recept Nora, een glaasje wijn ter ontspanning ;):D!
    Lekker van genieten hoor, moet kunnen!

Ik hoef maandag niet meer te werken, ben vandaag nog erg druk geweest. Maar heb nu alles wel afgerond en alles ligt klaar voor de invallers. Wel gek idee om 'mijn kindjes' in de klas zo lang te moeten missen.
    Maandag ga ik nog even naar de tandarts, mijn tas inpakken en kruisbloed (voor de operatie) laten prikken en dan ben ik er helemaal klaar voor! :D
    De zenuwen blijven gelukkig nog even ver weg!

Enne nora, super leuk roze kaarsen!!! Die heb ik ook staan! En lief dat je ze dinsdag gaat branden, wie weet helpt het!

Kell, is het gelukt?

Nala, ben je weer aan het bijkomen van de drukke werkweek? Voel je je verder goed?

Genesis, knapt je meisje al weer wat op?

Meissie, de eerste wachtweek zit er al weer bijna op!

Hoe is het eigenlijk met pumelke en lilianne?

12. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Spuit had ik van te voren al klaargemaakt en zo meegenomen. Hij zat er zo in, maarja.. 1 spuit met maand is ook eigenlijk niets.

Daarna lekker uit eten geweest met m'n ouders, vriend en broer. Echt super gegeten en erg fijn nieuws gekregen.

Vandaag lekker relaxen, beetje opruimen en de was draaien en morgen weer aan het werk na 2 weken vrij. Ben benieuwd of ze me gemist hebben. ;)

En tussendoor natuurlijk nog voor de inseminatie! Denken jullie aan me om 11.50 uur? :)

Nora, glaasje wijn moet kunnen toch? Is geen fles ;)
    Ik kende iemand die bleef maar stug roken tijdens de zwangerschap, kon daar zo kwaad om worden!

Meissie, nog eventjes.. Heel veel succes alvast, ik heb niet de mogelijkheid om een kaarsje voor je te branden op m'n werk, maar ik zal aan je denken! Hoe laat moet je ook alweer?

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een egostukje hoor. Ik weet sinds vandaag gelijk weer waarom ik ook alweer de operatie krijg. Heb nu zoveel pijn, pfft. Stoffen van de pil zijn mijn lijf nu natuurlijk helemaal uit. Au au au.
    Maar hopelijk ben ik er straks voor een hele lange tijd vanaf!

Kell, tuurlijk hebben ze je gemist :) en ik ga zeker aan je denken hoor morgen! Heel veel succes alvast! Op een mooi resultaat voor over 2 weken!
    Klinkt goed het etentje van gisteren! gezellig! En dan ook nog mooi nieuws, fijn!

14. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Oohhh ik heb even meissie en chickie door elkaar heen gehaald, lijkt ook zo op elkaar, haha ;) Sorry meiden!
    Ik bedoelde natuurlijk chickie met de operatie etc.

Klinkt niet fijn chickie.. Hopelijk er straks voor laaaaaang vanaf inderdaad!

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi dacht al zoiets. Ik moet me om 7 uur melden trouwens en word rond de middag geopereerd.

Dankje kell!

16. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Kell, hoe is het gegaan meid? Fijn dat je een leuke avond hebt gehad :)

Chickie, hoe gaat het meid? Hopelijk is de pijn iets minder... Bah, vind het erg naar voor je! Gelukkig is het snel dinsdag. 7 uur is mooi op tijd!

Hoe is het met de rest van de dames???

Fijne zondag!

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie hoe is t???

Kell.. Spannend, tuurlijk denk ik aan je!!

Nora owww wat dom.. Hahahaha 12 miljoen is t zelfde als 1,2 whaahahaha zoooooo hallo zijn we wakker??!?? ;)

Ik heb geen datum door gekregen.. Alleen dat ik lang genoeg moest wachten... Wil eigenlijk zelf wel wachten tot eind feb. Dit omdat mijn cyclus wel vaker veel langer en vaag is geweest!!!

28ste, mmm ff doorbijten..we lopen echt redelijk gelijk..

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk dat je niet te vroeg wil testen Meissie!
    Ik vond het alleen wel altijd lastiger worden om niet aan de testdrang toe te geven naarmate de wachtdagen verder vorderden.

Het gaat weer wat beter. Dankje! Pijnstillers doen hun werk goed.
    Heb vanmiddag lekker buiten gewandeld en zelfs nog even in de tuin een boek gelezen.

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Fijn om te horen dat t iets beter met je gaat! :)

Jah weet je kan zo een test wel verpesten... maarja ook zonde geld toch.. En te vroeg testen werkt ook niet..

Verder probeer ik er gewoon niet aan te denken en na 3.5 jaar denk je ook wel: Ik zie t allemaal wel...Als t te lang duurt (Dus langer dan 20 dagen) ff testje ertegen aan knallen!! Eerder heeft toch niet heel veel nut voor me gevoel..

20. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bah, net heel verhaald getypt, is het ineens weg! Nou nog een keer...

Meissie, help mij eens even: 1,2 is hetzelfde als 12 miljoen??? Het is al laat op de avond natuurlijk.... :)

Tjsa vroeg testen, heb het twee keer, nooit een fout resultaat gehad, maar die testen waren best duur en omdat ik deze keer geen feestje oid heb, ga ik het nu niet doen. Ik dacht ook dat ik er nog eentje had, maar kan nergens meer vinden :(
    Gewoon doen waar je je goed bij voelt, dan is het altijd goed! Ik mocht van het ziekenhuis de 28e testen en dan ga ik ook testen (als nog nodig is).

Chickie, boekje in de zon: waar woon jij in godsnaam? Het was hier fris en zeker geen zon! :(
    Fijn dat je je beter voelt. Hoe gaan ze de operatie doen, is dat al bekend? Of heb ik iets gemist?? Via buiksnede of inwendig??

Hoe is het met de rest??

Fijne avond!

Deel Deze Pagina