Meiden, dit wordt wat.... lig op een 6 persoonskamer met 5 bejaarden. Ze sliepen nog toen ik aankwam en 1 oudje riep om de 2 sec. 'Pa ra ce ta mo lle tje' op een heel mooi melodietje ... Hihi... sta voor half 12 ingepland. Tot snel!
Ow my god... Heb jij weer chickie, hahaha!! Zie t al helemaal voor me.. Vandaag zou ik eigenlijk moeten werken maar helaas zijn er zieke kindjes... Dus je raad t al ik hoefde als derde leidster niet te komen.. Nou daar zitten we dan..met maar twee dagen werk.. Zo was t dus de afgelopen twee à drie weken ook.. Wil best twee dagen werken als ik een kind heb ja!!! Niet nu.. Hopen dat ik donderdag nacht ergens nodig ben..
Hahahahaa Chickie, je bent wel op de goede kamer en afdeling?? Ik hoop dat je er het beste van kan maken met die bejaarden, meestal hebben ze wel humor toch? En anders meezingen Meissie, balen zeg dat je niet hoeft te werken. Ik vind dat laat afzeggen altijd zo flauw, dat ik daarom altijd pas om 10 uur bel als mijn dochter niet komt Daar hebben ze me een keer op aangesproken, toen zei ik: maar ik betaal deze dag toch ook? Ik moet nu zitting in, reageer dadelijk langer en op iedereen hoor! Oh ja, chickie, don't worry, ben om half 12 wel weer thuis dan kan ik de kaarsen aandoen hoor en anders vraag ik aan de rechter of hij even op kan schieten omdat ik nog belangrijke zaken te doen heb
Hihi ja je zou denken dat ik verkeerd zit hè. Als ik nu maar niet met rollator terugkom Ik denk dat ik maar ga zingen om oordopjes Nee hoor, het wordt vast grappig met die mensies Ik zit nu nog even lekker in de koffiekamer te wachten. Krijg alleen wel trek zeg Nou Meissie dat is ook rot. Vooral omdat je graag wil werken. Schiet ook niet op! Dat wordt toch een vroeg zonnebankje
Chickie, Komt ie: 'kaa-haar-sjes branden, kaa-haar-sjes branden, tralala, tralielie' Ik zeg niet welke kleur, maar dat zeg ik zodra je zwanger bent en dan kijken of ik het goed had qua geslacht! Nou laat je lekker vertroetelen daar en we horen van je!
@chickie moest een beetje lachen toen ik las over pa ra ce ta molletje Hopelijk verloopt alles goed! @Nora weer de wachtweken in... hopelijk dit x met een positief resultaat! !! Laat maar komen die liefdesbaby @miss 76 welkom! Ook een heftigte situatie zeg... dikke cyberhug voor jou! @meissie werk je dan als soort van oproepkracht? Schiet zo idd niet echt op Allemaal bedankt voor de beterschapswensen. Mijn kleine meid knapt nu langzaam maar zeker op. Het arme kind is al haar vetrolletjes kwijt. Sinds vandaag loopt en speelt ze pas weer een beetje..Helaas ben ik zelf sinds afgelopen weekend flink ziek! Echt zo klaar mee...
Genesis, bah, ziek zijn is niets aan helemaal niet als die kleine hummeltjes iets onder de leden hebben Beterschap! Oh ja, laat die liefdesbaby maar komen
Chickie! Hoe is het allemaal gegaan? Hopelijk voel je je een beetje ok op het moment en heb je niet teveel pijn.. Miss, ben zelf ook redelijk lang (1.81m) en heb dus zwart haar, beetje boblijntje en loop meestal op gekke sneakers, haha! Benieuwd of je me een keer spot (of al gespot hebt..?). Zitten we nu met z'n 3en op het wacht(test)bankje? Nora, Meissie en ik? M'n eerste twee dagen werken zitten er weer op, morgen lekker m'n vaste dag vrij! (Werk ma-di-do-vrij) Oh en weer een pedel binnen gekregen; februari 2014 - meisje.. Hopelijk klopt de datum niet
Hoi allemaal,de operatie is goed gegaan! De operatie heeft wel veel langer geduurd dan ze verwacht hadden. Het duurde lang omdat ze heel veel endometriosehaarden hebben gevonden en ook hebben verwijdert. Op bepaalde plekken ging dit makkelijk, maar met name op m'n eierstokken, darmen en middenrif ging dit heel lastig. Bij mijn middenrif is er daardoor een gaatje naar mijn longen ontstaan en kreeg ik een klaplong. Ik heb dus een drain vanuit m'n longen, die de komende dagen er in zal blijven zitten.Verder hebben ze wat ze uit mijn lies hebben weggehaald op kweek gezet, omdat ze dit niet goed konden plaatsen en twijfelen of dit endometriose is.Afhankelijk van hoe ik me de komende dagen voel en herstel mag ik mogelijk vrijdag naar huis om daar verder te herstellen. Nu ben ik redelijk aanspreekbaar, maar vooral erg moe van de lange dag en de operatie.Liefs van mij Ps. Later ga ik weer op jullie reageren hoor. Dit komt uit een mail die mijn man naar mensen gestuurd heeft. Scheelt typewerk
Lieve Chickie, Ook nog een klaplong erbij, arme jij, het klinkt wel heftig allemaal! Heel veel beterschap voor jou, ik denk aan je! -x-
He bah, wat een k*tzooi zeg met die klaplong! Heel veel sterkte en hopelijk blijven ze de komende dagen van die mooie liedjes voor je zingen op de zaal Dikke digi knuffel voor jou!
@ Wendy en Genesis: dank voor jullie welkom! Volgens mij heb ik nu iedereen wel 'ontmoet' Wendy, fijn voor je dat de Menopur bij jou wel aanslaat! Wat is bij jullie de oorzaak dat het niet lukt? En wat zijn jullie plannen nu? Even pauze en dan door naar IVF? Genesis, nog precies een maand wachten op de operatie. Spannend voor jullie zeg! En wat een geduld moeten jullie hebben. Veel sterkte met wachten. En beterschap voor nu! @ Kell: ik heb al tientallen vrouwen in de wachtkamer zien zitten, maar er gaat niet meteen een lampje branden bij jouw omschrijving! Ik zal er op gaan letten . Ik heb vrij lang (stuk over de schouders) en steil blond haar en ben een gezonde Hollandse dame (met tieten en kont dus, haha!). @ Chickie: jeetje meis, wat een heftige operatie is dat geweest zeg. Goed dat er zoveel endometriosehaarden zijn weggehaald. Maar wat ontzettende rot voor je dat je een klaplong hebt gekregen en ook wel spannend wat er uit de kweek komt van het weefsel in je lies. Sterk maar lekker aan de komende dagen. En vergis je ook na thuiskomst niet in hoe belangrijk het is om rustig aan te doen en goed te herstellen! Ik heb na mijn laparoscopie (wat echt niks voorstelt vergeleken met jouw operatie) veel te snel teveel gedaan en heb daar echt last van gehad. Geen pijn, maar veel last van oververmoeidheid. Zo'n narcose hakt er toch in en zeker als er ook veel gedaan is bij je, is dat niet iets waarvan je in een paar dagen herstelt. Dus pas goed op jezelf! @ de wachtenden: ik kom snel bij jullie zitten op het wachtbankje want we zijn om 12u aan de beurt! Ik ben de afgelopen dagen erg ongerust geweest over mijn lage AMH waarde en mijn 'lege' eierstokken maar probeer nu toch maar positief te zijn want volgens mij zegt de AMH waarde voornamelijk iets over hoeveel (of beter gezegd hoe weinig) eitjes ik nog heb. Maar voor IUI heb ik maar 1 eitje nodig, nietwaar? Ik heb op 7 maart trouwens een afspraak om alles te bespreken want ik wil dat ze me duidelijk uitleggen wat mijn kansen zijn met die lage AMH waarde en wat het beleid wordt, ipv me door te laten gaan met IUI zonder enige uitleg. @ de rest: fijne dag vandaag
Hey, Kell, die pendel klopt niet hoor, dat kan gewoon niet, remember de afspraak he! Ze bedoelde vast 2013 en dat is de maand van de bevruchting Miss, welkom op het drukke wachtbankje... Wanneer testen jullie? Voor, op of na NOD? Ik heb mijn vroege test weer gevonden en ik ga maandag of dinsdag testen. Ik heb geen zin om elke keer mijn wc papier te inspecteren en in tegstelling tot de vorige keer heb ik helemaal nergens last van! fijne dag
Hoe is het gegaan Miss? Inderdaad dit ene eitje kan gewoon het goede eitje zijn hoor! Ik hoop heel hard met je mee! Tis wel krap zitten op dat wachtbankje meiden! Er moet maar gauw een heel zacht zwangerenbankje komen Dat zit best lekker toch Nala De echo komt voor jou nu ook hard dichterbij! Ik heb ook een jeeh momentje!!! De katheter is er uit! En ben nogal high van de morfine goed spul zeg Genesis, beterschap!
Is goed gegaan Chickie, thanks Het lukte alleen niet om de catheter de bocht te laten maken (eerste 3 IUI's ging het super makkelijk maar de vorige keer en deze keer totaal niet!) maar met een ander soort catheter lukte het alsnog. Gelukkig weer ontzettend veel goede zwemmers. 75 miljoen met 75% beweeglijkheid. Maar omdat ze alles boven de 50 miljoen weggooien, hebben ze alle minder beweeglijke weggegooid zodat wat er in ging zelfs voor 100% beweeglijk was. Ik realiseer me heel goed hoeveel geluk we daarmee hebben, daar zal het in ieder geval niet aan liggen Hebben ook een heel fijn gesprek gehad met de behandelend arts, daar zal ik later meer over schrijven. Zit nu in de bagels & beans op mijn telefoon te tikken en word er een beetje scheel van Fijn voor je dat de catheter (of is het met de k? Die regels veranderen ook iedere 5 jaar!) eruit is en dat je zo lekker gaat op de morfine Hou je ons op de hoogte? Ik vind je een hele stoere chick hoor! Dikke knuffel voor jou!
Chickie! Jippie de catheter eruit, dat is fijn zeg! Wanneer gaan ze de morfine afbouwen?? In je onderschrift zag ik Lucrin staan, wat is dat? Ik vroeg me dat al een tijdje af... Miss, goed broeden he! Ik had dat ook, dat ze die bocht niet om konden en kregen daardoor een ook een andere die ze voor kon buigen ofzo. En 32 x recht is scheepsrecht toch? En hoe is het met de rest??
Miss fijn dat het goed is gegaan, mag je over 2 weken testen? Hopelijk heb je genoeg afleiding de komende weken en kom je snel bij mij op het zwangerenbankje zitten!