Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi Miss, dat zijn allemaal toppers die naar het front gestuurd zijn!
    Mijn duimen draaien voor je!

Nora, Lucrin is een medicijn wat je cyclus onderdrukt en je kunstmatig in de overgang brengt. Ik denk dat het niet nodig is, maar dat hoor ik vrijdag als ik nog in het ziekenhuis lig en anders komt er zsm een poli afspraak bij de gynaecoloog. Want wil wel graag weten hoe nu verder.

2. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop dat we allemaal snel door kunnen schuiven naar het volgende bankje!

Miss, had je wel netjes een volle blaas zoals die prachtig getekende posters aangeven? Hahaha! Ik heb altijd die catheter met dat bochtje erin, jij ook gewoon denk?
    Verder is het lastig denk met zoveel vrouwen daar om elkaar te spotten, maar ik hou het in de gaten, haha!

Nu flink broeden allemaal!

Nora, ik heb nog nooit zelf getest met IUI, werd altijd voor de 2 weken grens ongesteld, dus niet nodig geweest. Heb toen we nog "gewoon" bezig waren zoveel geld uitgegeven aan ovulatie- en zwangerschapstests...

Chickie, heerlijk he, morfine, haha! Ik heb er ooit op in het zkh ook heerlijk op liggen trippen! ;)
    Hopelijk als de morfine uitgewerkt is voel je je ook een beetje ok..

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Genesis... Ja heb een nul uren contract :) dus nu in mindere tijden f balen.. Maar ben allang blij dat ik werk heb :)

Verder kan ik morgen nacht wel ong vier uurtjes extra werken :) bij een andere kroeg Vd zelfde eigenaar als waar ik werk..

Miss... Ow klinkt goed! Welkom op t wachtbankje!

Nala, bijna meissie.. Hoe voel je je nu?

Nora ik wil pas op drie of vier maart testen... Maarja je weet nooit hoe t loopt.. Dit is 19 à 20 dagen na de iui..

Heb eigenlijk nergens last van.. Alleen ow ow ow wat ben ik gezellig... Mega last van stemmingswisselingen en agressief.. Zo ben ik helemaal niet want ben normaal altijd vrolijk..

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Nora: ik ga mijn best doen hoor! Heb me vandaag lekker rustig gehouden. Na het ziekenhuis met manlief geluncht, daarna een massage genomen en verder lekker op de bank gezeten met een kopje thee. Ideale IUI dag toch?

@ Nala: thanks! Ik hoop dat ik op jouw bankje terecht kom, zou gezellig zijn! Ik mag op vrijdag 8 maart een bloedtest komen doen, dat doen ze bij het VUmc pas na 16 dagen. Maar ik word altijd na 12 tot 14 dagen ongesteld dus ik heb nog nooit hoeven testen. Hopelijk dit keer wel! Gaan wel 2 lange wachtweken worden aangezien ik op dit moment geen werk heb, maar ik ga proberen veel afleiding te zoeken :)

@ Chickie: thank you! Hoe voel jij je vanavond? Ik hoop dat het goed met je gaat!

@ Meissie: dank je! Hoe lang moet jij er nog op zitten? Dacht dat ik 6 maart had gelezen?

@ Kell: haha, nee die posters had ik nog niet gezien maar daar hadden de arts en mijn vriend het wel over vandaag! Gek want ik had er bij de eerste IUI speciaal naar gevraagd en toen zeiden ze dat je een lege blaas mocht hebben. Eerste 3 keer ging het katheter met dat bochtje er heel soepel in met een lege blaas. En vandaag ging het met een volle blaas juist niet goed. Valt niets zinnigs over te zeggen blijkbaar! Volgende keer krijg ik meteen het katheter dat ze er later bij heeft gepakt. Die ging in 1 keer goed maar is 3 keer zo duur, zei de arts. Vandaar eerst dat gepruts ;)

Welterusten dames!

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat was lekker ontspannen na je IUI Miss!

Ojee Meissie humeurig... stomme hormonen ook! Ach, je moet maar denken dat het niet aan jou ligt!

Even kort. Ben erg moe. Merk niet veel vd klaplong. Wel vd drain.
    Buik is erg opgeblazen en bubbelt vh gas. Maar heb er weinig last van. Verdient geen schoonheidsprijs, 6 sneetjes. Maar geen grote wond.
    Vandaag viel t tegen, maar word wel mobieler. Das fijn. Dus zo rommelen we nog even door!
    Hopelijk hierna nog maar 1 nachtje!

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie succes nog ff in t ziekenhuis!! Xxx

Miss ik weet t niet precies maar wil zkr wachten tot 3 à 4 maart.. Vind t zonde om te vroeg te testen of net dat je ongi word na zo een test.. Zit dan op 19 à 20 dagen na de iui... Mijn cyclus is altijd al lang geweest... Vandaar...

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Bij ons lukt het niet door verminderde zaadkwaliteit van mijn vriend.
    Deze maand hebben we even een pauze genomen en daarna hebben we nog 2 IUI pogingen.

8. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik kom even binnenvallen met goed nieuws! Iemand uit mijn omgeving is na 9 jaar MMM eindelijk zwanger!!! Mijn dag kan dus niet meer stuk!!

chickie, hoe was de nacht? beetje kunnen slapen meid? Hopelijk mag de drain er snel uit! Dat Lucrin lijkt me geen fijn spul meid, hopelijk is dat niet nodig!

Miss, en hoe was de 1e IUI nacht (of hoe dat ook heet) :)
    Balen dat je geen werk hebt, zit je al lange tijd bij huis?

Wendy, toppertje! De volgende keer ga je gewoon weer knallen (als dat nog nodig is :)

Meissie, woohh meid, jij hebt echt een lange adem zeg! hoe lang is je cyclus normaal gesproken??

Egopost: nou ik heb heel veel afscheiding, wit creamy achtig (sorry voor de details) en ontzettend veel last van mijn onderrug. Nog een week en dan weet ik het. Ben niet zenuwachtig en ik ervaar op dit moment die WW (wachtweken) helemaal niet zenuwslopend, raar he! Ben heel erg kalm en rustig voor de verandering. Zag net op internet een test en die kan al 6 dagen voor NOD testen... woohhh, dat ga ik niet doen hoor zo vroeg. Zoals het er nu uitziet, ga ik helemaal niet testen en wacht ik gewoon af!

Nou dames, fijne dag!

9. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Chickie: klinkt best pittig allemaal! Doe maar rustig aan en ik hoop dat je de dagen een beetje door kunt komen in je eentje. Weet je al wanneer je naar huis mag? 6 sneetjes zijn er aardig wat, maar gelukkig inderdaad geen grote wond en die littekentjes vervagen snel hoor. De mijne (ik had er maar 2) zijn al goed aan het wegtrekken. Sterkte nog even!

@ Meissie: verstandig om wat langer te wachten met testen. Je kent je eigen cyclus toch het beste en zo bespaar je jezelf niet alleen het geld maar ook de teleurstelling. Ik test ook bijna nooit voordat ik ongesteld word. En helaas word ik dat vrijwel altijd keurig op tijd. Moet bekennen dat ik bij 3, 4 of 5 dagen overtijd (wat een rotstreek is dat toch van je lichaam!) wel eens getest heb omdat mijn cyclus heel regelmatig is. Is dan wel heel lastig om het niet te doen! Sterkte met wachten ;)

@ Wendy: ok, dus binnenkort doe je alweer met ons mee! Wij lopen bijna gelijk qua aantal rondes zag ik net aan je handtekening. Wij zitten nu in de 31e ronde. Wat duurt het lang he? Ik wens jullie heel veel geluk met de laatste 2 IUI's, hopelijk hoef je er maar 1 te benutten :)

@ Nora: ik heb een heerlijke IUI nacht gehad! Ben een klein beetje grieperig dus ik heb een gat in de dag geslapen. Is vast ook goed voor dat bevruchte eitje, toch? Ik zit nog maar net zonder werk gelukkig. Ik werk op projectbasis (werk bij tv) dus het komt wel vaker voor dat er een gat valt tussen 2 projecten. Ik verwacht ieder moment te horen dat mijn volgende project doorgaat dus ik geniet er nog maar even van dat ik thuis zit!

Wat goed dat je iemand kent die na zo'n lange tijd nog zwanger is geworden. Echt super om dat soort berichten te horen. Het is ze van harte gegund na 9 (!!) jaar!

Fijn voor je dat je deze keer niet zo'n last hebt van de wachtweken. De eerste week gaat bij mij meestal wel maar de laatste week blijft irritant. Ik heb de afgelopen jaren alle symptomen wel een keer gevoeld, van het ene uiterste naar het andere uiterste (wel/geen gevoelige borsten, wel/geen trekkerig gevoel in onderbuik, wel/geen andere afscheiding, wel/geen slecht humeur, etc). Ik let er dus niet meer (lees: zo min mogelijk) op want ik voel me iedere keer zo in de maling genomen als ik dan toch weer ongesteld word :x. Maar wel goed om te onthouden wat je voelde in de maand dat je zwanger word (die heus voor ons allemaal gaat komen!) zodat we dit weer door kunnen geven aan de dames die nog aan het wachten zijn!

Fijne dag allemaal :)

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow dat is mooi nieuws Nora. Dat geeft goede hoop!

De drain is er net uitgehaald en morfine wordt zo losgekoppeld. Scheelt weer veel draden. Mogelijk morgen (dan horen we het op de dag) of zaterdag naar huis.
    Miss, bij de kijkoperatie in juni had ik ook 2 sneetjes. Die zijn net als bij jou mooi geheeld. Daar ben ik niet bang voor.
    Wil nog wel even zeggen dat ik diep respect heb voor de mensen in de zorg. Wat lopen de meiden hard hier!

Tis wat hè miss al die signalen. Wat kan je lijf je soms foppen. Inderdaad goed om van de zwangere meiden te horen wat bij hen nou juist de signalen waren. Want die hopen we allemaal te gaan voelen (alhoewel het bij iedereen wel anders zal zijn).

11. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, als de morfine wordt losgekoppeld, dan vraag je toch wel even om een paaa-raaaa-ceee-taaa-molletje :)

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het gevraagd hoor. Alleen het zingen maar overgeslagen;)

Mag heel misschien morgenavond naar huis als de pijn dragelijk is (is nu niet zo). Morgen om half 4 spreken we nog de gynaecoloog. Ben benieuwd.

13. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, dikke slaaplekkerknuffel voor jou en balen dat je zo'n pijn hebt! Hopelijk wordt het snel minder en mag je snel naar huis!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie, hopelijk word t snel minder... Knuffel voor jou!

Hier alweer op dag tien Vd iui, altijd een fijne periode want dat kan dus betekenen dat ik binnen nu en een aantal dagen ongi kan worden maar t kan ook nog een week duren.. Of hopelijk helemaal niet.. Maar voel me totaal niet anders ofzo.. Behalve stemmingswisselingen maar denk eerder dat dit door de hormonen komt!

15. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie, spannend zeg!
    Ik ga duimen voor je hoor meid.

Het is hier trouwens lekker rustig... iedereen natuurlijk druk aan het wachten op van alles: uitslagen, naar huis gaan, 1e echo, NOD! En ik, ik wacht op een client die te laat bij de rechtbank is (sukkel :)

Fijn weekend

16. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik kom jullie even een goed weekend wensen.
    @Chickie hopelijk heb je minder pijn en mag je snel naar huis.
    @Meissie, ik voelde me ook totaal niet anders en toch zwanger, dus je weet maar nooit ;) mijn duimen draaien voor je.

17. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nala goed weekend en good luck monday! We willen wel een foto zien :)

PS Ik ga zondag testen (zondagavond dinertje)

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is de client nog gekomen Nora?
    Oe zondag testen! Ben benieuwd!

Meissie, maak t ook maar lekker spannend hoor!

Nala, bijna de echo! Lijkt me zo bijzonder!
    Ik duim voor een mooie foto!

Ik lig vanaf half 4 op de gynaecoloog te wachten. Wel of niet naar huis, wel of geen lucrin etc... laat maar komen die vrouw!

19. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nou mijn cliënt is niet meer gekomen... tsja....
    Zal wel iets anders belangrijks te doen hebben :)

Chickie, bah dat duurt lang... anders even op de rode knop drukken ;) Ga voor je duimen dat je naar huis mag hoor en geen Lucrin hoeft. Ik zit zondag op 10 dpo :)

Fijn weekend allemaal!

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Meiden wat super lief zijn jullie toch..

Maar toch denk ik dat in ongi ga worden.. Net bij t plassen heeeeeeeeeel minimaal lichtroze verlies.. Ja hoor nu maak ik mezelf gek door naar de wc te blijven lopen..ik weet t gewoon niet..

Weet je t is ook gewoon allemaal niet niks.. Als ik nu ongi word dan besef Ik me heel goed dat ik nog maar twee x iui heb.. T word ook steeds lastiger om alles op te brengen.. En IVF Zie ik heel erg tegen op.. We wachten gewoon af want meer kunnen we niet doen...maar ow ow ow wat een gedoe allemaal..

Deel Deze Pagina