Meissie, lieverd, wat kun je jezelf gek maken he? Voel je ook je ongi komen of had je alleen dat heeeeeeeeeeeele kleine beetje roze verlies?? Is het bij één keer gebleven? Misschien innesteling? Hou ons op de hoogte en hier kun je altijd je hart luchten!
Ik begrijp je zooooooooo goed meissie!! Als ik al iets op m'n wc papiertje zie zit ik om het kwartier op het toillet om het te checken.. En hier ook, als het deze keer weer niet lukt dan nog 2x.. En ook als de dood voor IVF.. Bleh.. Sterkte met afwachten Meissie!!
Ik ben aan het oppassen op mijn buurkindjes van een half jaar en twee jaar. Ze slapen al vanaf moment dat ik hier ben dus lekker rustig.
O, o Meissie. .. ik ga heel eigenwijs toch voor je blijven duimen hoor! Het zal toch niet! Gezellig GFH! Even een egopostje: Heb vanaaf eindelijk de arts gesproken. Ze kwam pas rond 18.15 uur terwijl ze half 4 van plan was. Gelukkig had ze wel fijn nieuws. Mag morgenochtend naar huis. Moet nog wel een paar weken flink ad pijnstilling en goed letten op inwendige bloedingen. Maar wel heel fijn! Alles wat uit mijn lijf gehaald is is op kweek gezet (ze hebben 80% verwijdert, bij het middenrif/het hart durfden ze het niet aan Gelukkig maar als je de klaplong bekijkt). Voor de kweek moeten we over 2 weken terug. Na 6 weken controle bij gynaecoloog en nog telefonisch consult over 1,5 wk. Ze gaan me goed volgen, het is een risicovolle operatie geweest. Verder moet ik 2 maanden herstellen zonder hormonen en dan gaan we voor ivf (daar krijgen we binnenkort intake en hormonen voor) En er is ook een klein spontaan kansje. Dus al met al veel nieuws. Best heftig maar de operatie is niet voor niks geweest en was hard nodig.
Wow Chickie! Dat is goed nieuws. Je bent nu vast alweer lekker thuis?! Lekker in je eigen bedje en laat je maar goed verwennen hoor. Wendy, en zijn de kindjes ook rustig gebleven gisteravond?? Of hebben ze nog even lekker lopen spoken?? Kell, hoe gaat het met je?? En meissie, is het gestopt?? Het wordt wel een beetje krap op het wachtbankje, dus tijd dat er weer een zwangere komt... Even egpostje: ik ben sinds een paar dagen steeds om 5 uur al klaarwakker, terwijl mijn meisje gewoon tot half 9 slaapt 's ochtends... dus ik ben best moe (gaaahaaap). Verder niets geen klachten, behalve wat buikkrampjes, maar dat heb ik heel vaak. Goed weekend allemaal dames!
Nee de kindjes zijn rustig gebleven. Ben met name blij dat de kleinste niet wakker geworden is want die heeft de waterpokken. Ik heb zelf nooit de waterpokken gehad ....
Chickie, ben je thuis? Hoe gaat het? Hopelijk lekker in je eigen bed en wel je rust nemen hoor! Nora nu aftellen voor jou en die laatste dagen duren zo lang hè....
Oh nee Meissie! Wat onwijs rot voor je. Het is ook zo oneerlijk dat wij zoveel ellende en onzekerheid moeten doorstaan. Maar hopelijk wordt het op een dag beloond!!! Chickie, ben jij thuis inmiddels? Fijn dat je geen hormonen hoeft en over 2 maanden aan IVF kunt beginnen! Nora, wat zul je moe zijn! Misschien even een middagdutje doen met dochterlief? Ik ben vandaag behoorlijk verdrietig. Doordat we vorige week onze hond hebben moeten laten inslapen, was ik de afgelopen week vooral erg verdrietig om hem en verdween ons probleem een beetje naar de achtergrond. Maar nu de eerste schok van de hond voorbij is, komt het besef van hoe ernstig mijn lage AMH waarde is in 1 keer hard binnen. Ik heb gister een afspraak gemaakt voor een intakegesprek in Düsseldorf bij Dr. Scholtes. Als ik het zo lees hier op het forum maken we daar met een laag AMH de beste kans op een succesvolle behandeling. Er is een behoorlijke wachtlijst dus we kunnen pas op 24 juni terecht, maar dat geeft niet. Ik heb hierna nog 1 IUI te gaan die ik wel wil benutten. Kunnen we vast zien wat een nog hogere dosis Menopur gaat doen. En dan nemen we tussen de 6e IUI en de IVF in Düsseldorf even pauze, lijkt me eerlijk gezegd best fijn na al die maanden ziekenhuis! Ga dan waarschijnlijk wel een hormoon (DHEA) slikken in voorbereiding op de IVF, dat schijnt bij een lage eicelreserve je kansen enorm te verbeteren. Ben er met Dr. Scholtes over aan het mailen of ik daar binnenkort al aan kan beginnen. Klein detail: manlief is er nog niet van overtuigd dat we naar Düsseldorf moeten, hij denkt dat het VU goed genoeg is en is bang dat de DHEA schadelijk voor mijn gezondheid zou kunnen zijn omdat ze dat in NL (nog) niet willen voorschrijven. Tja, ik heb de wijsheid ook niet in pacht maar ze weten in Düsseldorf vast wel wat ze doen toch? Hopelijk kan ik hem overtuigen, we hebben misschien nog maar heel weinig kansen en die wil ik goed benutten! Fijn weekend allemaal!
Miss, wat erg van je hond zeg en dan kon ook nog eens dat gedoe met je AMH... pfff balen meid! Hopelijk komen jij en je vriend er samen uit en staat hij ook volledig achter het DD verhaal.
Meissie sterkte en dikke knuffel voor jou. Miss, wat erg zeg, dat jullie de hond hebben moeten laten inslapen. Ik heb al veel succesverhalen over Duitsland gelezen, maar ik hoop wel dat jullie er samen uitkomen, lastig dat jullie er nu niet hetzelfde over denken, maar je man zal zich ook zorgen maken om je. Hopelijk is het niet nodig en komt het toch nog goed met de IUI.
Dank jullie wel Nora en Nala! Tja, het zit even niet mee hier. Veel traantjes gelaten de afgelopen weken Ik heb me zojuist aangesloten bij het poffertjes en pannenkoeken topic en hoop dat mijn vriend en ik daar de antwoorden gaan vinden die we zoeken. Ik snap mijn vriend wel, je moet er toch niet aan denken dat je straks zwanger bent maar tegelijkertijd een verhoogd risico hebt op borst- of eierstokkanker. Daarom is het belangrijk alles goed uit te zoeken voordat we de knoop doorhakken. En intussen blijven we inderdaad hopen dat deze of de volgende IUI toch nog aanslaat! Fijne avond nog
Lieve Miss, wat moet jij je rot voelen. Ik snap je zo goed!!! En voor wat een moeilijke keuzes sta je! Het is soms jammer dat we geen glazen bolletje hebben om te kijken wat de goede keuzes zijn! Toch denk ik zeker niet dat het verkeerd dat je contact hebt gezocht met de arts in DD. Nu kunnen jullie je beslissing ook echt gegrond nemen en ook ik heb veel positieve verhalen gehoord over DD. Wie weet is het voor jullie de juiste weg, maar wel een behoorlijke stap! Hopelijk kunnen jullie samen de goede stap maken (of is deze IUI of de komende IUI gewoon raak)! En dan ook nog het verdriet om je hond! Toch een beetje je kindje! Sterkte!!! Meissie, het duimen heeft zijn werk niet gedaan voor je! onwijs ... voor je! En je bent ook nog eens behoorlijk vroeg ongesteld geworden toch?! Pffft het zit je niet mee! Even een dikke knuffel van mijn kant! Nora, jij ligt zeker al lekker op je bedje? Maak nu maar een langere nacht hoor! Je dochter geeft je het goede voorbeeld en anders wil ik je wel helpen hoor! Ik ben om 13.00 uur thuisgekomen, het duurde weer even voordat er een arts langskwam om me fiat te geven voor het ontslag. Maar dan mocht ik eindelijk naar huis. Wel gek om van je veilige ziekenhuiskamertje af te komen en weer de wijde wereld in te stappen. Maar ook wel weer heel erg fijn! Moet zeggen dat het me wel een beetje tegenvalt. Heb thuis even wat spulletjes opgeruimd samen met manlief en daarna ben ik op de bank geploft en gelijk in slaap gevallen. Na een uurtje kwamen mijn ouders langs, heel lief maar ook weer erg vermoeiend. Dus daarna weer geslapen. Daarna even wat gegeten voor zover dat ging en je raadt het nooit.... daarna weer geslapen tot nu. Nu nog even wat dingetjes op de pc bekijken en daarna lekker mijn bedje in. Kan geloof ik nog niet zoveel hebben en wil denk ik alweer wat teveel. Was ook best een beetje emo vandaag. Moest steeds huilen en waarom (omdat ik thuis was, het toch best heftig is geweest, geen idee heb hoe het vervolg gaat zijn, zoveel lieve kaartjes heb gehad... het kan allemaal, maar ik weet het gewoon niet). Maandag gelijk het ziekenhuis weer bellen om een aantal afspraken te plannen, we kunnen nog even door met ons abonnementje.
Oh nee meissie! Wat ontzettend kl*te voor je zeg!! Hele dikke knuffel voor jou en sterkte met verwerken weer.. Miss, je verdriet is begrijpelijk! Wij hebben vorige zomer ook onze hond moeten laten inslapen en eigenlijk pas nu kunnen we het "normaal" weer over haar hebben.. Het is toch een lid van je familie! Heel veel sterkte daar mee! En goed dat je contact opgenomen hebt met de arts in Dusseldorf! Ik weet zelf niet precies wat dat daar is, maar ik ben op dit forum weleens vaker er iets over tegengekomen.. Maar hopelijk is het niet nodig en slaat de IUI nog aan! Hier nog geen kwaaltjes, denk ik. Ben wel moe en heb last van m'n rug, maar dat kan ook goed komen omdat we gister veel gedaan en gesjouwt hebben. We gaan de studeerkamer opknappen, dus vandaar vroeg wakker en straks weer verder. Nog geen last van gespannen borsten en die heb ik meestal wel in de week voor m'n menstruatie, hopelijk is het een goed teken? Nala, morgen je eerste echo! Spannend!! Hopelijk over een week of 1 a 2 meer bij je op het zwangerenbankje Chickie, lekker uitrusten! Je lichaam heeft een flinke klap gehad!
@ Chickie: dank je lieverd. Het zijn inderdaad geen gemakkelijke keuzes! Blijf je bij het VUmc ook al voelt het niet alsof ze je situatie daar serieus nemen? Het is natuurlijk wel dichterbij huis en dus minder stressvol en belastend. Maar ja, als we het gevoel hebben dat we in Dusseldorf een betere kans maken dan is dat de reistijd wel waard. We gaan er de komende weken goed over nadenken en hopelijk kan Dr. Scholtes wat twijfel bij ons/mijn vriend wegnemen! Tja, en onze trouwe viervoeter was inderdaad echt als een kind/familielid voor ons. Is heel onwerkelijk dat hij er niet meer is. Het is zo leeg en stil in huis Fijn voor jou dat je weer thuis bent! Maar ik snap dat het ook tegenvalt. Je hebt natuurlijk een hele heftige operatie achter de rug en daar wordt je thuis meer mee geconfronteerd dan in je ziekenhuisbed, denk ik. Vind het overigens helemaaaaal niet gek dat je emotioneel bent. Het is niet niks hoor, wat je hebt meegemaakt! En dan nog al die onzekerheid over de periode die komen gaat. Daar mag je best even een traantje (of waarschijnlijk eerder een emmer vol) over wegpinken! Heel veel sterkte de komende dagen/weken, sterk maar goed aan en dan hopelijk helemaal fit aan de IVF beginnen @ Kell: aaah, wat naar dat jullie dit ook meegemaakt hebben. Jij weet dus als geen ander hoe het voelt. Bah, ben er echt kapot van. Ik kan me voorstellen dat het lang duurt voordat je er weer normaal over kunt praten. Ik schiet nu alweer vol als ik over hem schrijf! Ik hoor inderdaad ook veel goede verhalen over Dusseldorf dus hopelijk worden wij ook zo'n goed verhaal. Tenzij de IUI nog aanslaat natuurlijk, dat zou helemaal fantastisch zijn Ik hoop voor jou dat je niet gespannen borsten iets betekenen! Bij mij wisselt dat per maand, meestal zijn ze wel gespannen maar soms niet. En ik trap daar dan ook altijd in. Helaas tot nu toe altijd ongesteld geworden. Maar die kwaaltjes zijn bij iedereen anders dus ik hoop dat 't bij jou wel iets betekent! Succes met de studeerkamer, lekker om een beetje afleiding te hebben. Alleen niet te veel sjouwen he? @ Nala: succes morgen met je eerste echo! Geniet ervan, wat een mooi moment voor je Fijne zondag meiden!
Hoi dames, Chickie, hoe voel je je vandaag? Hopelijk iets beter! Nala, nog één nachtje slapen.... en dan willen we hier een hele mooi echofoto zien hoor Kell, spannend he die wachtweken! Meissie meid, hoe is het? Ik ga vandaag niet testen hoor, want ik kreeg net een sms van vriendin of ik vanavond wilde rijden ivm sneeuwval, geen probleem, maar dan kan ik toch niet drinken dus dan ga ik ook geen test verspillen en wacht ik gewoon rustig af op wat komen gaat of niet natuurlijk Groetjes!
Ik vroeg het me al af Nora of je vandaag ging testen, ik geloof dat ik het net zo spannend vind! Lukt het met de verbouwing Kell? Altijd weer leuk om te doen, maar ook weer fijn als het klaar is.. Meissie, hoe voel je je? @ all, ik voel me helemaal niks waard vandaag. Heb heel veel pijn en ben ook erg benauwd. Dus pc uit en weer even plat. Wij moeten btw de komende twee maanden spontaan gaan proberen zwanger te worden en over een klein weekje is mijn eisprong, maar van klussen zal geen sprake zijn. We hebben daarom nu van die spuitjes meegekregen. Ben benieuwd, hihi, weer zoiets romantisch
Nou, ik heb net gegeten en besloten om vanavond niets meer te doen. M'n lijf wil echt niet meer, vooral m'n onderrug.. En heb een drukke week voor de boeg op m'n werk, dus vind het wel goed geweest voor vandaag! En spuitjes Chickie? Inderdaad erg romantisch, hahaha! Zo'n soort van ding waar je de kalkoen mee bevochtigd? Hahaha