Chickie, ik leef met je mee, wij gaan nu ook zelfinseminatie doen op de dagen dat gemeenschap hebben niet lukt.. Lukt nou eenmaal niet elke dag met vaginisme.. Nora, hej dat komt ff mooi uit.. Iemand vroeg: wel snel ongesteld geworden.. Ja dag 11 ofzo na de iui Ben er weer helemaal klaar mee en voor.... Schouders eronder en weer gaan!!!! Morgen om 9 uur Ziekenhuis bellen en vragen Hoelaat ik kan langs komen.. Morgen werken dus heb me collega's al ingelicht dus komt wel goed! En dan in de avond weer beginnen met spuiten.. We kunnen nu waars. Gelijk met de dosis van 75 dus hopelijk hoef ik nu niet zo lang te spuiten!! Verder lieve meiden thnx voor alle lieve woorden!
Goedenavond dames! Chickie, ach kan jou het schelen hoe een zwangerschap totstandkomt, als hij maar totstandkomt toch? Iets met... er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden... Hahaha om eerlijk te zijn durf ik niet zo goed te testen... Kell, rustig aan doen hoor, je hebt maar 1 lichaam en je moet er zuinig op zijn Ik lees net even terug en zie dat ik de vorige keer op 29 januari bruinverlies had, dat betekent altijd ongie nadert. Dat was op dag 9 dpo (IUI was 20-1). Ik zit nu op dag 10 dpo en nog geen bruinverlies Toch iets positiefs! Verder heb ik nu hele felle blauwe aders over mijn rechterborst, maar dat had ik de vorige keer ook dus dat zegt niets, al zijn ze nu veel duidelijker en lopen ze ook door tepelhof heen en zichtbaar. Maar daarentegen heb ik ook een puist en dat heb ik altijd als ongi nadert! Kortom, ik word niets wijzer! Nou dames, ik ga ervandoor, lekker uiteten! Groetjes en fijne avond!
Dames, wat is het hier rustig. Gaat alles wel goed?? Sommigen aan het chillen op het wachtbankje? Nala, succes vandaag!
Hoe was je etentje nora? Wel een goed teken dat je nog geen ongi signalen hebt! En inderdaad je hebt gelijk over die vele wegen die naar Rome leiden. Lekker belangrijk hoe t gebeurt. Als t maar gebeurt! Meissie heb jij al vaker zelfinseminatie gedaan? Heb je nog tips? Kon je nog terecht in het ziekenhuis vandaag? Kell, goed dat je ff rust nam! Nala, veel plezier! Hopelijk zie je een mooi hartje!
Chickie, hoe gaat het met jou?? Het etentje was leuk en gezellig, maar laat geworden (gaahaaap). Ik heb er geen goed gevoel over hoor, maar ik wacht rustig af. Heb wel wat tekenen die lijken op komende ongie. Heb ook helemaal geen testdrang, dat komt morgenochtend wel, want vanaf die dag mocht ik testen van het ziekenhuis.
Ja dat kan ik me voorstellen, die testdrang zou ik dan ook hebben! Ik heb net contact gehad met het ziekenhuis en volgende week heb ik een telefonisch consult met de gynaecoloog over de kweekjes. Een afspraak met de chirurg krijg ik deze week thuisgestuurd en volgende week maandagmiddag krijgen we alvast ivf voorlichting. Verder gaat het aardig hier. Ben geestelijk iets frisser. Lichamelijk nog niks waard. Het trekt in mijn buik en bij mijn middenrif en de wond van de drain vind ik ook maar niks. Die is opengelaten, maar ik vraag me af hoe snel zoiets geneest. Verder heb ik af en toe nog bloedverlies, ik hoop dat dat ook snel gaat stoppen. Het geeft me wel wat rust dat ik verlopig nog thuis lekker kan herstellen en dat verder niemand wat van me wil . Ik ben mezelf af en toe al genoeg aan het opleggen en moet mezelf daar echt in afremmen. Dus vandaag wordt een bankdagje, met vanmiddag wat visite en verder vrij weinig.
Hoi meiden! Chickie fijn dat je emotioneel wat positiever bent, maar wel goed op jezelf passen hoor, je bent snel geneigd om te veel te doen en dat is niet goed voor je herstel. Fijn dat jullie al snel de ivf voorlichting krijgen, kun je daar naartoe leven terwijl je herstelt. Nora spannende dag voor jou morgen, hopelijk neemt je lichaam je in de maling en heb je toch een positieve test in handen! En dan even een ego-post: vanmiddag de eerste echo gehad en alles was goed, er was een kloppend hartje te zien, net een klein knipperlichtje Poeh wat waren we opgelucht zeg! Woensdag de 13e weer een echo. Liefs
Joepie lieve Nala, wat een fantastisch berichtje!!!! Fijn fijn fijn dat je een knipperlichtje zag! Dat is toch wel het allerbelangrijkste! Op naar de 13e!
Nala, jippieeee!!! Lekker genieten meid Doe ik ook voor jou! Chickie, rustig aan doen hoor en voorlopig niet aan werken denken hoor. Eerst even alles te boven komen! Tijd voor jezelf en voor je lichaam is erg belangrijk. Egopost: nog steeds geen bruinverlies, wel gevoel dat ongie nadert. Ik wacht rustig af en morgen ga ik toch maar testen, want heb ook al een dikke puist en dat is een slecht teken en wil het nu wel weten Hoe is het met de rest, Kell, Miss, vertel eens, hebben jullie ook symptomen?? Groetjes!
Geen symptomen hier Nora Hopelijk voor jou snel een positieve test!! Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien Nala! En 2e echo op mijn verjaardag, leuk Chickie, lekker rustig aan! Is niet niks wat je hebt moeten ondergaan, dus lekker chillen en laat je maar verwennen
Hello ladies! @ Chickie en Meissie: oh jee wat een gedoe, zo'n zelfinseminatie! Ik ken veel lesbische dames voor wie dit natuurlijk de normaalste zaak van de wereld was toen ze zwanger probeerden te worden. Voor jou wel een nare reden Meissie. Lijkt me geen pretje! Chickie, goed om te horen dat je je geestelijk wat sterker voelt en dat niemand voorlopig iets van je 'moet' . Veel sterkte met je lichamelijke klachten! @ Nala: ooooh, wat super dat je je knipperlichtje hebt gezien!!!! Hoe voelde je je op dat moment? Kun je het al helemaal bevatten of is het nog wat surrealistisch? @ Nora: wat spannend voor je!!! Wat een verschillende symptomen zeg. Mijn duimen draaien voor je @ Kell: ik voel ook nog niks hoor. Is ook pas 5 dagen na IUI dus denk niet dat ik veel kan voelen! @ allemaal: hebben jullie weleens van Dr. Marion Valkenburg gehoord? Zij werd me aangeraden door een vriendin. Is gynaecologe in Leuven/Antwerpen en moet zeer doortastend zijn. Klinkt me als muziek in de oren na de passieve houding van het VUmc
Hoi! Miss, nooit van gehoord, maar wellicht het proberen waard. Het is toch belangrijk dat je een goede gyn hebt! En nu komt het, ik was vanavond voor een paar boodschapjes bij de AH, sta ik bij de zelfscankassa, staat mijnheer de gyn naast me met zijn tandenpasta glimlach en positivisme!!! Grrr ik kreeg zo het beeld van de IUI weer voor me... en laat zo mijn AH mini's voor mijn dochter vallen van schrik. Hij herkent me en groet me vriendelijk, ik groet terug. LIEVE MIJNHEER GOD, LAAT HET AUB RAAK ZIJN WANT IK KRIJG DE KRIEBELS VAN DEZE MAN EN VIND 1 X WEL GENOEG! PS Ik heb geen goed gevoel Zo, ik ga stapels was opvouwen, even bijkomen
Hihi Nora, misschien toch wel een goed teken om dokter baby tegen te komen! Miss, ik heb ook nog nooit van die dokter gehoord. Maar in Belgiƫ hebben ze veel deskundigheid in huis. Ik 'ken' wel dr meuleman in leuven.
Ha Wendy, dat zijn nog eens berichten, fijn dat je nog leeft! Slecht nieuws: de ongie breekt door, vanochtend allemaal bruinverlies en dat betekent altijd ongie komt! Dus op naar poging 3 en dan zul je zien, dan komen alle pendels uit... Nu maar hopen dat ik niet mijn eigen gyn krijg Maar baal er wel van hoor, but not the end of the world zeg maar... Beetje lastig om te omschrijven hoe ik me voel! Hoe is het met de rest??
Ik geloof dat ik wel snap hoe je je voelt Nora! Jammer jammer jammer! We gaan ervoor hoor dat de pendels kloppen! Even een digiknuffel voor jou!