Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Chickie! Wooh poging 3 alweer en bij mijn dochter in 1 poging raak... Nou ja, als het maar resultaat heeft :)

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen Nora!!!

Ik heb het nog steeds druk ja. En op mn werk is het niet zo fijn de laatste weken. We zijn aan het reorganiseren en de sfeer is echt sh#t nu. Dus de avonden dat ik wel thuis ben (vandaag de eerste avond echt helemaal niks sinds een week of 3) heb ik geen fut meer om te forummen. Einde van mn cyclus zit er weer aan te komen zag ik vanochtend. Deze maand echt totaal niet mee bezig geweest. Wat lekker is dat eens zeg!!! Maar goed, nu weer wachten op mn ongi en dan weer vol goede moed verder met IUI.

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    We gaan gewoon voor 3x scheepsrecht Nora!!!!

Klinkt inderdaad niet zo leuk Wendy en erg drukjes!
    Een mooie bijkomstigheid is wel dat je inderdaad even niet zo met andere dingen bezig bent!
    Toch hoop ik dat je bijna weer kunt starten met de volgende IUI en dat die jullie een mooi resultaat geeft!

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nora, heh bah.... Is t al helemaal door gezet ondertussen? :(
    Nala wat super fijn zeg!! Op naar de volgende echo :)
    Wendy, fijn om weer een wat van je te horen, balen zeg dat t niet zo leuk is momenteel op je werk!
    Chickie doe het vooral rustig aan!! Knuff..

De eerste spuit zit er weer in!!! :) vandaag maar eens in me buik gespoten... Voor t eerst heel klein beetje bloed.. Ach eigen schuld haha... Moet zeggen dat t wel weer ff gek was en ik de naald er niet snel genoeg in deed :p verder zat er nog wel Een restantje van iets.. Maar mocht gelukkig wel gewoon beginnen met spuiten :) verder 5 maart terug en 12 maart vast voor gesprek om op IVF voor te bereiden.. Heb nog wel twee x iui maar ivm dat IVF word gedaan in t Radboud en ze me daar een jaar aan t lijntje hebben gehouden ivm me gewicht, weeg nu niet meer dus als ze meet IVF weer aan t lijntje gaan houden ga ik meteen ergens anders heena daarom staat de afspraak nu al gepland!

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Wat is t hier opeens stil?

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou het is zeker stil Meissie!!!

Hoe is het gisteren met de tweede spuit gegaan? Minder last gehad hopelijk!
    ik spoot eigenlijk altijd in mijn buik. Vind het wel een handig plekje.

Wel een goed idee om de ivf voorlichting alvast te doen in het Radboud! Dan heb je nog even om een evt andere keuze te maken (die hopelijk helemaal niet nodig is!)
    Doe je de IUI niet in het radboud (dat heb je vast al eens verteld, maar ben het kwijt :), sorry)?

Wij hebben as maandag de ivf voorlichting, maar ik verwacht niet heel veel nieuwe dingen te horen. Heb ondertussen al zoveel gelezen en gehoord (ook via het forum) over ivf. Maar tis weer een stapje verder he! En iets dichterbij werkelijk beginnen.

Even ego hier, wij hebben eergister voor het eerst geoefend met het spuitje. Valt reuze mee hoor, tis alleen wel een gek idee om het op die manier te doen ;) En ik ben ook wel benieuwd of ik deze maand een goede eisprong heb. Zit nu op dag 12, en is meestal tussen dag 14-18. Dus maar weer even aan de ovutesten.

@ nora, hoe is het?

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vandaag dag 26 van mn cyclus. De dag waarop ik eigenlijk meestal wel ongi word. En aan mn buik te voelen en aan mn humeur te merken zal dat vandaag ook wel weer gaan gebeuren.

8. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden! Inderdaad even een stille periode.. Ook vanuit mij, echt mega druk thuis en op het werk, maar heb nu weekend!

Wendy, je kent zelf je lichaam het beste, maar ik hoop en duim voor je dat er niets komt vandaag!

Chickie, lijkt me zo maf met zo'n spuitje! Maar als het moet, dan moet het... Ik denk dat we inmiddels allemaal hier al zoveel over hebben voor een kindje, dan kan zo'n spuitje er ook nog wel bij ;)
    Maandag de voorlichting dus? Ik ben destijds bij die voor IUI geweest en vond dat wel handig, je krijg toch ook weer dingen te horen die je net niet wist.. En weer een stapje dichterbij inderdaad!

Meissie, ook voor jou lijkt het me gek, zo'n spuitje haha! Zie hierboven bij Chickie ;)
    De pregnyl spuit ik ook altijd in m'n buik, waar spuit jij dan? Of de anderen?
    Succes vast in het Radboud, hopelijk houden ze je niet aan het lijntje dit keer dan!

Nora, enorm balen zeg! :( Hopelijk is voor jou inderdaad 3x scheepsrecht en komen alle pendels uit!!

Miss, hoe is het bij jou op het wachtbankje?

Ik zit ook nog op 't wachtbankje.. Vorige keer werd ik na 10 dagen weer ongesteld, zit nu op dag 11, maar de keer daarvoor was het dag 12 of 13, dus wacht af. Maar misschien als het zondag nog niet zo is dat ik er toch een stiekem testje tegen aan gooi ;) Geen tekenen dat de ongi er aan zit te komen, dus laten we hopen dat dat een goed teken is!

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer Wendy, maar je kent je eigen lichaam inderdaad het beste! Ga je dan weer contact opnemen met het ziekenhuis zodra je ongesteld wordt?

Lekker dat je weekend hebt Kell! Is het klussen nu klaar?
    Het klinkt bij jou wel hoopvol dat je nog niet ongesteld bent! Spannend, wat zou het mooi zijn!

En wat je zegt, het doet me weinig dat we nu met spuitjes in de weer zijn. Alles voor een kindje en het haalt verder even de druk van de ketel. Want lichamelijk ben ik verder echt nog aan het herstellen.

10. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Druk druk druk druk, is dat genoeg excuses?? Vlieg van zitting naar cursus (in tegenstelling tot Moszekowicz moet ik wel mijn punten halen :)

Hier is het doorgezet hoor! Dus zal rond 11/12 maart alweer mijn 3e poging hebben!! (maybe op mijn birthday)!
    En het rare is, ik heb er helemaal niet zo de balen in... want deze ronde wordt het mijn beurt :) Misschien komt het omdat we al een baby hebben... en ik heb vertrouwen in al die pendels!

Ohh spannend Kell.... Zou toch mooi zijn! Elke ronde wordt hier iemand zwanger, dus jij deze ronde :)

Hoe is het met chickie en meissie??

Wendy, ga je er weer voor met IUI??

Fijn weekend!!!!!

XXX

11. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het Nora! Wanneer ben jij jarig dan? Ik 13 maart! :)

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed zo Nora, dat is een goede instelling! Vertrouwen en geloof houden!!! :)
    Oh meiden, jullie zijn dus bijna tegelijkertijd jarig! Dat wordt trakteren ;)

Geeft niks hoor als jullie het zo druk hebben, heb ik normaal ook. Vind het wel heel gek dat ik nu steeds zo op mijn gat zit. Is helemaal niks voor mij en ik merk dat ik steeds onrustiger word.
    In mijn hoofd kan ik alles al, maar mijn lijf werkt nog helemaal niet mee.
    Heb wel het idee dat mijn cyclus weer redelijk op orde is en mijn eisprong er aan zit te komen. Dus hop, van die bank af ;)

13. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een dag voor jou Kell ;)
    Wanneer ga je testen?

14. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook een vis dus! :D

Als ik niet ongi word, zondag!

15. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb weer even alles gelezen.

Kell spannend voor jou!

Nora, hopelijk wordt de volgende ronde succesvol, maar we vertrouwen op de pendels natuurlijk!

Chickie ben je langzaam herstellende? Lastig is dat hè thuis zitten en niks doen.

Fijn weekend allemaal!

16. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hallo dames!

Even een berichtje om te laten weten dat ik nog met jullie meelees en meeleef! Het is alleen zo druk op het poffertjes en pannenkoeken topic, dat ik daar de meeste tijd doorbreng. En wil ook niet de hele dag achter de laptop zitten, dus bescherm mezelf een beetje.

Ik zit prima op het wachtbankje. Voel niet veel bijzonders, behalve wat grote en gevoelige borsten. Maar die heb ik meestal in de tweede week, dus dat zegt ook niet zoveel. Bovendien lijkt het me sterk dat ik met mijn lage AMH waarde nog zwanger kan worden van IUI dus ik ben voor het eerst niet gespannen voor mijn NOD. Schrik me wel rot als het alsnog raak is, haha! Dat zou toch echt een geweldig cadeau zijn :)

Morgen een weekendje naar Maastricht met mijn liefje. Heel veel zin in. Na het slechte nieuws over mijn AMH, de ziekte en het overlijden van onze hond en alle emoties van de afgelopen weken, kunnen we wel een leuk uitje gebruiken samen!

Jullie ook een fijn weekend en sterkte met spuiten (beide versies!) en wachten!

Liefs,

Miss

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Miss, fijn dat je in dat topic je ei zo goed kwijt kunt! Het zijn toch meiden in een vergelijkbare situatie!
    En wat heerlijk dat je er een weekendje tussenuit gaat! Lekker van genieten hoor! Veel plezier! Laat je weten hoe je het hebt gehad!?!
    En het zou wat zijn... zwanger van deze poging.... :)
    Hoe was het trouwens in Dusseldorf?

@ Nala, alles goed? Heb je je echo foto al heel trots geshowd aan je familie?

Ik ben inderdaad nog heel erg aan het herstellen. Heb vanavond na het eten voor het eerst weer even buiten een stukje gelopen (gestrompeld :D). Was het na 10 minuten al zat, maar het was wel lekker om een frisse neus te halen.
    Verder verwacht ik over een paar dagen mijn eisprong, maar ik heb er nu al wel heel veel buikpijn van (tenminste, ik hoop dat het daar vandaan komt). Vind het wel een prettig idee dat mijn lijf zijn werk nog gewoon doet!

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja als ik ongesteld ben ga ik direct weer een afspraak maken in het ziekenhuis voor de volgende IUI poging. Poging 7 alweer .... 3e x met hormonen. Poeh ...

@Miss, veel plezier in Maastricht! Super leuke stad. Maar ja ... ik heb er lang gewoond en woon er nu 5 minuten vandaan (met de auto) dus ik ben niet helemaal objectief natuurlijk.

19. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Lichtroze slijmverlies, betekend niet veel goeds :(

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee Kell, hoe is het nu? Wat onwijs shit zeg!

Deel Deze Pagina