Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussion in 'MMM clubs' started by Nora12, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo juist weer echt ongesteld geworden.. :(
    Dan toch straks de gestimuleerde cyclus in..

Ik baal hier echt enorm van.. :(

2. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh nee Kell! Wat ontzettend *** voor je. Dikke knuffel voor jou vanuit Maastricht! Ik snap dat je geen zin hebt in de hormonen maar wie weet wat ze voor je gaan doen. Keep the faith!! Maar natuurlijk ook gewoon even heel hard balen, je hoopt toch iedere keer dat deze poging raak is..

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een shitnieuws Kell! Je hoopt het zo iedere keer!
    Verwen jezelf vandaag maar een beetje extra!

Heb je de hormonen al in huis? Ik hoop dat je kansen nu een beetje vergroot gaan worden!

Miss, genieten zeker in Maastricht? !

4. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    We moesten afwachten of ik ongesteld zou worden Chickie, dus niets in huis... Net online formulier ingevuld en dan wordt je 's middags altijd gebeld.

Vriend slaapt nog dus ga 'm zo het klote nieuws vertellen..

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach meis, dat zal ook even slikken zijn! Geef elkaar maar een dikke knuffel!

6. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit Kell! Dikke knuffel!! Pfff weet even niet wat ik moet zeggen... kon ik maar voor je toveren!

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het was niet onze maand vrees ik dit keer! Bah! Blijft rotnieuws als het niet gelukt is bij iemand!

Ben je al gebeld door het ziekenhuis Kell?

8. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Kell wat super klote zeg!!!
    Dikke knuff voor jou...

9. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ben gebeld en moet er morgen om 10.00 uur zijn, ben benieuwd hoe het nu gaat lopen, met hormonen is natuurlijk nieuw voor ons...

10. Nala78

Nala78 Actief lid

Nov 4, 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kell, wat een rotnieuws, veel sterkte en ook succes met de hormonen. Je kansen worden volgens mij een stuk groter hierdoor.
    x

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is wel weer heel anders Kell. Ze volgen je ook wel goed tijdens je cyclus.
    Laten we hopen dat dit DE manier is voor jullie!

Succes morgen!

12. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kell, hopelijk gaat het dit worden! Ik heb geen idee hoe dat werkt met hormonen, maar de kansen zijn in ieder geval hoger!

Hoe is het met de rest??

Miss, voel je al iets??? :)

X

13. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden.
    Ik ben gisteren weer ongesteld geworden. Zoals verwacht ...
    Straks het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor morgen en dan kunnen we er weer tegenaan.

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè shit Wendy! Blijft toch rot ondanks dat je het dacht!
    Hopelijk is je lichaam een beetje opgeladen tijdens de maand rust en is de 7e keer nu wel raak!

Kell, hoe was het in het ziekenhuis?
    Wij mogen om half 2 voor de ivf uitleg. Heb er zowaar een beetje zin in.
    Hihi een uitje:)

15. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben mentaal in ieder geval weer uitgerust en klaar voor poging nummer 7. Zie alleen weer op tegen de spuiten omdat ik daar iedere keer zo'n last van heb gehad. Maar ja ... het is voor een goed doel!

16. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, dit wordt onze ronde hoor! I got a feeling....

Wendy, hopelijk valt het spuiten mee en chickie, succes zometeen! Goed opletten hoor dadelijk spuit je iets waar het niet moet :)

Kell, hoe was het in het ziekenhuis??

Nou ik heb vrijdag cd 10 echo en dan zal ik paar dagen daarna wel de IUI hebben :)

17. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden! M'n echo vanmorgen zag er goed uit, geen gekke dingen te zien! Meteen een uitleg gekregen over het spuiten.
    Heb zo'n ding dat op een insuline pen lijkt, hebben jullie dat ook?
    Ik moet vanaf morgen iedere avond 50 eenheden (vrij weinig dus) Gonal-F gaan spuiten, had er nog noooooooooooit van gehoord...

Wendy, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Weer een beetje opgeladen dus, weer met verse moed er tegenaan! :)

Chickie, hoe was de uitleg?

18. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Gonal-F? Heb ik ook nog nooit van gehoord.
    Ik heb trouwens gewone spuiten/naalden. Lijkt niet op een insulinepen dus ...

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor Kell! Ik had ook zo'n pen, alleen spoot ik geen gonal-f maar puregon. Voor de ivf moet ik ook weer gaan spuiten met de 'pen'. Is wel een fijn ding hoor! Je kunt de eenheden goed doseren enzo, en er kan op deze manier weinig misgaan.
    Zie je tegen het spuiten op?
    Als dat zo is, kan ik je zeggen dat het echt niet nodig is hoor! Valt reuze mee!

Nora, voor mijn gevoel gaat dat steeds zo snel de IUI in je eigen cyclus, maar dat komt denk ik omdat er geen eitjes hoeven te rijpen en je gewoon van je eigen ovulatie uitgaat.
    Laat deze ronde maar heeeeeeel positief uitpakken voor veel van ons hier!

De ivf uitleg was heel erg duidelijk! Op zich wel fijn dat ik al gewend was aan spuiten met de IUI's. Nu is het allemaal niet meer zo nieuw en snap ik het ook beter denk ik.
    Ons ziekenhuis doet de voorbehandeling (echo's enzo) en in een ander ziekenhuis zal de punctie en de terugplaatsing zijn (dit was ook zo bij de inseminatie van de IUI).
    We hebben gelijk het recept voor de medicijnen meegekregen en vrijdagochtend word ik nog besproken in het teamoverleg. Daarna belt de fert.verpleegkundige me nog even of we inderdaad de planning aanhouden van nog twee menstruaties afwachten/zelf proberen en dan starten.

Verder zou er ook een telefonisch consult gepland worden met de gynaecoloog. Maar de verpleegkundige belde haar gelijk op en vroeg naar de uitslag van de kweek (heel lief). De plek uit mijn lies waar ze aan twijfelden blijkt ook gewoon endometriose te zijn, dus fijn om te weten!
    Donderdag bij de chirurg horen we meer.

Na de uitleg mochten we vast bloedprikken (routine voor ivf) en onderweg daarnaar toe kwamen we de gyn. nog tegen. Ze vroeg nog heel lief hoe ik me nu voelde na de operatie (toch wel leuk interesse!).
    Manlief moest trouwens ook bloedprikken en die scheet 7 kleuren bagger. haha! :D Hij gaf ook aan dat hij heeeeeel blij was dat ik al die prikken moet zetten en hij niet.

20. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ken dat ook niet Kell, als het maar iets moois brengt!
    Weet je wel waar het voor dient?

Wendy, lekker met het lege hoofdje in de wind en dadelijk een kind...
    Ik weet niet meer precies hoe die gezegde ging, maar volgens mij zoiets... de bedoeling is goed hoor!

Zo net bij accupunctuur geweest en ben weer lekker ontspannen, over een week ga ik weer broeden... Vrijdag FM en dan zo/ma of di de IUI!

PS Ik ga binnenkort met vriendin naar paragnost! ;)

Share This Page