Chickie, we posten tegelijk! Maar fijn dat het allemaal duidelijk was en dat ze zo lief en attent zijn! You go girl Dus genoten van het uitje?? Ennee nou mijn natuurlijke cyclus is 26/27 dagen dus zo snel is dat toch niet?
Nee dat is zo Nora, alleen leek dat zo (misschien ook wel omdat ik zelf voor mijn gevoel stilstond de afgelopen maanden). Wel lekker trouwens een cyclus van 26/27 dagen. Die van mij is minstens 30 dagen, de laatste keren zelfs veel langer. En dan ben ik zooooo ongeduldig Ga je voor een persoonlijk bezoek naar de paragnost of is het een groepssessie? Ik ben benieuwd! Zou het zelf behoorlijk spannend vinden! Ben heel nuchter, maar op de een of andere manier geloof ik wel dat er 'meer' is.
Chickie, ik ga met een vriendin. Zij krijgt het voor haar verjaardag, maar toen ik afspraak maakte, heb ik en passant ook even gevraagd of ze een zwangerschap kon voorspellen en dat was geen enkel probleem! Tsja ik weet niet precies hoe en wat, maar ik denk wel dat er meer. Ik ben er eigenlijk te nuchter voor maar we zullen zien!
Vanochtend naar ziekenhuis geweest voor de uitgangsecho. Dat was prima. Vanavond weer beginnen met spuiten en maandag terug voor controle. Van uiterst belang is deze keer hoe het zaad van vriendlief is. Dat was de vorige keer extreem slecht. Als het nu weer zo slecht is en de IUI mislukt dan volgt er geen volgende poging meer maar 'moeten' we door naar IVF of ICSI (welke van de 2 ligt er aan hoe slecht het zaad is. als het zo slecht is als de vorige keer dan wordt het ICSI).
Nou ik hoop ook dat ICSI of IVF niet nodig zal zijn. Alhoewel dat wel je kansen behoorlijk vergroot. Ik heb net de medicijnen in huis gehaald, nou het is een apotheek op zich Nora, ik ben benieuwd! Wie weet wat ze voorspelt... zou leuk zijn als t met de pendels overeen komt!
Chickie, is het echt zoveel?? Wat spuit of slik je dan allemaal? Ik laat het jullie do avond weten hoor of en wanneer ik mijn 2e baby krijg!
Ja doen Nora! Je spuit voor de punctie 2 medicijnen 1 om je eigen cyclus stil te leggen en 1 om je te stimuleren. Dan 1 spuit om je eisprong op te wekken en na de terugplaatsing moet je bolletjes inbrengen.
Dames, wat een lekker weertje was het vandaag! Ik vind deze weken waarin er niets gebeurd (wachten op eisprong) erger dan de weken na de IUI, hebben jullie dat ook? Maar als het dan zulk lekker weer is en met de drukte op het werk, vliegt de tijd! Gaan jullie weleens naar de accunpunctuur? Ik kan het echt aanraden, ben nu pas weer 2 x geweest, maar de vorige keer (bij mijn 1e) had ik al een paar sessies gehad voordat ik begon met de IUI en ik voelde me erg lekker bij en dat gevoel krijg ik nu weer. Ik weet niet of het helpt hoor bij zwanger worden, maar voor de feelgoed is het ook fijn! Nu ga ik maandagochtend weer, rondom de IUI (dat hoort ook zo maar de vorige IUI was ik te laat met aanmelden dus had ik week na de IUI pas sessie). En hoe gaat het met jullie????
Hey Nora hier de apothekersassistente , wat ben je weer lekker aanwezig Ik had je berichtje wel gelezen, maar heb nu pas de laptop aan en dan is het toch fijner om even te reageren. Ik ben nog nooit bij de accupunturist geweest, heb dus ook geen idee hoe of wat, maar ik heb hier op het forum al meerdere enthousiaste mensen gehoord! En wat je zegt, je weet niet of het helpt bij je kinderwens, maar als je er ontspannen door wordt of als het helpt om je goed te voelen waarom niet?! Ik snap wel dat je deze weken zo lastig vindt Nora, ik vond juist de wachtweken heel erg lastig. Maar dat komt misschien ook wel doordat ik hormonen moest spuiten voor de eisprong en dan ben je er op die manier toch wel erg mee bezig en ik had ook best vaak echo's om de groei van de follikels te meten. Maar dat is bij jou natuurlijk anders. Het is zeker lekker weer! Ik heb vanmiddag lekker buiten in het zonnetje gezeten terwijl mijn mannetje de schuur opruimde en in de tuin aan de slag was. En ik lekker delegeren Hihi! Ik heb gewoon roze wangetjes van het zonnetje gekregen, kom over een poosje weer bruin op werk terug
Kun je daar wat meer over vertellen? Wat wordt er gedaan dan? Er zijn mensen die zeggen dat accupunctuur helpt bij zwanger worden. Mn vriend wil graag dat ik dat ook ga doen. Maar eerlijk gezegd heb ik weinig met alternatieve geneeswijzen. Ooit een keer naar een homeopaat geweest voor mn migraine ... hielp totaal niet.
Hoi, De accupunctuur-arts (de mijne is ook arts) die zet allemaal naalden rondom mijn enkels en knieen. Het schijnt dat de enkel in verbinding staat met de baarmoeder en met de knieen weet ik het niet meer. Op die naalden prikt hij een soort kooltjes die hij dan aansteekt zodat het rookt. Nou ik kan je vertellen, als ik daar vandaan kom lijkt het net alsof ik een coffeeshop ben geweest! De eerste keer dat ik daar heen ging, wist ik niet wat er ging gebeuren en had daarna een zitting gepland, nou jullie hadden die rechter moeten zien kijken hahaa. Ik stonk een uur in de wind hahaa! Ik heb geen idee of het werkt en of het waar is. Ik heb het destijds gedaan op advies van de huisarts en ik dacht ach, wat heb ik te verliezen (bijna een rechtszaak . Om heel eerlijk te zijn, denk ik niet dat het wel/niet helpt met zwanger worden, maar wel om je relaxed te voelen, maar goed je ligt een halfuur doodstil in een wierookachtige ruimte en dan voel je je al snel relaxed haha! Het is ook nooit wetenschappelijk bewezen dat het helpt, want anders zou elk ziekenhuis je daar wel naar toe sturen. Fijne avond!
Haha Nora! Ik was betrapt! Hier goed hoor, gisteravond eerste keer Gonal-F gespoten en dat ging prima! Dat naaldje voel je helemaal niet en het is veel makkelijker voor te bereiden dan de Pregnyl! Ik ben in het verleden een periode naar een acupuncturist geweest en vond het heerlijk! Ik kwam helemaal tot rust op die tafel, ze lieten me dan een half uurtje liggen in het schemer, super fijn! Bij mij werd er alleen niets aangestoken.. Chickie, ik las het inderdaad op een folder van het VUmc, al die medicijnen die je moet gaan gebruiken voor IVF, wat een gedoe he! Deze: http://www.vumc.nl/afdelingen/patientenfolders-brochures/zoeken-alfabet/I/medicijnen_bij_IVF-_behande.pdf Haal hier al die info vandaan: Patiëntenfolders IVF - VU medisch centrum Ik vind zelf overigens de weken na IUI het wachten erger, omdat je dan geen echo's o.i.d. hebt en je gaat op ieder klein dingetje letten en je steeds afvragen, zou het? Van die weken word ik onwijs onzeker... Nou, vandaag weer m'n standaard dagje vrij! Vriendlief heeft ook vrij genomen in verband met het klussen, dus kan niet helemaal "vrij" rondlopen hier haha! Maar ga lekker m'n ding doen Hebben jullie trouwens ook last van veel dromen soms? Ik droom de laatste tijd zoveel, kom totaal niet tot rust!
Ik vind de periode voor de IUI vervelender. Door die stomme spuiten. Ben altijd blij dat er vanaf ben na de IUI.
Kell, lekker dagje vrij, geniet ervan! Wel jammer dat je niet vrij kan rondlopen Maar moedig je man maar goed aan met klussen, want dadelijk kan hij een babykamer klussen! Uh nee ik droom weleens, maar niet anders dan anders moet ik zeggen... Wendy, spannend hoor de eerste keer met hormonen!
We willen heel graag verhuizen, maar we hadden een jaar ons appartement te koop staan, er gebeurde niets behalve dat we de prijs moesten laten zakken en toen kreeg m'n vriend te horen dat z'n baan niet meer zeker is en ik werk in de kinderopvang dus dat is ook een beetje wiebelig op het moment, dus het huis weer uit de verkoop gehaald.. Verkopen met een té grote schuld is niet te doen en een nieuwe hypotheek krijgen zonder baan al helemaal niet... Vandaar nu een beetje het huis aan het opknappen zodat we weer wat fijner wonen en dan over een poosje weer kijken. De kamer die we nu aan het doen zijn zou eventueel een baby kamer kunnen worden en wat we nu doen zouden we alleen de meubels hoeven vervangen, wat accesoires en tadaa, baby kamer