Ow wat leuk Kell, en dan moeten ze zeker met hun handje een koekie uit de mond van koekiemonster halen? Het resultaat is altijd erg leuk he! Maar wat een werk! Ik dacht vandaag weer een beetje te kunnen soppen in huis. Oei viel dat even tegen (of mee hihi). Kreeg onwijze steken voor en achter ter hoogte van mijn long. Signaaltje dat ik iets te hard van stapel liep denk ik. Schiet al lekker op maandag Wendy! Hopelijk groeien je eitjes lekker! Oh ja Kell das waar jij moet dinsdag! Lekker vroeg trouwens! Bij ons kan het meestal pas vanaf 8.30 uur (das erg lastig met werk). Nala, bijna weer naar jullie kindje kijken! Leuk hoor! Nora, lieve meid!!!!!! Heeeeeeeel veel succes! Ik ga voor je duimen! En doe rustig aan morgen!
Ik heb eens even op het doosje gespiekt en 1 ampul vloeistof gemengd met poeder is 75 eenheden. Zegt me verder niks. Behalve dan dat ik me er de afgelopen dagen niet zo lekker door voelde. En nu zit ik mezelf qua humeur gewoon 'lekker' in de weg. Vanavond ook maar niet gaan stappen maar lekker thuis gebleven. Vriendje is wel weg met vrienden.
Lieve Nora, hoe is het gegaan vandaag? Wendy, ik had ook steeds 75 eenheden. Is vrij normaal. Maar voor ieder anders hoe je er op reageert. Ik zou het wel even aangeven in het ziekenhuis. Misschien voor nu niet belangrijk, maar voor een evt. volgende keer (die er natuurlijk niet gaat komen ) misschien een idee om andere medicijnen te proberen.
Chickie! Het is helemaal goed gegaan hoor.Alles zag er goed uit en waren 47 miljoen bewegende zwemmers, dus helemaal prima (stiekem gisteren zelf ook nog geklust Hoe is het het met jou?? Wendy, hopelijk voel je je snel wat beter. Wel lekker uitgerust door een avondje niet te gaan stappen?? Hoe is het met de rest???
Zo, laat die 47 miljoen lekker allemaal op het doel afgaan! Goed dat je zelf ook nog hebt geklust! Gewoon je kansen vergroten! Doen wij ook meestal Met mij gaat het goed hoor. Ga steeds iets meer doen. Vandaag en gisteren alleen iets te enthousiast geweest en dat moest ik vandaag even bekopen met duizeligheid en pijn ter hoogte van mijn long. Op zich wel goed dat mijn lichaam het aangaf, zelf vergeet ik dat wel eens Deze week ben ik nog thuis, ga ik zelf weer eens proberen alles te doen en wil volgende week eigenlijk weer aan het werk gaan. Heb ik ook wel weer zin in, mis 'mijn' kindjes uit de klas wel (de rest er omheen, papierwerk enzo niet trouwens hoor). Heeft een van jullie Meissie nog wel eens gezien??? Ben zo benieuwd hoe het met haar is!
Hey chickie! Hebben ze niet gezegd dat je rustig moet opbouwen?? Goed op jezelf passen hoor, anders gaan wij het doen en dan wordt het elke dag rekening en verantwoording afleggen hier Meissie, ik was ook niewsgierig hoe het met je gaat... Wendy, hoe gaat het met de hormonen en met jou? Wanneer heb je ongeveer de IUI?? Kell, hoe is het met jou?? Miss, genoten van Spanje?? En de rest?? Fijne avond!
Nora wat fijn dat het goed is gegaan, nu duimen voor de wachtweken. Chickie, inderdaad rustig aan meid! Als je nu te hard loopt dan duurt je herstel alleen maar langer.
hihi ben een beetje doof en eigenwijs meisjes Nee hoor, doe echt mijn best! Wendy hoe was de echo? Zag het er veelbelovend uit? (dan zijn de hormonen toch nog ergens goed voor!) Kell, succes he morgen bij de echo! Nora jij bent toch morgen jarig????? Vandaag gebeld door de gyn. over het onderzoek jaja AL om 18.00 uur . Maar ik ga het doen hoor. Het zijn maar een paar vragenlijsten en 1 baarmoederonderzoek. Dat onderzoek kan ook positief voor je uitpakken (meer kans op zwangerschap er na) en je wordt goed gevolgd. Dus meer voors dan tegens (dit was trouwens wel heel kort samengevat, maar het is al laat ). Ojaaaaa nog iets.... werd vandaag gebeld door het ziekenhuis... het laboratorium:... 'mevrouw 1000 maal excuses, maar kunt u nog een keer bloed komen prikken??? Een collega heeft uw buisje bloed laten vallen en nu kunnen we de test niet uitvoeren'. Tsja kan gebeuren....het is mensenwerk, maar wat een sukkels!!! Dus ben vanmiddag maar terug gegaan naar het ziekenhuis. Kon wel een gratis kopje koffie of thee krijgen! Wel lief he?! hihi
Hoi meiden! Gisteren dus naar het ziekenhuis geweest. Ik had weer eens een andere arts. Deze werkte nog niet zo lang op de afdeling ... het duurde 5 minuten eer ze mn linker eileider gevonden had. Echt irritant. Maar goed ... alles zag er goed uit en morgen is de IUI.
Ah Wendy fijn morgen de IUI! Hoeveel eitjes had je? Gisteren dus de pregnyl of ovitrellespuit gezet, Ging het? Heel veel succes hoor morgen! Laat het deze keer raak zijn!
1 groot eitje en gisteravond inderdaad de Pregnyl gezet. Ging prima . Ben wel blij dat ik nu weer van de spuiten af ben. Hopelijk is het niet meer nodig.
Hey meiden! Sorry van de radiostilte van deze kant, maar ben helemaal kapot.. Super druk op m'n werk en thuis en ben zowel lichamelijk als emotioneel even helemaal op. Heb verschrikkelijk zitten janken net, ik leek wel een klein kind..., en ben eigenijk nog niet uitgehuild. Echt ongelooflijk.. ERG blij nu met m'n vaste woensdag vrij morgen, heb het zo nodig.. Vanmorgen niets bijzonders te zien bij de echo, dus vrijdag ochtend weer terug komen... Duurde bij mij ook lang voordat ze m'n linkereileider hadden gevonden Wendy, inderdaad erg irritant... Succes met de IUI morgen! Stom dat ze een buisje bloed hadden laten vallen chickie! Bij mij zijn ze er eens een kwijt geraakt, kon ik ook weer opnieuw prikken, ZUCHT! Nora jarig? Zo ja, gefelicteerd!!
Kell! Ik ben jarig vandaag en jij morgen toch? Alvast gefeliciteerd! Wendy, dit is de laatste keer voor jou, daar gaan we heel hard voor duimen hoor... Het moest even snel, want zometeen visite en moet nog hapjes enzo maken!!! Liefs!
Ah shit dat je je zo rot voelt Kell! Hopelijk voel je je morgen wel weer wat fijner op je verjaardag! enne laat het verdriet er maar wel zijn hè meid! Kan ook enorm opluchten! Even een liedje voor Nora's verjaardag..... Er is er 1 jarig hoera hoera! Gefeliciteerd! Fijne verjaardag! Succes morgen Wendy!
Hiep hiep hoeraaaa voor Nora! Van harte meis, hoop dat je een heel mooi jaar tegemoet gaat! Ben net terug uit Spanje dus reageer morgen op de rest. Fijne avond!
Nora van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wendy heel veel succes morgen! Kell een dikke knuffel voor jou meid, heel herkenbaar voor ons allemaal denk ik. Laat je tranen vooral gaan en hopelijk voel je je morgen weer wat beter. Chickie, slaap lekker en hopelijk voel jij je ook elke dag een stukje beter. Liefs ook voor alle andere meiden.
Nala, veel plezier morgen bij de echo! Ik ga duimen dat alles er weer goed uitziet! Laat je weten hoe t was? Hey miss, hoe was het in Spain? Kunnen ontspannen?
Kell, van harte gefeliciteerd. hopelijk voel je je vandaag wat beter meid! Ik had vanmorgen de 2e echo en alles was goed, ons kleintje is nu 2,7 cm en hartje klopte gelukkig, ik vond het toch wel weer spannend. Volgende week heb ik de intake bij de verloskundige. Ik hoef nu niet meer bij MCK te komen, maar heb over 3 weken nog wel een telefonische afspraak met onze arts, omdat ze graag willen weten hoe het dan bij 12 weken met je gaat. Ik blijf jullie volgen meiden, ik zal misschien wat minder vaak of snel reageren, maar dat betekent uiteraard niet dat ik niet meer met jullie meeleef! -x-