Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussion in 'MMM clubs' started by Nora12, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk Nala!!! Super om te horen dat jullie kleintje het zo goed doet!
    Onvoorstelbaar toch dat er een mensje in je buik groeit! En gewoon al bijna 3 cm is!

Ook wel fijn dat het medische er nu bijna af is en dat je voor de controles lekker naar de verloskundige mag gaan!
    Wel prettig dat je ze nog even volgen van het medisch centrum kinderwens!

Geniet geniet!

2. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik heb een beetje zitten lezen op dit topic, en ik zou graag wat "meedoen" hier.

Onze 1e IUI is helaas mislukt, de 2e IUI hebben we 4 maart gehad, dus nog even geduld hebben! Spannend allemaal!!

Groetjes Boukje

3. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel:

Hieperdepiep hoera voor Kell!

4. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Boukje! We zijn wel nieuwsgierig naar wat achtergrondinfo natuurlijk... leeftijd, regio, 1e kindje???
    :)

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha nora vraagt de hemd vh lijf Boukje ;)Maar ik ben ook wel benieuwd! gezellig dat je mee komt kletsen!
    Ook voor jou gaan mijn duimen draaien! Spannend!

Hoe was jouw verjaardag Nora?

Ik had vanmiddag wat lichtbruin verlies. Geen idee wat dat moet betekenen. Verwacht pas maandag mijn menstruatie. Misschien toch eerder door de operatie in de war ofzo:( Maar zou niet kloppen met ovulatie.

6. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, wat spannend... kan het een innestelingsbloeding zijn met oud bloed ofzo?? Ik moest er ineens aan denken!

Nou dames, het eerste wat de paragnost heeft voorspeld is uitgekomen: mijn vriendin heeft de baan :)
    Nu maar hopen dat het andere (eind maart/begin april zwanger) ook uitkomt!

Oh en en chickie... ik ben helemaal niet nieuwsgierig! Hoe kom je erbij ;)

De verjaardag was superleuk!

En hoe is het met Wendy en jarig jetje Kell?

7. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Kell, van harte gefeliciteerd. Nora, ook nog gefeliciteerd.

Boukje, welkom hier. Balen dat de eerste IUI mislukt is en ik duim voor je dat de 2e wel gelukt is.

Ik had vandaag dus de IUI. Nummer 7 alweer waarvan de 3e met hormonen. Ging allemaal prima. Bij mij zag alles er goed uit. Uitslag van het zaad hadden ze nog niet binnen van het lab. We konden ervoor kiezen dat de arts de uitslag later vandaag zou doorbellen of ervoor kiezen om gewoon af te wachten of het gelukt is en zo niet op CD3 weer terugkomen en dan eea te bespreken. Vriendlief wilde het liever niet weten. Dus hebben voor het laatste gekozen. Nu weer wachten dus.

Vandaag echt een k-dag op mn werk. Collega was niet goed geworden en die is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Blijkt een bloeding in zn hoofd (niet zn hersenen) te hebben en is direct overgebracht naar een ander ziekenhuis in de buurt waar ze gingen kijken of ze hem vandaag direct konden opereren. Daarnaast zijn ze op mn werk aan het reorganiseren want op zich al niet leuk is maar vandaag had een directe collega te horen gekregen dat ie per direct thuis kan blijven omdat ie boventallig is er hij niet herplaatst kan worden binnen het bedrijf. Echt super shit.

8. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Lieve meiden..

Sorry Sorry Sorry dat ik zolang niks van mezelf heb laten horen :( Heb t echt super druk gehad!!! Wel met allemaal leuke dingen :) Uitjes, mijn verjaardag, Werken en vooral genieten!!!!

Wat heb ik een hoop gemist hey..T is zoveel dat t niet eens allemaal binnen komt!!

Hier alles wel redelijk oke! Ik ben weer druk aan t spuiten en heb nog 2 x IUI in totaal! Helaas moest de dosis weer hoger en spuit ik nu 87,5.. Ook zijn we naar t ziekenhuis geweest en hebben we een gesprek gehad waar we evt terecht konden voor IVF omdat radboud geen optie voor ons is ivm me gewicht!
    Nu kan ik dus terecht bij St. Geertgen... Lees er goeie verhalen over en de site ziet er super uit! mijn gyn was er zelf ook zeer over te spreken! :)

Als ik deze keer ongi word gaan we bellen voor een intake!

Het duurt max zes weken voordat je kan komen voor intake gesprek enz! Tis wel half uurtje drie kwartier rijden maarja goed..wat moet dat moet..hoe we t gaan doen met t werk zien we dan wel weer!!

Verder vandaag heerlijk nieuwe sportschoenen gekocht van t geld van me verjaardag van Oma :D Zo blij mee!!

Met het spuiten begin ik wel meer moeite te krijgen, Op de een of andere manier durf ik de naald er niet meer gelijk en snel in te duwen...Maar ach dan maar wat meer tijd ervoor nemen!

Meiden sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer maar het is echt heeeeeel veel wat ik gemist heb..

9. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh meissie, dat van die spuiten herken ik zoooo! Ik heb hetzelfde.

10. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha!! Geeft niks hoor ;) !!

Ik ben 25, mijn man 32, zijn bijna 4.5 jaar getrouwd. Ik woon in Zuid-Holland. We zijn bezig voor ons 1e kindje (al 2 jaar)

ik heb op het moment geen klachten, alleen heb ik het gevoel of de linker eierstok nog beurs is (ze konden zien dat aan die kant het eitje ging springen) ook als ik op de bank plof is het zo'n beurs gevoel, of (sorry) naar het toilet moet...

Nora nog gefeliciteerd!!

Chickie ja hopelijk is het een innestelingsbloeding, hoop voor je dat t goed is!

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk om te horen Boukje! Je tweede IUI dus... Nog wel even geduld hebben op het wachtbankje!
    Heb je IUI met of zonder hormonen? En mag ik vragen waarom jullie met IUI zijn gestart? Is er ook oorzaak gevonden voor het niet lukken van een spontane zwangerschap?
    In welk ziekenhuis ben je onder behandeling?
    (hihi ik geloof dat ik net zo nieuwsgierig ben als Nora, of misschien nog wel nieuwsgieriger :p).

Wendy jij hebt een heftig dagje achter de rug! Gelukkig dat de IUI goed is gegaan! Nu weer 2 weekjes geduld hebben! We slepen je er hier wel doorheen hoor!
    Rot van je collega's zeg! Ook wel heftig dat die ene per direct thuis kan blijven! Zit jij ook in de gevarenzone?
    Heb je nog wat gehoord van je andere collega? Hopelijk is de operatie goed gedaan!

Hey Meissie!!! Nog gefeliciteerd he!:)
    We misten je al! Leuk dat je er weer even bent!
    Gelukkig goed om te horen dat je het druk hebt gehad met leuke dingen!
    Hoever ben je nu in deze cyclus? Je kan het hoor het spuiten! Ik had dat ook even een periode, dan ga je gewoon twijfelen om die spuit er in te doen!
    En fijn dat je zo'n goed gevoel bij Geertgen hebt!!! Maar ik hoop dat je ze niet nodig gaat hebben!

Nora, wat super dat er al iets is uitgekomen wat de paragnoste heeft gezegd! Best mensie hoor! Laat de rest ook maar uitkomen inderdaad!:)

Ik heb vandaag weer een raar ziekenhuisdagje gehad. Ze belden vanochtend over het onderzoek en ze zouden de papieren dan gaan opsturen, maar vanwege interne post zouden we het dan vrijdag pas krijgen en konden we een afspraak plannen voor over een week om te tekenen. Maar dan ben ik juist weer op werk en als ik nu even niet hoef te verzuimen is het wel fijn. Dus toen konden we opeens aan het einde van de middag terecht om het toestemmingsformulier te tekenen voor het onderzoek en zouden ze gelijk loten of we bij de groep met baarmoederonderzoek zouden horen of bij de groep mensen zonder. We rolden uit de loting voor wel het baarmoederonderzoek, jeeeeehhhh!:) Als we dan meedoen aan het onderzoek, dan maar liever helemaal toch?! Levert ons dan toch weer wat meer informatie op!
    Zodra ik ongesteld ben moet ik bellen en dan wordt de hysteroscopie gepland. Alleen daar dit het hem nu even in. (het was vast de goden verzoeken, hadden we het er maar niet over moeten hebben...)
    Ik zei hier vanmiddag natuurlijk al dat ik wat lichtbruin/roze verlies had... Nou het is er nu nog steeds en heb er nu ook gemene steken in mijn buik bijgekregen. Het klinkt mooi een innestelingsbloeding, maar ik weet het niet...
    Zal toch niet nu al ongesteld worden (heb nooit een korte cyclus altijd 30 dagen of langer).. Aan de ene kant balen, aan de andere kant, des te eerder ik ongesteld wordt, des te eerder kan de ivf starten. Maar had toch wel een klein hoopje deze maand, ach zal wel ijdele hoop zijn geweest.

12. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Over de collega heb ik niks meer gehoord. Zal het morgen op het werk wel horen.
    En mijn baan. Eigenlijk is niets 100% meer zeker maar volgens de huidige plannen die er liggen is mijn afdeling de komende 2 tot 3 jaar veilig. Wat er dan gaat gebeuren .... er staat nog niets over op papier maar we denken dat de helft van de afdeling dan weg moet. 'Wij' zijn eerst nodig om de rest van de plannen te kunnen doorvoeren ... graven eigenlijk ons eigen graf dus. Ach ja ... we zien het over een paar jaar wel weer. Over het algemeen vermaak ik me prima op mn werk. Leuk werk en leuke collega's.

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat je het wel naar je zin hebt op werk Wendy en dat je leuke collega's hebt! Ik kan me voorstellen dat de sfeer er niet echt leuker op wordt als er mensen weg moeten!

14. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Wendy, spannende tijden op het werk dus! Ach hopelijk mag je er dadelijk 16 weken tussenuit ;) En die getallen hoef je niet te weten, als het er maar meer is dan 1 :)

Chickie, ik vind het wel reuze spannend hoor met dat bruin/roze verlies hoor... De duimen maken overuren. Had je er nog naar gevraagd in het ziekenhuis?? Fijn dat je goed hebt geloot... als het nog nodig is tenminste;)

Boukje, wat spannend allemaal he? Ben ook beetje nieuwsgierig waarom je IUI krijgt... Ik zelf heb een cervixfactor, de zaadjes van mijn man zijn een no go en die worden direct vernietigd :) Ik krijg IUI in natuurlijk cyclus en gebruik/krijg helemaal niets, zelfs geen pregnyl. Bij mijn 1e kindje was het in 1 keer raak en nu heb ik net de 3e gehad.

Hier gaat alles goed, nergens last van en ben lekker druk met werk en dochter. Ik ben er deze ronde helemaal niet mee bezig.
    Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar? Die sneeuw in maart is maar niets hoor!

Even een roddel waar jullie niets aan hebben, maar ik wel! Mijn overbuurvrouw is zwanger, ik zag net dat de flessen van MvM werden opgehaald :) Heb me uiteraard verdekt opgesteld achter het keukenraam... hihiiii. Nu moet ik proberen om mijn mond te houden, maar heb vanavond een feestje in de buurt, dan ga ik eens erop letten wat ze drinkt hahahaaa!

Fijne middag!

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi Nora van de buurtpreventie! Tsja lijkt me duidelijk van je overbuurvrouw, maar kan geen kwaad om er vanavond nog eens extra op te letten ;)

Fijn dat je je nu niet zo druk maakt deze ronde! Scheelt toch weer een hoop zenuwen!

Ik heb het eigenlijk niet gevraagd in het ziekenhuis Nora, ik had een arts die ik niet ken en wacht het wel 'gewoon' af. Gisterenavond had ik onwijze steken in mijn buik en nu is het weer normaal. Wel nog roze verlies, maar niet veel. Dus het blijft spannend :)

Geef mij ook maar voorjaar hoor trouwens! Als het zonnetje schijnt is het trouwens wel erg lekker (achter het glas).

16. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal! Bedankt voor de felicitaties! Heb me niet enorm jarig gevoeld, maar dat krijg je denk ik als je wat ouder wordt, haha! ;)
    Kan nu af gaan tellen naar de 30.. O,o.. ;)

Boukje, welkom hier!

Nala, fijn dat je weer even hebt kunnen spieken naar je boontje! :)

Nora, ik moet wel steeds om je lachen hoor, de berichten die je schrijft, je nieuwsgierigheid en nu weer het bespioneren van je buurvrouw, hahaha! ;)

Chickie, even rustig afwachten dus wat er allemaal gebeurd daar beneden.. Zal allemaal wel weer ff van de wap zijn na die operatie denk?

Meissie, wat spuit jij? Ik heb er niet zoveel moeite mee gelukkig, doet me ook geen pijn, kan het zelfs gewoon staand.

Verder hier ok! Morgenochtend weer even kijken op hoeveel eitjes ik aan het broeden ben, haha!

17. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Huh? Mn bericht is ineens niet neergezet... Raar!

Maar er is ineens 1 ei hard gegroeid, dus vanavond Pregnyl spuiten en zondag inseminatie! Helaas geen meerdere eitjes, dus als deze ronde mislukt dan gaan ze de dosis hormonen omhoog gooien..

Maar ik was flink verrast omdat dinsdag er nog bijna niets te zien was!

18. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames!

De buurvrouw: nou ze bestelde gisteren een frisje, ze had een antibioticakuurtje ;)

Ja Kell, ik sta veel voor het keukenraam te bellen als ik thuiswerk en ik herkende natuurlijk het busje hahaha... En wij wonen in een hofje en als er een auto langskomt, spring ik omhoog want ik ben nieuwsgierig hihiiii. Spannend zondag de IUI, duimen omhoog! Zondagskindje :)

Chickie, verlies je nog steeds bruin/roze?? Hoe voel je je verder?

En hoe is het Wennependy? Alles in kannen en kruiken?

Oh ja, vorige maand is niemand zwanger geworden, dus deze maand in ieder geval twee voor de statistieken :)

Fijne dag!!

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo he Kell, dat is nu al een superei!!! Fijn zeg dat je zondag de inseminatie hebt!
    En ik ben het met Nora eens dat we deze maand 2 zwangere meiden moeten hebben hoor! We kunnen hier wel wat babynieuws gebruiken!

Hihi, een antibioticakuurtje! Die ga ik onthouden ;) Wat zal het grappig zijn als ze het uiteindelijk aan je verteld.... (dan ben je natuurlijk heeeeeeel verbaasd Nora! :D)

Ik ga zo op kraamvisite... slik! (erg leuk, maar ook erg dubbel)

De rommel van onder is trouwens meer bruin geworden dan roze, dus wss het begin van het eind. Laat het aub vandaag doorbreken, heb echt gemene steken in mijn buik.

20. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Chickie84 :D vraag maar een eind raak hoor.... :p

In oktober '10 ben ik gestopt met de pil, heb even een tijdje m'n cyclus 'op gang' laten komen, en daarna zijn we ervoor gegaan. Na een half jaartje ben ik met ovulatietesten aan de slag gegaan, zodat ik wat meer inzicht kreeg wanneer ik nou precies ovuleerde. Tot na een half jaar (inmiddels dus een jaar) nog geen zwangerschap aan de orde was. Dus een afspraak gemaakt bij de H.A., allebei de nodige onderzoekjes gehad, uitslagen waren goed, dus een verwijzing naar het ziekenhuis, zitten in het Maasstad Ziekenhuis (hele goede begeleiding, ben er echt tevreden over). Daar ook de nodige onderzoeken gehad, was ook (gelukkig) alles goed, heb al wel gelijk ook een HSG gehad ivm operatie die ik op 16-jarige leeftijd heb gehad, maar ook daar was alles goed.

Half jaar zelf knutselen...... ;)

In dat halve jaar hebben we de 2 laatste maanden zoiets gehad van: we doen wanneer we willen en we zien het wel, even geen ovulatietesten e.d. Ik bedoel, het moet wel leuk blijven toch!? ;)

Na dat half jaar dus weer een afspraak bij de gyn en daar wilden ze met IUI gaan starten, klinkt raar maar is dan gewoon een soort van opluchting, heel raar gevoel was dat, zo van: Yes, we krijgen hulp, ik had er ook 'zin in' :)

Ik spuit alleen Pregnyl, althans...mijn man prikt, zelf durf ik het niet whahaha :D!!! Om er 100% zeker van te zijn dat ik echt een eisprong heb.
    1e IUI had m'n man 126 miljoen zaadjes, bij de 2e IUI 220 miljoen zaadjes :$ !!!! Dus ja, theoretisch zou het moeten lukken, maar ja, zo zie je maar weer dat de natuur toch wel eens anders doet als jij wilt...

En nu dus nog een paar dagen hard duimen draaien, ik heb wel altijd voor m'n menstruatie pijn aan de zijkant van m'n linkerborst, heb ik nu dus ook..... Heb ook veel witte waterige afscheiding, net of ik in m'n broek plas... :p
    Dus dit is 'mijn verhaal'!!

Chickie84 succes straks, ik snap wat je voel, ik ben 2 wkn terug ook op kraamvisite geweest, leuk....maar dubbel.
    En nu is ook m'n zus zwanger, komt ook zo'n dubbel gevoel opzetten.

Nora12 Undercover Agent..... :p

Share This Page