Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doorslikken dus die handel Miss!
    Het is het proberen waard!

Haha Nora, is het een lekkere acupuncturist (die je een kind brengt ;)). Oh nee, het is een vrouw toch?!

Meissie, 'slaap' lekker he! :)

2. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Haha Nora! Ik dacht misschien doe je aan acupunctuur voor meer rust in je hoofd/lijf tijdens de IUI behandelingen of doe je het voor het verbeteren van een onregelmatige cyclus, of zoiets. Maar nee, gewoon om een kind te krijgen dus. He-le-maal duidelijk :D

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nora, wanneer kan je testen?

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben dol op tennissen :)
    We hebben vanavond gewonnen en staan nu gedeeld 1e. En morgenavond moet ik weer tennissen (invallen bij een ander team) en maandag weer tennissen (training). Beetje uit de hand gelopen hobby, haha. Heb trouwens wel nog steeds menstruatie-achtige buikpijn. Kan me niet herinneren dat ik dat eerder gehad heb zoveel dagen na een IUI.

5. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie ik kan pas 24 maart testen hoor! Maar ik ga gewoon eerder testen, deed ik bij mijn dochter ook. Ik heb dus vrijdag van die gevoelige testen van Z&K besteld en ik zou ze zaterdag moeten hebben, maar ze zaten niet bij de post... op maandag krijgen we nooit post, dus pas dinsdag op zijn vroegst :)
    En leuke avond gehad?? :) :)

Goed gedaan Wendy!!!

Chickie, hahaha het is wel een man ;)

Miss, ja ik ga er echt alleen maar heen voor een kind. Ik ben verder, denk ik, wel aardig in balans en kan ook wel goed met het feit omgaan dat wij via de MMM kinderen hopen te krijgen. Als ik maar een kind krijg, dan maakt mij het niet uit hoe die is ontstaan. Trouwens, bij mijn dochter was er helemaal niets natuurlijks is: IUI en een geplande keizersnede :)

6. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS Chickie getest??

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat ben ik wel met je eens . Hoor Nora, het doel is een kind en op welke manier die er komt maakt dan ook niet zoveel meer uit.
    Jij gaat je acupuncturist nu vast met héle andere ogen bekijken ;)

Leuk dat je zo gedreven bent Wendy! Ik ben echt asportief, maar heb bewondering voor mensen die t wel graag doen.

Nora ja heb vanochtend om 6 uur getest:) maarre hij bleef witter dan wit. Had het wel een beetje verwacht.
    Laat die menstruatie maar komen nu!
    Morgen maar het ziekenhuis bellen om de afspraak van donderdag af te zeggen.

8. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, ik had gehoopt op een klein wonder voor jou! Toch balen... Je was er wel mooi op tijd bij trouwens, 6 uur, iets met ochtendstond heeft goud in de mond! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Haha als het goed is, hoef ik die acu-man nooit meer te zien :)

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen Chickie!

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    #950 chickie84, 17 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
    Lief meiden! Ik heb er vrijdag al even een traantje om gelaten toen ik dat stomme mens van het ziekenhuis aan de lijn had.
    En ik zit nu gewoon echt op mijn menstruatie te wachten, laat maar komen. Dan kan ik weer verder met de volgende maand.
    Waar ik wel een beetje raar van opkijk is de pijn die ik nu in mijn lies heb, daar is de endo weggehaald. Dus zou niet moeten kunnen, vreemd. Maar even opschrijven voor de gynaecoloog!

Meiden die morgen de IUI hebben, heel veel succes en zet hem op!!!
    Wie weet het begin van iets heeeeeeel moois!

ps. Nora gebruik jij eigenlijk altijd dipsticks of midstreamtesten? Ik zat net op de Z&K pagina te kijken. Maar ze zijn best voordelig!

11. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie! Meid toch, traantjes laten is niet erg, het is ook allemaal best kloten... Wanneer moet je naar de gyn toe??

Ik heb de midstreamtesten besteld (1 + 1 gratis) en hopelijk komen ze snel, want anders is het voor niets geweest en kan ik net zo goed die 2v5 van de kruidvat doen!

Good luck vandaag met de IUI!!

Even ego: nog steeds nergens last van :(

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden ik krijg het onderzoek trouwens volgende week maandag. Ben namelijk vanochtend ongelooflijk ongesteld geworden.
    En heb toch een pijn in mijn lies, au au au (nog erger dan dat het was)!!! Schrok me rot. Want dat had niet meer gemoeten na de operatie. Dus gelijk het ziekenhuis maar weer gebeld en morgen belt de gynaecologe me terug. Ik wilde het niet afwachten tot de afspraak die ik heb staan op 3 april.

Nora, misschien een goed teken dat je niets voelt! Het kan elke keer anders zijn....
    Laat die testen van jou inderdaad maar snel komen, anders is het inderdaad een beetje jammer van die testen!

Hoe is de IUI gegaan bij de meiden???

13. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, wat naar van die pijn zeg! Groot gelijk dat je direct belt hoor, hopelijk weet ze het. Dikke knuffel.

Ik heb net even naar huis gebeld en de testen zijn er hoor. Ik ga proberen om het zo lang mogelijk uit te stellen, dus het zal morgenochtend wel worden :) Dan zit ik op 5 dagen voor NOD.
    Duimen jullie voor me???????

Hoe is het gegaan vandaag met jullie???

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben al aan het duimen hoor Nora!!! Fijn dat de post toch is gekomen vandaag!
    Dan kun je morgen een testje wagen!
    Laat je het weten? (ben zo benieuwd of de pendels en de paragnoste gelijk gaan krijgen! Zou zoooo leuk zijn voor je)!

15. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Chickie! We moeten rustig afwachten...

Dames, hoe is het??

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Met mij is het prima. Al heb ik nog steeds buikpijn.

17. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Nora: fijn dat je goed in balans bent en er vrede mee hebt dat je kindje via de mmm gaat ontstaan. Ik heb dat ook hoor, had het liever anders gezien maar zolang er een kindje komt maakt het me niets uit hoe dit kindje verwekt is! Ik wil er alleen wel alles aan doen om mijn lichaam optimaal voor te bereiden op de IVF behandeling die komen gaat. Weet alleen niet goed wat te doen! Acupunctuur, osteopatie, haptonomie, energetische therapie, holistische geneeswijze, etc.?! Er is zoveel keuze! Hoe maak je nou de goede keuze? Ik zou ook bang zijn dat als de IVF behandeling niet lukt, het dan juist aan de alternatieve therapie heeft gelegen :(. Hebben jullie daar ook last van, dames? Dat niet kunnen kiezen uit angst het verkeerde te doen?

@ Chickie: wat balen van je ongesteldheid en van de pijn in je lies! Dubbel k%t :x
    Hopelijk snel duidelijkheid! Sterkte!

@ Kell: hoe ging het vandaag? En was er nog iemand die een IUI had?

18. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden! Erg drukke dag op mn werk weer achter de rug, dus gaarder dan gaar, ga zo ook lekker slapen!

Volgens mij had meissie vandaag IUI?

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hè lieve meiden,

Ik had gisteren idd iui, er waren dus drie eitjes.. Alleen helaas was de zaadkwaliteit toch minder dan voorheen.. Hoe dit kan geen idee? 0,6 miljoen en eigenlijk is hun grens 0,8 miljoen.. Maar goed niet geschoten is altijd mis! Verder zaterdag nog wel gemeenschap gehad.. Gisteren avond ging helaas niet meer lukken.. Zo ons best gedaan maar twee x per dag en dan ook nog als t moet is niet grappig!!

Verder wouden we vanmorgen nog zelf inseminatie doen.. Maar helaas had meneer niet in t bakje gekeken en zat er stof in... :(

20. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik heb heel dom, ik wou vanochtend testen, maar doordat we een gebroken nacht hadden gehad door onze lieve dochter, ben ik zonder erbij na te denken gewoon naar het toilet gegaan.... weg ochtendurine :( En aangezien ik een vroege gevoelige test heb, wil ik dat echt wel met ochtendurine doen hoor! Ik zit nu op 5 dagen voor NOD, maar heb helemaal geen klachten, behalve: heel veel afscheiding :(

Miss, ah de osteopaat, daar ga ik ook weleens heen,, maar omdat mijn zorgverzekeraar maar 35 euro per keer vergoedt en een behandeling bij die mevrouw 90 euro kostte, ben ik daarmee gestopt :) Verder slik ik tarwekiemoliecapsules, omdat ik dat bij mijn eerste ook deed...

Wendy, nog steeds buikpijn?? Pff... naar zeg!

Meissie, drie paaseitjes in spe is toch mooi! Balen van het zaadkwaliteit! Wij gaan gewoon een extra rondje duimen hoor...

Deel Deze Pagina