Ohh dames, ik bloed nog steeds, ik heb zelfs kraamverband gebruikt Verder voel ik me prima hoor, ik weet dat ik ook na mijn dochter weer zwanger kan raken, het zou alleen heel fijn als het de volgende keer 40 weken blijft zitten... Nou, ik ben dit weekend er niet, we gaan een gepland weekendje weg!! Fijn weekend!!!
Die rotwachtbank he meiden!!!! Ik weet het, vond het ook altijd onwijs rot! Nora, ik hoop dat je een beetje kan genieten (zonder dat je lichaam het je moeilijker maakt dan het nu al is) van je weekendje weg! Waar ga je heen? En dan ook nog eens zoveel bloedverlies! Tsjee meid! Leef echt onwijs met jou en je man mee! Volgende keer moet die kleine echt blijven plakken hoor!
Iedereen druk weekend aan het vieren? Hier lekker rustig aan, man druk bezig in de studeerkamer, haha! Ik ga straks nog even helpen schilderen als de muren stofdroog zijn. Maar stiekem echt geen zin Verder deze week een nieuwe laptop aan moeten schaffen, mn "oude" is vorig weekend spontaan overleden Beetje slechte timing gezien ik nog een verjaardagscadeau voor mn vriend moet kopen en mn vakantie over een maand betaald moet zijn.. Gelukkig had ik nog wat centjes achter de hand, maar baal altijd als ik aan mn spaarrekening moet zitten! Hoe is het met iedereen verder? Hier (nog) niets wat op een eventuele zwangerschap zou duiden.. Zat te bedenken als ik op 2 april positief test, 6 april vieren mn vriend en ik samen onze verjaardagen voor onze familie en zou een prachtig moment zijn om het te vertellen... Maar laat ik maar niet teveel hopen... Fijne zondag nog iedereen! x
Hey Kell!!! Tsjee, gecondoleerd met je laptop! Wel gelijk een mooie reden om een nieuwe aan te schaffen, want tjsa.... je kan niet zonder (ons ) natuurlijk! Wel aan jullie gedacht, maar nu weer het eerste momentje om achter de laptop te kruipen. Gisteren lekker uit eten en naar de bios geweest met mijn mannetje en vanochtend geknuffeld met mijn neefje van 5 maanden (ik wil er snel 1 voor onszelf )!!! Ben je al aan het helpen met schilderen Kell???? (of laat je je mannetje lekker sloven ). Wij zitten nu naast elkaar op de bank te laptoppen, hihi! Die verjaardag van jullie beide zou inderdaad wel een geweldige gelegenheid zijn om mooi nieuws te brengen!!! Laat het zo zijn... Hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje????? Ik heb morgen de hysteroscopie. Ben benieuwd, vanavond moet ik de eerste pijnstilling nemen en dan morgen 1 uur van tevoren nog een. Geniet van jullie zondag meiden!!!
Chickie, succes morgen!! Dikke knuffel! Hier gaat alles weer goed hoor, donderdag of vrijdag uitgangsecho en dan rond 2 april weer de volgende IUI, en hopen dat het dit keer weer lukt en dat het blijft zitten! Heb er weer alle vertrouwen in. Kell, ik duim voor je!! Hoe is het met de rest??
Succes morgen chickie! Hopelijk valt het mee Er hoeft morgen nog maar 1 plint geschilderd te worden! Dan is het vloertje leggen, gordijnen op maat maken en weer inrichten, woohoo!! Eindelijk van de troep af in huis
Dankjewel meiden! Hoppa verdovend middeltje zit er in hoor Nora, wat fijn dat je geen last meer hebt!!! Heb me nog wel een beetje zorgen om je gemaakt! Goed dat je wel vertrouwen hebt in deze poging!!! Ik denk dat wel dan een beetje gelijk gaan lopen qua cyclus. (ik hou er ook vertrouwen in voor je!!!) Hoe is/was je weekendje? Jeeeeeeeh Kell, dan doe je daarna toch zeker wel een ronde dansje in het kamertje!?! En dan kun je over een maandje of wat het kamertje weer helemaal omtoveren
Vanochtend de hysteroscopie gehad. Het onderzoek op zich viel me mee. Er waren geen afwijkingen te zien. En het was wel interessant om mee te kijken. Alleen de biopten nemen was heel gemeen (volgende wk de uitslag, maar verwacht niets bijzonders). Nu aardig wat bloedverlies en het gevoel van scheermesjes in mijn buik. Maar al met al is het wel te handelen. Meiden, jullie maar snel vertellen hoe het met jullie is! (ps. het wordt tijd dat ik weer volledig aan het werk ga, zie hier veel te veel berichtjes van mij voorbij komen )
Nou ... vanavond bijna flauwgevallen op de tennisbaan ... lekker dan ... not. En ik heb menstruatieachtige buikpijn ... niet fijn. En pijn aan mn borsten, nog steeds. Pfff ... wat zou het worden deze keer?!?!
Chickie! Fijn dat is meegevallen, maar nu dus een naar gevoel! Wendy, spannend! Ik duim voor je meid! Bah, ik lees net ronde 32, ik duim nog harder... Ik zit pas in ronde 4 en ben er al klaar mee, respect meid! Kell, is het klaar? Krijgen we het resultaat nog te zien? Ik moet weer even snel hoor, want nog een lading was en morgen weer werken! Vrijdag uitgangsecho en dan 2/3 april weer voor de IUI!
En het drupje bloed heeft doorgezet dus helaas weer einde oefening. Zucht ... echt NIET leuk. Donderdag weer naar het ziekenhuis.
We hebben donderdag gesprek in het ziekenhuis waarbij we sowieso te horen krijgen hoe de zaadkwaliteit deze keer was. En afhankelijk daarvan gaan we of verder met nog een IUI poging (de laatste) of gaan we een ander traject in: IVF of ICSI.