Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1001 chickie84, 26 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
    Het zit jullie niet mee Wendy!
    Ik ben benieuwd wat donderdag jullie gaat brengen meis!

Jullie hadden de zaadkwaliteit bij de IUI niet hoeven horen toch?! Dus nu misschien nog iets meer spanning voor wat jullie donderdag horen.
    Als jullie met IUI verdergaan, starten jullie dan gelijk donderdag weer met prikken? Dat moet kunnen qua dagen toch? Of wil je liever weer een maandje er tussen?
    Ik zou het allebei begrijpen hoor!

Ik had vandaag de begrafenis van die collega van mij die zichzelf van het leven heeft beroofd. Was heftig hoor! pfft.

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat lijkt me idd heftig, pfff.

We wisten deze keer idd niet wat de zaadkwaliteit was aangezien die uitslag te laat in het lab was en we het niet wilden weten daarna. Echt extra spanning voor donderdag heb ik niet. Of nog niet in ieder geval. De kwaliteit van het zaad is zo wisselvallig dat het net zo goed weer (relatief) goed kon zijn. Als we verder gaan met IUI dan start ik donderdag weer met spuiten ja. Is CD3 en dan moet ik altijd beginnen.

3. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen Wendy! Heel veel succes morgen dan in het zkh! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.. Waar hoop je zelf op? Meteen door naar het volgende of nog een keer IUI?

Hier een enorme baaldag. De stress van mn prive en mn werk wordt me even teveel en zit al ruim een uur te janken. Durf mn moeder niet terug te bellen zelfs omdat dat het waarschijnlijk alleen maar erger maakt.

Daarnaast het enige kwaaltje wat ik voel zijn mn zere borsten, en die krijg ik altijd voordat ik ongesteld moet worden, dus weer een hard hoofd er in dat het is gelukt... :(

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik hoop vooral voor mijn vriend dat we nog een keer IUI mogen. Dat zou nl betekenen dat de kwaliteit de afgelopen keer weer beter was. Dat zou wel goed zijn voor zn zelfvertrouwen.

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap het Wendy, dat zou voor hem inderdaad wel fijn zijn! Tis voor een man ook niet niks allemaal!

Lieve Kell, hoe is het nu met je? Ik hoop dat het bij een uurtje huilen is gebleven, dat is wel lang genoeg hoor! Wat moet jij je beroerd gevoeld hebben!
    Je mag hier gerust alles spuien hoor meis!
    Heb je je moeder nog wel teruggebeld?

Ik hoop zo dat je jezelf wat beter voelt! Dikke knuffel voor jou!!!
    En geef de hoop nog niet op he! Zere borsten kunnen ook op iets anders duiden en het zou zelfs ook nog van de hormonen kunnen zijn. Had ik ook altijd.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nee inderdaad, voor de mannen is het ook niks.
    Nu was mijn vriend eerst vrij nonchalant er onder. Ook toen we voor het eerst naar het ziekenhuis gingen voor al die onderzoeken had ie zoiets van 'ach, komt wel goed'. En na de eerste 3 IUI's had ie dat ook nog. Maar sindsdien merk ik aan em dat ook hij het steeds moeilijker vindt. Ook omdat hij ziet dat ik het soms zo moeilijk heb en het bij hem voelt alsof het zijn schuld is. Hij is niet zo'n prater dus ik weet soms niet goed wat er in hem omgaat. En ik ben ook niet zo'n goede prater. Maakt het soms wel moeilijk ... Gelukkig heb ik wel een hele goede vriend/collega waar ik heeeeel veel mee praat. Op de een of andere manier praat dat makkelijker. Vind ik erg fijn.
    Ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is ook soms lastig om er over te praten hoor samen en vooral om dan ook goed te beschrijven wat je nu precies voelt. Soms weet je dat zelf ook niet goed. En als je dan al niet zo'n praten bent, is dat helemaal moeilijk!

Fijn dat je zoveel steun hebt aan die collega! (die je dan zeker weten een vriend kunt noemen!)

Heel veel succes morgen en stel al je vragen die je hebt he morgen! Spreek ook je eigen voorkeur en onzekerheden uit naar de arts, dat kan soms ook een goed gevoel geven!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Even heel kort want ik zit op het werk.
    We krijgen nog een volgende IUI-poging.
    Zaadkwaliteit was de laatste keer nog niet steeds echt goed maar in ieder geval beter dan de keer ervoor.
    We hebben wel al een afspraak staan voor een gesprek over het vervolgtraject indien deze poging ook mislukt.
    Vanavond dus weer beginnen met spuiten.

9. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, ik dacht net aan je! Fijn dat het zaadkwaliteit beter is! Ik ga keihard duimen voor deze poging zodat het vervolgtraject in de prullenbak kan!!

Kell, hoe is het nu met je meid??

Chickie, hoe gaat het nu met jou en de pijn? Ben je weer op het werk geweest? Wat naar van die collega... afschuwelijk zeg dat iemand tot zoiets moet komen, dikke knuffel voor jou!

Hoe is het met de rest?

Ik heb morgen follikelmeting en dan zal ik rond 3/4 april alweer de IUI hebben (met dit keer een plakbeebje aub), het gaat echt snel bij mij heb ik het idee!

Dames, de komende ronde worden we allemaal zwanger, allemaal mooie paaseitjes!

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie, zo dat is zeker heftig van je collega.. Geen woorden voor!!

Nora, balen zeg hopelijk is t deze keer wel raak!

Wendy, meissie ik leef zo met je mee.. Mischien gaan we tegelijk wel t volgende traject in..

Hoe is t verder allemaal met iedereen?
    Heb net ff de pagina's die ik gemist heb bij gelezen.. Waren er weer genoeg :) hihi

Nog leuke plannen voor t pas weekend?

11. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, even snel: alles was ok in ziekenhuis! Had al een follikel van 18 mm. Dus ik ga voor een paasei :)

Hoe is het met jullie?

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Nora, wat ga jij hard zeg!!! Dat moet toch goedkomen met dat paasei (kan niet beter zou je zeggen)!!!
    Wel heel fijn dat je zo'n korte cyclus hebt hoor, dat schiet tenminste een beetje op;)

Meissie, hoe is het met jou?????

Wendy, de eerste spuit zit er dus weer in! Ik duim voor je dat je deze keer minder last hebt van al die hormonen!
    Moet je deze keer gewoon weer dezelfde hoeveelheid (eenheden) prikken?
    Laten we hopen dat een vervolgtraject niet nodig hoeft te zijn! En anders steunen we elkaar dan maar ;)
    Op zich wel fijn dat je vast voorlichting gaat krijgen enzo.
    (maar daar moet je nog maar niet teveel aan denken!)

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik ben ongesteld aan t worden... Weet alleen niet wanneer ik moet bellen omdat t nu nog niet echt door gezet is.. En eerlijk gezegd ook gewoon geen zin om te bellen... Bah!! Ti's nu meer donker verlies in plaats van helder.. Dus tja wat is dan dag 1...

Naja bel vanmiddag anders wel ff.. Op naar de laatste keer iui.. Dinsdag ook maar eens bellen voor IVF...

14. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meissie, balen zeg! Paars is trouwens wel een vreemde kleur... maybe wel vanmiddag bellen want dadelijk is het pasen en kun je pas dinsdag bellen? Sterkte meid!

Deze ronde wordt onze ronde hoor dames :)

We gaan allemaal gewoon nog wat harder duimen en broeden!

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    uhhhmmm Nora, wat heb jij gedronken? Hoe kom je nou bij paars???? ;):p
    Heb je nog gebeld Meissie? Tis inderdaad wel waar wat Nora zegt, je zit natuurlijk straks met het lange weekend.

Poe jij kan jezelf dus weer gaan opladen voor de laatste IUI. Het wordt hier straks nog een IVF groepje! (maar ik hoop het niet natuurlijk!)

16. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Nou ik was vanmorgen vroeg wakker, dus ik dacht, het is dag 13 na de inseminatie, ik heb nog een vroege test van clearblue liggen, ik probeer het gewoon...

Ik durf nog niet te juichen, maar er staat toch echt een licht kruisje :$:$:$ Zal het dan echt zo zijn? Ik sta nog steeds te shaken, hihihi...Ik gooi er morgen nog een test tegenaan en als die ook positief is ga ik maandag bloed laten prikken... :$:$:$

17. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Kell, die is hartstikke positief hoor!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat super voor je :D

19. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja? Echt? Ik denk steeds dat m'n ogen me bedriegen, hahaha! :D

20. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Haha! Ja, echt! Bij weinig HCG zie je niets hoor. Om dit kruis kun je echt niet heen, je moet eerder je best doen om 'm NIET te zien ;):D

Deel Deze Pagina