Jeetje het zou wat zijn Nora.... op dezelfde dag de IUI! Als dat zo is, dan moet het toch geluk brengen zou je zeggen! Kell... ben je nog aan het dansen? Hihi Nora. .. wij houden ons wel warm hoor op deze koude dagen
Dames, Leuke paasdagen gehad? Wendy, we hopen dat je er helemaal naast zit hoor Ik heb morgen om 15.30 uur de IUI, precies dezelfde dag (dag na pasen) en tijdstip als bij mijn eerste! Toevallig he Groetjes!
Nora dat klinkt goed, op dezelfde dag als je dochter! Dat moet toch een teken zijn Ik denk aan je morgen!
Ik vind het ook echt wel heel mooi klinken hoor Nora!! Dat goede gevoel houden we vast voor jouw poging! Het lukt gewoon deze keer, i know it!!! Ik vind half 4 ook wel een mooie tijd en ik weet zeker dat ik dan aan jou denk. Op dat moment laat ik namelijk 'mijn' kindjes uitvliegen naar hun ouders en op datzelfde moment komen jouw 'kindjes' in wording aanvliegen! Heel heel heel veel succes morgen! Fijn dat het goed gaat Wendy en houd de moed erin hoor! Eens lukt het en waarom nu niet?! Nala, hoe is het met jou? Echt super leuk dat jij hier af en toe ook nog eens even komt meelezen! Kell, morgen op tijd op he! Om vooraan te staan bij het bloedprikken.... Laat je hier de uitslag weten? Ik hoop dat wij alle (paas)eitjes hebben gevonden deze pasen... Nog ruim 2 weken geduld.
Hey meiden, heb vanmorgen bloed laten prikken bij het zkh. Ik dacht dat het meer een bevestiging zou worden vanmiddag met de uitslag, maar dat was het helaas niet... Er zit inderdaad zwangerschapshormonen in m'n bloed, echter de waardes zijn daarvan (nog) laag. Ik moet nu wachten en a.s. maandag weer opnieuw komen prikken... Nogal een domper dus. Heb net weer opnieuw een test gedaan van de kruidvat en deze is wel weer positief, dus ik hou me daar maar aan vast, echter vind ik het wel een beetje eng...
Jeetje Kell, wat moet dat je onzeker maken! En dan is maandag nog wel weer erg ver weg!!! Laten we er maar vanuit gaan dat het zwangerschapshormoon gewoon nog heel erg moet toenemen! Ik ga voor jou helemaal heeeeeeeeel erg hard duimen meis! Pffft wat spannend! Toch houd ik er een goed gevoel over! Nora, hoe is de IUI gegaan?
Kell dit is echt een positieve test. Die van het kruidvat zijn heel gevoelig, dus waarschijnlijk is je HCG waarde nog niet zo hoog en moet je daarom opnieuw bloed laten prikken. Maar de test liegt niet. Bij mij werd geeneens bloed geprikt, ik heb alleen zelf de test gedaan en ook ik had zo'n licht streepje hoor. En die van Clearblue bevestigt het nog meer met het aantal weken erop.
Hoi dames, Kell, don't worry, ik had precies hetzelfde! Daarom heb ik me voorgenomen om bij een volgende zwangerschap niet meer bloed te laten prikken, levert allemaal maar stress op en dat is niet goed voor beebje(s) en voor jezelf. Weet je ook hoe hoog het HCG was?? Bij mij was het allemaal weer prima, na bewerking 59 miljoen zwemmers, hopelijk blijft het deze keer plakken Hoe is het met de rest?? Chickie, ik heb maar 1 paasei gevonden Fijne dag!
Was dat bij je eerste zwangerschap Nora? Ik heb net nog een aantal kruidvat testen gehaald, blijf lekker om de dag testen tot maandag probeer mezelf niet al te gek te maken, maar ben wel super moe van alles nu, net ook weer kl*te nieuws van het ziekenhuis wat betreft m'n lever... Ben 't allemaal even goed zat. Ik ga voor je duimen Nora, 59 miljoen klinkt goed!! Wij hadden er deze ronde maar 5 miljoen, dus bijna 6x zoveel moet goed zijn Ik weet niet hoe hoog de HCG was, ben ik helemaal vergeten te vragen..
Kell, was ook de eerste zwangerschap, ach meid ik heb een week op hete kolen gezeten voor niets Maar gelukkig kon ik de andere 39 weken genieten! Dikke knuffel!
Nou meiden. Ik ben vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor follikelmeting. Aan 1 kant zat er 1 van 17 mm en aan de andere kant 1 van 15 mm. Vanavond de Pregnyl spuiten en dan vrijdag om 12.15 de IUI.
Spannend Wendy! Dubbel kans dus! Ik ga voor je duimen en hopelijk volgen we elkaar allemaal snel op met positieve tests!!
Super spannend ja! Arts zei dat wanneer beide eicellen springen (de kleinste zit op het randje) dat de kans op een 2-ling dan 20% is.
Nee hoor, helemaal niet. Heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden omdat aan mijn kant van de familie tweelingen voorkomen (aan de kant van mijn moeder en mn vader) en bij de familie van mijn vriend ook aan moeders kant.
Echt? Dat is best veel! Bij ons helemaal niet... In het begin wilde ik het echt niet, nu is alles wat komt welkom