Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad goed nieuws Wendy en nu flink gaan broeden!

Bij het VUmc kreeg je ook pas na de 3e keer IUI met hormonen Nora, ze willen het eerst zonder doen als er geen reden is waarom dat niet zou moeten lukken.
    Stomtoevallig denk dat bij ons de eerste keer met hormonen meteen (hoogstwaarschijnlijk) is gelukt.

Sterkte meissie! Hopelijk is voor jou ook IVF niet nodig en raak je spontaan de laatste keer IUI zwanger! En sterkte met alle emoties.. Ik denk dat we hier met z'n allen heel goed begrijpen welke je bedoeld!

Chickie, bij jou klinkt het ook allemaal goed! En super lief van die kaart ook zeg :)

Miss, ik wil ook zo graag een kat! Het liefst een scottish fold, maar die zijn best prijzig en moeilijk te krijgen.
    Vriendlief wilt ook en hij weet dat hij dan de kattenbak moet verschonen, haha!

2. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk kell een katje!!! En een goed moment hoor, kun je gelijk testen of je vriend dat een beetje kan... de kattenbak verschonen ;)

Weetje meiden, ik heb sinds een dag of 4 steeds lichtbruine afscheiding. Heb ik eigenlijk nooit in deze periode van mijn cyclus (zit nu op dag 20, 5/6 dagen dpo). Ik haal me weer van alles in mijn hoofd, maar blijf het goede gevoel over deze poging houden. (misschien ook omdat het de laatste keer is voor IVF)

Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker? en hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Ik ga vanavond met meiden van mijn vroegere bijbaantje een hapje eten, gezellig!

3. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, positief blijven! Ik ga snoeihard duimen.

Het was een heerlijk weekend met veel zon, lekker veel buiten geweest, love it.

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja lekker weer he!!! Ik heb er ook echt van genoten! Zo fijn als je vrij bent wanneer het zonnetje schijnt!
    Gaat het nog goed bij je Nora?

Nadat ik gisteren het berichtje getypt had zat er opeens een bloedpropje in mijn ondergoed, waaaahhhhh wat is dat nou weer :(
    Gelukkig is het daarbij gebleven en is het nu weer 'gewoon' bruinverlies. Ik ben benieuwd... als je toch eens kon zien wat er allemaal in je lijf gaande is he! (het zou soms een hoop schelen)!:)

Hoe is het met de andere meiden?

5. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, hier gaat alles goed hoor! Mijn kleine meid is onlangs 1 geworden en loopt sinds deze week :)

Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met deze poging, laat het allemaal maar gebeuren en dan zie ik het wel. Ga zaterdag testen, 4 dagen voor nod!

6. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, helaas geen leuk nieuws van het zkh, ze vinden m'n waarden nog steeds te laag.. :(

Vorige week dinsdag was deze 98, nu is deze 853.. a.s. woensdag opnieuw bloedprikken en krijg een echo om 11.45 uur om te kijken wat daar op te zien is...

Ben nu naar huis gegaan van het werk, trok het ff niet meer.. :(

7. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Kell, dat klinkt niet goed...
    Ik ben toen begonnen op 91 (laag) maar na 5 dagen was deze iets van 3100 (uit mijn hoofd).
    Maybe meerlingenzwangerschap?

Heel goed dat je rust neemt meid!

Kan ook zijn dat je langzaam hcg aanmaakt.

Knuffel!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat vervelend Kell. Ik duim voor je dat alles gewoon goed is!!!

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poe Kell, wat een onzekerheid meis!!!! Wat zullen jullie in spanning zitten tot woensdag!
    Ik blijf voor je duimen en hopen hoor!!! Laat het zo zijn....

Nora, wij hebben dan dezelfde NOD.. grappig! Ik durf niet te testen, maar verwacht er dan ook niet teveel van. Het bruinverlies houdt teveel aan naar mijn idee.
    Wat leuk je kleine meid die al rondloopt zelfs! Alles van tafel, haha ;)

10. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, maar ik mag eigenlijk pas 16 april testen hoor!
    Bruinverlies bij mij betekent altijd dat ongie komt, maar dat heb ik dan ook altijd. Als je het anders niet hebt... is het hoopvol :)
    Oh niet durven testen... dat herken ik!

Kell, hoe is het meid?? Had jij niet meerdere eitjes? Zou dus heel goed meerlingenzwangerschap kunnen zijn, dan heb je vaak ook een heel laag HCG!

Hoe is het met de rest??

Liefs!

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Kell dikke knuff voor jou
    Wendy wat fijn dat de zaadkwaliteit nu beter was :)
    Chickie, Hoop dat je snel duidelijkheid heb met dat bruinverlies!

Hier vandaag naar t ziekenhuis geweest.. helaas was er nog niet veel te zien en was de grootste 10mm dus we spuiten gewoon weer door :) Vrijdag weer terug om opnieuw te checken! :)

12. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie, spuit jij maar flink door voor een verlaat paasei :)

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Kell, heel heel heel veel succes morgen! Ik hoop dat je positieve duidelijkheid krijgt!

Meissie, dat wordt inderdaad nog een paar prikkies zetten! Wie weet komt er nog een eitje opzetten, dat zou helemaal mooi zijn.

Nora, ik verwacht ook de 16e mijn menstruatie. Ik heb eigenlijk alleen bruinverlies 2 dagen voordat ik ongesteld ga worden, maar ik heb het nu al ruim een week (het begon vlak na mijn ovulatie). Maar zo is er iedere maand weer iets nieuws, dus weet niet meer zo goed wat ik van mijn lijf kan verwachten. De bult in mijn lies is wel een goede graadmeter. Die houdt zich nog rustig, dus laat dat maar zo blijven :)

Wendy en Miss, hoe is het?

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Met mij gaat het prima!

15. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hallo meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties na onze goede uitslag vorige week! We zijn nog steeds mega opgelucht :D

@ Nora: ja leuk he? Het is zo gezellig in huis joh, wat is zo'n klein frummeltje toch schattig!

Wat betreft onze kansen bij IVF: het zou kunnen dat mijn oude eitjes niet goed meer te stimuleren of te bevruchten zijn en dat het bij de eerste poging dus al ophoudt. Aan de andere kant kan ik ook geluk hebben en blijkt dat ik overal nog goed op reageer. Het is echt in een glazen bol kijken, zei onze arts in Dusseldorf!

Omdat ik geen standaard IVF patient ben, gaan de hoge slagingskansen van IVF in ieder geval (en helaas!) niet op voor ons. Maar ik heb besloten alle percentages en mogelijke scenario's los te laten en me er helemaal aan over te geven. Ik kan de uitkomst toch niet veranderen! Denk overigens wel dat de kansen sowieso hoger liggen dan bij IUI hoor, dus wat dat betreft toch fijn om een stap verder te gaan!

Verder ben ik gezonder dan ooit en probeer ik mezelf zo positief mogelijk op te laden, door af en toe te visualiseren (o.a. dat ik een kindje heb, wat ik voorheen nooit durfde!) en door lekker veel te wandelen en mijn hoofd te legen. Dan heb ik er zelf in ieder geval alles aan gedaan om de IVF te laten slagen, toch? :)

Hoe gaat het met jou? Ik zou ook aan de hormonen gaan als ik jou was. De reden dat de kans 2 keer zo groot is, is omdat er als het goed is 2 of 3 eitjes gaan groeien ipv 1. Je kunt wel bedenken waarom je kansen dan zoveel groter worden ;). Ook zou het iets met de kwaliteit kunnen doen, al verschillen de meningen daarover. Maar ik hoop voor je dat deze poging raak is en je helemaal geen hormonen nodig hebt!

Leuk dat je dochtertje net 1 is en loopt! Wat zul je trots op haar zijn!

@ Chickie: haha, dat katje krijgt zeker al mijn moedergevoelens over zich uitgestort. Arm kind :p

Wat lief, dat kaartje van het nichtje van je man. Zeker fijn als mensen zo met je meeleven!

Ja, en jij straks dus net een voorsprong op mij. Wel spannend, dat we tegelijk met IVF bezig zijn! Ik verwacht dat ik rond 4 mei begin met stimuleren. Jij?

@ Meissie: spannend voor je, de laatste IUI poging. Ik snap dat je nog even niet wilde bellen om de IVF op te starten. Voelt als een hele grote stap he? Ik hoop en duim heel hard voor je dat je die niet nodig gaat hebben en dat het deze poging raak is! En dat je deze keer niet zo lang hoeft te spuiten, 20 dagen is wel heel lang :$

@ Wendy: fijn voor je dat de IUI goed is gegaan. Ook voor jou duim ik net zo hard dat deze laatste poging DE poging is :)

@ Nala: hoe voel jij je?

@ Kell: Wat schrikken voor je dat je waarden niet goed zijn :(. Sterkte vandaag, ik denk aan je!!!

Ik denk trouwens zeker dat de hormonen bij jou de oorzaak zijn dat je zwanger bent. Ze zorgen niet alleen dat er meer eitjes gaan groeien (hoeveel had jij er bij de IUI?) maar waarschijnlijk ook voor een iets betere kwaliteit. Zeker met Menopur.

Leuk dat jullie ook een katje willen! Mooi zeg, die scottish fold! En ja, jij mag niet in de buurt komen van die kattenbak. Heel fijn, zo'n zwangerschap als excuus om geen stront op te hoeven ruimen :D

Ik ben heeeeeel hard aan het duimen dat je kleintje blijft zitten. Laat je het ons weten?

Liefs en een fijne dag allemaal!

Miss

16. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai meiden, ben net weer thuis.
    Bloed uitslag krijg ik vanmiddag weer..
    Op de echo was IN de baarmoeder een duidelijk vruchtzakje te zien met ienie minie eidooier (zoals de arts het beschreef), maar omdat het nog zo vroeg is kon ze verder nog niets zien. Volgende week woensdag terug komen voor een nieuwe echo en hopelijk zien ze dan een embryo-tje!
    In ieder geval een stap in de positieve richting! :)

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat klinkt positief!

18. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb er weer ook een beter gevoel bij!

En ze belden net over de HCG waarde, maandag was ie 853 en nu 1783! Flink gestegen dus :D

19. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh Kell, wat fijn voor je!!!! Ben HEEL blij voor je :) :)

20. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog een stap in de positieve richting! Kan niet wachten tot de echo van volgende week woensdag! Flink duimen!!

Deel Deze Pagina