Oh wat fijn Kell! Bij mij komt het positieve gevoel ook weer boven borrrelen hoor! Ik maakte me wel een beetje zorgen om je! En die HCG waarde zegt toch ook wel heel veel mooi! Die kleine van jullie doet het gewoon expres joh, die wil gewoon dat papa en mama lekker vaak naar hem/haar komen gluren Volgende week hopelijk weer een beetje gegroeid! De eerste echo heb je alvast in the pocket! @ Wendy, fijn dat het goed gaat met je! @ Miss, zo te lezen sta je er heel positief en relaxed in! Goed hoor! en je hebt gelijk! Lekker die cijfertjes en statistieken loslaten, iedereen is anders en niemand is met elkaar te vergelijken. Neem alles maar zoals het komt! Jij verwacht dus 4 mei te kunnen gaan stimuleren. Ik verwacht 16 april mijn menstruatie en rond die datum ga ik dan decapeptylspuiten en op de derde dag stimuleren. Dus waarschijnlijk rond 19 april. En ik sta er wel een beetje hetzelfde in als jij. Ik hoop nog steeds dat IVF niet nodig is, maar anders gaan we er helemaal voor en ik geloof ook zeker dat dit onze kansen heel erg vergroot.
Chickie, ik ga er vanuit dat IVF helemaal niet nodig is! Ik duim voor 2 mooie testen de 16e. Miss, wow wat een positiviteit! Keep up that good work. Ik heb een ontzettend sterk goed voorgevoel bij jou hoor. Kell, dat komt helemaal goed dan! Gefeliciteerd Meissie, alles ok bij jou? Wendy, hoe gaat het daar? Bijna klaar voor de laatste iui?
Nora, mijn laatste IUI heb ik afgelopen vrijdag gehad. Met super zaad. Ben nu dus aan het wachten wachten wachten. Gaat verder prima met me. Heb wel vandaag al de hele dag wat last van buikpijn. Zeurende aanhoudende menstruatieachtige pijn met af en toe flinke steken die enorm pijn doen. Maar we wachten verder ...
Oh Wendy! Dat is ook zo, superzaad We zitten samen op het wachtbankje en Chickie zit in het midden. Gaat de tijd een beetje snel voor je of is het deze keer extra killing? Ik word altijd een beetje treurig van je handtekening, ik hoop zo dat ronde 33 het gaat worden meid!
Nou, ik ga even van het wachtbankje af en op het wachtbedje verdr liggen broeden. Heb btw sinds 2 dagen allemaal ongiepukkels, maar toen zat ik op 7 dagen voor nod, is toch wel erg vroeg?
Hihi ik sliep nog niet! Mijn hoofd is ook net een maanlandschap Nora... vind het ook erg vroeg. Ik til maar niet te zwaar aan al die signalen. Weet toch niet welke kant ze op gaan.
Precies, het zegt niets: had het bij dochter ook en als ik ongie moet worden ook! Het is 50-50 Slaap lekker
Wendy, daar ben ik ook van overtuigd hoor! Petje af voor jou hoor. Ging de tijd bij mij ook maar wat langzamer, de tijd vliegt voorbij en ik kom tijd tekort. Alles gaat zo snel, ook de IUI's, ik heb maar cycli van 23 dagen, terwijl ik nog ongesteld ben, heb ik een follikelmeting en dan 2 a 3 dagen later alweer de inseminatie... Liefs!
Bij mij is het eerste deel van de cyclus ook altijd zo kort. Maar nog niet zo kort als die van jou. Ik heb steeds op dag 3 eerste follikelmeting gehad en op dag 11 de inseminatie. En dan 14 dagen wachten ... lang ...
Hallo dames, Ben niet zo actief hier maar lees nog steeds zo nu en dan mee. Weer erg veel gebeurd hier en een zwangere erbij toppie!!! @Kell van harte gefeliciteerd!!!!! Wens je een goede zwangerschap en vooral een plakbeebie toe. Zwanger zijn is zo'n mooie tijd. Hoop dat je er lekker van kunt genieten. @Nora jeetje meid ook weer een hele hoop gebeurd bij jou zeg. En idd wat gaat het hard bij jou. Iedere keer dat ik hier kom kijken ben je of met een inseminatie bezig of net klaar. Hoop dat de komende IUI echt de laatste is hoor ego: manlief is inmiddels geopereerd, operatie is geslaagd en in juni gaan ze opnieuw zaadkwaliteit beoordelen. Dan weten we dus wat voor behandeling er mogelijk is voor ons. In de tussentijd mogen we het zelf proberen. (wat we uiteraard wel zullen doen) maar we hebben afgesproken dat we niets gaan plannen of bijhouden. Lukt het in deze drie maanden is dat mooi maar we zijn ingesteld op een behandeling. Kan het alleen maar meevallen. Veel suc-6 aan de dames op het wachtbankje. Mijn duimen draaien!
Genesis, alive!! Fijn dat de operatie goed is gegaan zeg Hoe gaat het met jou? En nu goed jullie best doen Dat gevoel heb ik ook: of ik lig op de stoel voor de iui of ik zit in de wachtweken! Maar ik vind deze wachtwelen altijd nog minder erg dan die 9 maanden wachten... Dat duurt nog veel langer
Ik duim voor iedereen dat de IUI's goed zijn gegaan!! Bij mij was er nooit een pijl op te trekken met die ongi pukkels, soms wel en soms niet... Komen ze bij jullie ook voornamelijk op je kin? Daar schijnen ze te komen van de hormonen... Genesis, thanks! En fijn dat de operatie goed is gegaan, hopelijk straks een goede zaadkwaliteit!
Hey Genesis!!! Wat leuk dat je even komt buurten! Fijn dat je man de operatie achter de rug heeft! Is het hem meegevallen? of toch tegen? En is hij al helemaal hersteld? Tis niet niks voor hem! En hoe is het verder met jouw? Jullie instelling is wel super hoor! Heel reeel! Top! Kell, ik heb dat ook die pukkels vooral op mijn kin. Dat had ik voorheen nooit eigenlijk. Aan de andere kant slik ik nu geen hormonen, dus mijn eigen hormoonhuishouding zal er ook wel voor zorgen blijkbaar Nora, racemonster, jij gaat als een speer steeds! Maar laat het inderdaad maar stoppen! en voor de anderen ook! Meissie, hoe is het?
Chickie, alleen op je kin? Ik heb ze all over Ze zijn ook megagroot en doen pijn Wanneer ging jij ook alweer testen?
Die rotpukkels zitten overal. Ook op m'n schouders enzo... Ik had in mijn hoofd om zondag een testje te wagen. Maar kan ook zijn dat dat niet meer nodig is. De pijn in mijn lies en schouder kwam net weer opzetten en het bruinverlies, wat ik nu ruim een week heb, wordt steeds donkerder. Ik bereid me er maar op voor, dan zijn we gewoon klaar voor de start vd IVF. Maar als het dan moet komen, dan het liefste maar snel! Jij wilde morgen gaan testen toch Nora? Ik ga nu gauw naar werk. Vanavond meidenavond bij mij thuis en morgen verjaardag van mijn papsie. Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Chickie, ja ik wilde morgen gaan testen, maar ik moet er nog even over nadenken of ik dat ook echt ga doen. Als ik vandaag nog steeds geen bruinverlies heb, dan doe ik het en anders niet, want bruinverlies betekent altijd bij mij -> hallo ongie, dag beebje! Positief blijven hoor Chickie!! Leuk een meidenavond! Wat gaan jullie doen? Ik ga morgen schoentjes kopen met mijn dochter en de rest van het weekend even een keer niets Liefs!