Altijd leuk shoppen voor je dochter Nora! Ik begrijp hoe je je voelt qua testen.... ik ga nu extra hard voor je duimen. De meidenavond krijgt bij mij nu een extra dimensie. Naast kletsen, filmpje en heel veel chocola nu ook spuiten Hoef dus niet meer te testen Nora. Had mijn lijf goed ingeschat en ben net ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook. Het lijkt de rode zee wel met wat brokstukken (lekker praatje hè) bah bah... Dussss knoppie om. Vandaag start IVF. Morgen ziekenhuis bellen en zondag waarschijnlijk een uitgangsecho.
Ah nee Chickie, balen en shit zeg! Knuffel Je kent je lijf inderdaad erg goed... Dan is IVF de manier voor jou en daar heb ik alle vertrouwen in meid! Thumbs up voor jou en ik hoop dat je nog wel een leuke avond en verjaardag morgen hebt! Liefs
Hallo dames, Operatie van manlief viel mee maar herstel erg tegen. Alle zorg van mijn man en dochter kwam bijna twee weken lang op mijn schouders terecht. Dat was heel erg zwaar. En mijn man was Veel duizelig, misselijk en zwak. Maar gelukkig is dat c allemaal voorbij (alles voor het goede doel zullen we maar zeggen) Hij moet nog wel rustig aan doen maar de wond ziet er goed uit. En alles werkt nog uitstekend Wat onze instelling betreft ik denk dat deze nu een stuk anders ligt dan tijdens de poging voor onze 1e. Omdat we nu een kind hebben is de angst voor kinderloosheid weg. Niets ten nadele van de wens voor een tweede hoor. Maar vorige x was ik een stuk sneller negatief en down als nu. Denk ook dat de MMM "ervaring" (die je uiteraard liever kwijt bent als rijk) Ook wat onzekerheid weg neemt. Je weet wat je soort van te wachten staat? ! Misschien klinkt het gek wat ik zeg maar zo voel ik het momenteel. En dat ik hier niet zo vaak ben is ook bewust omdat ik het liefst mezelf wil "verliezen" in de drukte van ons leven. Zodat ik niet 24/7 bezig ben ermee. Soort van zelfbescherming verder gaat het wel goed met mij. @chickie: wat balen dat het toch ivf is geworden. Hoop zo voor jullie dat 1 poging voldoende is!!! @Nora ook weer spannende dgn voor jou. Laat die rode duivels aub wegblijven... Btw wat voor pukkeltjes? Hopelijk verdwijnen ze snel. @Kelr ja hopen wij ook. Zodra de controle zal naderen zal de spanning ook vast weer stijgen. Wanneer mag je voor een echo?
Nou de eerste spuit zit er in hoor! Heb het lekker in de keuken gedaan toen de andere meiden in de kamer zaten, je wordt er ook wel makkelijker in merk ik. Dit zijn wel iets bottere spuitjes, die je er meer in moet 'darten' zeg maar. Maar wel goed te doen. Straks het ziekenhuis bellen voor de echo afspraak van morgen. En even flink wat pijnstillers innemen, want loop bijna krom van de pijn. Shit endo! en straks wil ik wel een beetje gezellig zijn op de verjaardag van mijn vader. En Nora, heb je nog een testje durven wagen? @ Genesis, het herstel van je man zal inderdaad niet mis zijn geweest. Maar gelukkig dat alles weer goed functioneert Ook niet onbelangrijk toch! Ik heb dat gevoel van de mmm ervaring ook wel hoor. Je weet beter hoe alles werkt en bent wat minder onzeker over alle stapjes in de behandeling. Desalniettemin vind ik nog steeds dat je een super instelling hebt hoor! Meiden geniet van vandaag! even een dikke knuffel voor iedereen omdat jullie zo lief zijn!
Chickie, gefeliciteerd met je vader! Hopelijk heb je een leuke dag. Wat fijn dat het spuiten meeviel... het lijkt mij wel eng om jezelf te spuiten hoor. Ik heb nog niet getest, ik dacht vanochtend: nee, ik hou mezelf in bedwang en wacht gewoon rustig af op wat komen gaat. Ik heb een heerlijke dag buiten gehad, morgen weer zo'n mooie dag, genieten hoor. Hoe is het met de rest? Groetjes!
Dankje! Het is gezellig! Nu even rust voordat de rest vd visite komt. Het spuiten went echt hoor, scheelt dat ik het al een paar cyclussen heb moeten doen. Knap hoor dat je de test nog even hebt laten liggen. Toch hoop ik dat je hem over een paar dagen nodig gaat hebben. Is het nog gelukt met de schoentjes shoppen?
Nou net getest en ik zie een 2e streepje hoor! Niet zo donker als de teststreep, maar zeker geen tuurstreep!
Oh Nora, wat een geweldig nieuws om mee wakker te worden! Gefeliciteerd!!! Jippie, er is weer iemand zwanger Hoe voel je je? En hoe reageerde manlief? Geniet van deze onvergetelijke dag! X
Woehoe!!!!!!!!!!!!!! Wat een gaaf nieuws Nora!!!! Ben je ook rondedansjes aan het doen!!! Echt geweldig!!! Gefeliciteerd!!!
Ik ben net in het ziekenhuis geweest en de uitgangsecho was goed. We mogen vanavond (dag 3), de puregon erbij gaan spuiten, dus dat is wel heel fijn. En as. zaterdag moeten we weer terug om te kijken hoe de hormonen aanslaan. Geniet van jullie dag vandaag meiden! Ik ga zo nog eventjes kijken of ik in de tuin kan zitten, want om half 4 komt mijn neefje van 6 maanden waar we een paar uurtjes op gaan passen (voor het eerst!, leuk!!!).
Bedankt allemaal! Leuk oppassen chickie! Alles goed gegaan?? Bijgaan de test van 11 dpo (vandaag. Mijn camera is niet zo goed, dus maybe een beetje onduidelijk, maar de streep is te zien toch??
Ja hoor duidelijk!!!! jeehhh!!!! Vanaf nu wordt tie vast alleen nog maar duidelijker! Het oppassen was erg leuk! Tis zo'n schatje! Zo 1 wil ik er later ook!
Ohh chickie, zo eentje krijg jij ook, misschien nog wel leuker Ik moet nu wel toegeven dat de paragnost (alweer) gelijk had. Ze zei: eind maart of begin april zwanger, dat klopt dus. Of het was een goede gok