Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Jah ik leef zeker nog :D Gelukkig wel ;)

Vandaag zou ik eigenlijk moeten werken op t terras :( Maar helaas is t niet echt lekker weer en regende t vanmorgen de hele tijd!! Dus toen is besloten t terras dicht te laten.. Jammer vd uren die ik anders gewerkt zou hebben maar een dagje voor mezelf is ook wel fijn :)

Kga zo lekker me nageltjes doen.. en beetje aan de was beginnen!! Manlief is maar ondanks het weer in de tuin begonnen.. want ow ow ow dat leek wel een oerwoud!! :p

Chickie dank je wel voor de update :) IVF, waar ben je nu in t traject? ben zooo nieuwschierig hoe je dat gaat ervaren!!

Kell Idd nogmaals een dikke knuffel voor jou!!

Nora en Wendy, Alles goed met jullie? Al erg ziek zwak en misselijk of valt t mee? ;)

Miss, Hopelijk gaat het herstel snel :) Succes meid!

Wens iedereen een fijne dag toe!! Dikke kus xxx

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hallo!

Met mij gaat alles goed!

's Ochtends ben ik een beetje misselijk maar hoef niet te spugen.
    Daarnaast heb ik nog steeds een beetje een ongi-gevoel in mn buik, maar goed, het zal wel. En mn borsten doen pijn. Allemaal niet erg. Maar waar ik wel echt last van heb is enorme moeheid. Ben kapot! Val iedere nacht snel in slaap maar ik word zo'n beetje ieder uur wakker. Verschrikkelijk.

Maar goed, ik klaag niet. Ik ben blij blij blij dat het eindelijk is gelukt.

Hoe is het met de rest?
    Kell, hoe is het met jou in het bijzonder?

3. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, heb je je al opgegeven voor Moeders voor Moeders?
    Ik doe sinds vandaag mee :)

Meissie, ik heb nog nergens last van, maar die mevrouw van MvM zei dat ook pas vanaf week 6 meestal is!

Moet weer aan de slag!

Liefs!

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nee ik heb me nog niet opgegeven. Ik wilde eigenlijk wachten tot na de 1e echo. En op de website van MvM lees ik dat je (pas) mee kunt doen vanaf 6 weken en die ben ik nog niet. Maar jij bent ook nog geen 6 weken toch?

5. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, ja in week 6 start je, maar voor die tijd komt die mevrouw thuis. Zodat je precies met 6 weken kan starten. Ik moest ook een test doen en die was zo duidelijk dat ik paar dagen eerder mag beginnen! Gaat om hoeveelheid hcg in je urine en is dat voldoende is, mag je beginnen, dus snel opgeven want anders loop je weken mis en dat is zonde want er schijnt een tekort te zijn.

Ik weet nu ook wat pregnyl is en waar het voor dient :)

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nora wat super goed dat je mee doet met MvM, Ik wil dat ook zeker gaan doen :) het minste wat je voor een ander kunt doen heh.. je weet hoe groot je eigen wens was..

Ondertussen ben ik bang dat ik een blaas ontsteking aan t oplopen ben.. ff afwachten want heb t wel vaker dat ik ff super vaak moet plassen en dat t op gegeven moment een beetje zeurderig aan voelt... we wachten af hoe t vanavond en morgen vroeg gaat.. Nu al 5 keer in een uur geweest haha.. en steeds een klein beetje :( Bah... IUI is pas 5 dagen geleden geweest.. dus daar lijkt t me niet aan te kunnen liggen en zoals ik al zei heb ik dit al vaker gehad!

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ah oke, duidelijk.
    Waar pregnyl voor dient weet ik heel goed. Heb het zelf gespoten.
    Ik ga me direct opgeven.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Meissie, bah, blaasontsteking is nooit fijn. Sterkte!

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Auttsj blaasontsteking! Het klinkt wel zo Meissie! Maar ik hoop het niet voor je!
    Nu zit je dus 5 dagen na ja IUI, mmm best nog een poosje wachten voor je! Duim duim duim....
    Ik zit nu op dag 12 van de IVF cyclus, ben nu 10 dagen aan het stimuleren en gaat goed hoor! Er zitten 8 follikels, waarvan ook nog een paar kleintjes en wat kleine die niet meegeteld zijn. Donderdag weer terug. Begin het nu wel heel spannend te vinden. Heb er een soort van 'zin in', hoe gek dat ook klinkt.

Goed dat jullie meedoen met MVM meiden! Ik heb deze ronde voor het eerst pregnyl (kreeg altijd een vervanger) dus ik ben heel blij dat er mensen zich hiervoor inzetten! Ik hoop het ook ooit te kunnen doen!
    Oja en Nora, kijk je wel uit voor gluurburen ;) Anders valt het straks toch wel erg op dat je op een feestje in de buurt aan een sappie gaat :p;)

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Begint spannend te worden Chickie!

Ik heb me gisteren op de website aangemeld voor MvM dus benieuwd wanneer ik iets van ze hoor.

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hallo dames!

Even een update :)

Ik heb vorige week maandag mijn 6e en laatste IUI gehad. Ik ben benieuwd, heb er deze keer best een goed gevoel over aangezien sommige meiden zoals ik (met laag AMH) door het slikken van DHEA op het nippertje voor hun eerste IVF zwanger worden. Dat zou toch wat zijn!!! Ik voel nog niks hoor, maar dit zijn wel de makkelijkste wachtweken tot nu toe. Ik zit namelijk nog steeds zo lekker in mijn vel! Ik doe er alles aan om zo sterk en gezond mogelijk te zijn (eet sinds 2 1/2 week helemaal volgens het oerdieet en voel me super energiek!) en verder probeer ik me aan de situatie over te geven, in plaats van te piekeren over alle mogelijke uitkomsten.

Ik denk er trouwens over om een opleiding tot voedingsdeskundige te gaan volgen en ga binnenkort alvast een facebookpagina opstarten waar ik oerdieet-recepten op ga posten. Dus als jullie interesse hebben, laat het me even weten en dan geef ik jullie de naam van de pagina! Klein detail: ik zoek nog een pakkende naam dus alle suggesties zijn welkom :D

@ Chickie: jij gaat snel nu zeg! Spannend joh. Is de pijn van de endo een beetje te doen op het moment? Of hebben de hormonen daar nog een negatief effect op?

@ Nora en Wendy: hoe voelen jullie je?

@ Kell: hoe gaat het met jou?

@ de rest: veel liefs!

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend Miss. Die laatste IUI gaat gewoon lukken net zoals bij mij de laatste IUI gelukt is! Ik duim evoor je.

Mij mag je de naam van de Facebookpagina wel geven :)

Ik voel me best goed. Beetje misselijk. Ben alleen heel heel heel heel heel erg moe.

13. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,
    Even een update na vanmorgen, ben weer helemaal stuk.
    Op de echo was te zien dat het vruchtzakje nog hoog in de baarmoeder zit.
    De dooier is behoorlijk opgeblazen (schijnt normaal te zijn in dit geval) en ze liet ook zien waar het embryo-tje zat en toonde het ienieminie dingetje en dat het al heel snel wat gestopt het groeien.
    Nu heb ik tabletten gehaald bij de apotheek die ik vaginaal moet inbrengen. Ik kon kiezen om te wachten, voor de tabletten of curriteren.
    Morgenavond ga ik ze inbrengen en dan afwachten, ze zouden binnen 24 uur moeten gaan werken... Zo niet moet ik een nieuw setje halen en opnieuw proberen...
    Zoals ik al zei, ben helemaal stuk.

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hele hele hele dikke knuffel voor jou Kell! Vind het echt heel erg voor je.

15. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Eerst even Kell een dikke knuffel geven! Meid, wat een ellende allemaal :(

Miss, oh het oerdieet, dat ken ik helemaal niet! Leg eens uit wat dat is? Fijn dat je je goed voelt, hopelijk is het deze ronde raak voor jou!

Chickie/apothekerassistente/Barney, hoe voel jij je op deze zonnige dag?

Met meissie ook alles goed?

Hier gaat alles goed, nergens last van, alleen een heel klein beetje lichtbruine afscheiding, maar dat heb ik al vanaf NOD.

Liefs!

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Kell, behoorlijk confronterend om het zo te zien lijkt me! Ik ben bang dat de miskraam ook niet niks is en dat je nog heel wat te wachten staat! Sterkte meis!!! Wat een hel!

Ha Miss, leuk om weer even een update te krijgen! Houd dat goede gevoel vast he! Misschien is de DHEA voor jou wel DE oplossing! Aan jouw instelling en gezonde levensstijl kan het in ieder geval niet liggen!
    En wat super dat je een nieuwe opleiding wil gaan doen! Petje af! Ik ben blij dat ik niet meer hoef te studeren! ;):)
    Ik zal nog eens nadenken over een pakkende naam! Laat je het weten als je een leuke naam hebt!

@ Wendy en Nora, hebben jullie geen onzeker gevoel? Het lijkt mij zo spannend als je dan uiteindelijk zwanger bent! (en dan helemaal als je ook nog eens hoort dat het bij Kell zo verschrikkelijk verloopt).
    Ik kan me voorstellen dat je moe bent Wendy, er verandert zoveel in je lijf! En Nora, hou vast dat goede gevoel! Laat maar wegblijven die kwaaltjes! (en die afscheiding schijnt vaker voor te komen he!, had je dat ook bij je eerste zwangerschap?)

@ ego, Hier gaat het nog steeds prima hoor! Voel me net moeder gans, hihi! Ik voel dat er behoorlijk wat follikels zitten, zit een beetje vol en krijg pijnlijke borsten. De endo speelt nog wel steeds behoorlijk op, maar het is te doen.
    Morgen ga ik weer voor een follikelmeting. Ben benieuwd of de punctie al gepland kan worden of dat de follikels nog wat meer moeten groeien.
    Gelukkig heb ik echt nauwelijks last van de hormonen (valt me reuze mee, want bij de IUI was ik nogal eens wat emo ;):D).

Hebben jullie nog wat meegekregen van de zon vandaag meiden? Ik heb aan het einde van de middag nog een half uurtje in de zon gezeten, echt super lekker om even bij te tanken.

Meiden hebben jullie eigenlijk nog wel eens wat gehoord van Lillianne en Pumelke? Ben wel benieuwd hoe het met die meiden gaat!

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nee eigenlijk ben ik helemaal niet onzeker.

18. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey chickie, het is dus nu: apothekersassistente/Barney en moeder gans nu, leuke bijnamen :) Ik hoop dat de punctie gepland kan worden, spannend hoor!

De zon was echt heerlijk vandaag achter het kantoorraam :(

Om eerlijk te zijn, maak ik me geen zorgen. Ik wacht gewoon rustig af tot het 7 mei is en over die lichtbruine afscheiding maak ik me niet druk, je kunt er toch niets aan veranderen. Volgens mij had ik het niet bij mijn eerste of misschien ook wel, ik weet het niet zo. Het viel me nu op omdat ik een dag wit ondergoed aanhad en toen ben ik er op gaan letten :)

Fijne avond!

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed om te horen dat jullie niet onzeker zijn meiden! Lijkt me een heerlijk gevoel!

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden even een egopostje, om te laten weten hoe het gaat!

Ik zit nu op cyclusdag 14. Ben vandaag weer voor een uitgangsecho geweest (de vierde alweer). Morgen mag ik weer terug voor nog een follikelmeting. Ze durfden het niet aan om tot zaterdag te wachten. Waarschijnlijk krijg ik zondag of maandag de punctie.
    De follikels groeien lekker hoor!
    Links zit: 17 mm, 22 mm, 18 mm, 12 mm, 16 mm en 11 mm. (die van 22 mm offeren we waarschijnlijk op) en rechts: 17 mm, 18mm, 13mm, 13mm, 10mm. Ik hoop dat die van net boven de 10 nog meegaan doen. Ach, we zien het wel. Ben hier al blij mee hoor! Mijn baarmoederslijmvlies zat vandaag op 10mm. Ook mooi dus!

Deel Deze Pagina