Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussion in 'MMM clubs' started by Nora12, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend!!!

2. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Geweldig Chickie!!! Wat spannend zeg. En wat een mooi aantal follikels heb je! Ik hoop voor je dat de kleintjes ook nog hard doorgroeien!

Ik reageer morgen weer even uitgebreid :)

3. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Zo, vandaag nog even een halve dag werken en dan vrij t/m dinsdag. Heerlijk. Ben ik ook echt aan toe.

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat lekker! Lekker van genieten!
    Ik heb ook bijna 2 weken meivakantie. Nu eerst naar het ziekenhuis en dan de koningsspelen. Ook erg leuk!

5. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, dat ziet er goed uit hoor! Ik heb een heel goed gevoel meid :) Hopelijk jij ook!

Liefs!

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik ook! Het ziet er super goed uit. Het is weer lekker doorgegroeid!
    Baarmoederslijmvlies is 15 mm, een lekker warm nestje dus! :)
    De follikels links: 23, 17, 12, 20, 14, 17 & rechts: 13, 20, 20, 20, 14, 13, 10, 11 en nog wat kleinere maar die net boven de 10 zal waarschijnlijk geen eicel bevatten.

Aan het einde vd middag word ik gebeld over de dag van de punctie en het tijdstip van de pregnyl.
    Ik houd jullie op de hoogte!:)

7. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh vind het zo spannend voor je!

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief!!!! Ik ook hoor!
    Maar ben zo blij dat het goed gaat!

Nu gauw mijn oranje shirt aan en sporten met de kids!

9. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    #1209 Genesis, Apr 26, 2013
    Last edited: Apr 26, 2013
    oh mooi Chickie, erg spannend! Mijn duimen draaien voor je :)

@Kellr een heeeeele dikke cyberknuffel voor jou. Wat moet dit een ontzettend moeilijke tijd zijn voor jullie als koppel en voor jou als vrouw om dit mee te moeten maken. Hoop dat het 1e setje tabletten meteen zijn werk doet zodat je niet weer opnieuw hoeft te proberen... xxx

Hoe gaat het met alle zwangeren onder ons? Hoe voelen jullie je?

10. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb afgelopen nacht eindelijk eens iets beter geslapen.
    Ben wel nog steeds moe en ben sinds vanochtend ook echt misselijk. Hoef niet te spugen maar voelt wel zo. Bah.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanmiddag is Moeders voor Moeders geweest.
    Leuk gesprekje, leuk cadeautje gekregen.
    En vanaf nu er mee gestart

Oh, en de test die ze deed was positief :)

Attached Files:

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat leuk Wendy!
    Dan zijn ze toch nog snel langsgekomen! Super dat jij er ook aan meedoet!

Ik ga over 2 minuten Pregnylspuiten (wat gemaakt is van het hormoon wat in de urine van zwangere vrouwen zit)! Dus... bedankt meiden!

Rot dat je zo misselijk bent Wendy! Lijkt me een rotgevoel!

Oja, ik mocht dus vandaag om 21.00 uur voor de laatste keer decapeptyl spuiten en om 22.00 uur spuit ik de pregnyl.
    Zondag moet ik me om 8.45 uur in het ziekenhuis melden en ik krijg om 9.00 uur de punctie. Morgen lekker een dagje spuitvrij!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Fijn dat je morgen een dagje spuitvrij bent. Ik vond het ook altijd fijn als ik de pregnyl achter de rug had.

14. Nala78

Nala78 Actief lid

Nov 4, 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy fijn he, zo'n extra bevestiging met een test van MvM. Een beetje blanke nagellak zorgt er voor dat het streepje niet vervaagt ;)
    Ik ben de eerste weken ook heel misselijk geweest zonder spugen, het is voor een goed doel moet je maar denken. En moe ben ik nog steeds, maar we hebben het er voor over!

Chickie wat spannend voor jou meid, dit weekend de punctie!

15. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Wendy: dank je! Ik hoop ook dat mijn laatste IUI raak is, net zoals bij jou :D

Ik zal je de facebookpagina zeker doorgeven. Nog geen vorderingen gemaakt deze week, de dagen vliegen gek genoeg om als je thuis zit. Ik hou je op de hoogte!

Balen voor je dat je zo moe bent. En nu dus ook misselijk. Bah! Sterkte ermee. Super dat je voor MvM plast (en wat een mooie test weer!). Daar help je ons allemaal mee dus bedankt :)

@ Kell: meid, wat een vreselijk heftige tijd voor je! Hoe is het gegaan met de vaginale tabletten? Is het op gang gekomen? Heel, heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

@ Nora: het oerdieet houdt in geen zuivel, geen tarwe, geen suiker, geen E-nummers en geen pesticiden. Ik ben dus veel in de biologische winkel te vinden!

Ik ben erachter dat ik niet exact het oerdieet volg, aangezien ik alternatieven voor tarwe eet zoals spelt, boekweit en quinoa. Maar als je een echt oermens bent, schijn je dat ook te laten staan. Dat gaat mij te ver, dus ik hou me lekker aan mijn eigen versie! Op mjin facebookpagina zal ik wel meer info plaatsen zodat ook duidelijk wordt waarom zuivel, tarwe en suiker zo slecht voor je zijn. Dat ik me sinds een paar weken zo energiek voel en geen last meer heb van mijn maag na het eten, is voor mij in ieder geval genoeg bewijs :)

Fijn dat het goed met jou gaat en dat je nergens last van hebt! Geniet ervan!

@ Chickie: dank, dank en nog eens dank voor je leuke reacties op mijn bericht :D

Wat goed om te horen dat de hormonen je meevallen! Ik zie daar wel een beetje tegenop want ik werd er bij de IUI's ook erg emotioneel en humeurig van. Behalve deze maand trouwens, terwijl dit de hoogste dosis was!

En whaaaaaaaa, wat spannend! Morgen de punctie!!! Ik leef toch wel op een speciale manier met je mee, omdat ik natuurlijk over een paar dagen hetzelfde traject in ga. Heel veel succes morgen. Ik hoop dat ze allemaal heel mooi bevrucht gaan worden!!! :):):)

Fijn weekend allemaal!

16. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Chickie!!

Reageer morgen of maandag uitgebreider, ben nu in bios!

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss, dat oerdieet lijkt wel een beetje op het endo dieet als ik het zo eens hoor/lees. Ik doe dat verder niet aan hoor, maar ik heb wel veel meiden gehoord die daar veel baat bij hebben!
    Grappig he dat je soms tijd tekort komt als je vrij bent! Ach, lekker hoor!
    Lief dat je trouwens zo met me meeleeft Miss, ik hoop dat het voor jou niet nodig is!
    Ik had bij de IUI ook veel last van emotionele buien trouwens. Dat had ik nu ook verwacht (zeker omdat ik nu veel meer spuit). Maar tot nu toe niets van dat alles :) Dus houden zo! :D

Nora, concentreer je eens op de film ;)! Leuk dat je in de bios zit!

Nala, wat leuk dat je dat even deelt van die nagellak. Ik had er inderdaad wel eens van gehoord, maar had er allang niet meer aan gedacht.
    Wel heel leuk als je op die manier een test goed kan bewaren!

Wendy, hij is inderdaad wel heeeeeel duidelijk! Dat is even ter compensatie van je klachten!

Kell, hoe is het met je meis???? Je hoeft niet te reageren hoor, maar weet dat er hier veel aan je gedacht wordt!

@ all, morgen vroeg op pad, half 8 (is voor zondag best vroeg :)) want we moeten ons om 8.45 uur melden en het is best nog een stukje rijden voor ons. Ik laat jullie weten hoe het is gegaan!
    Ik heb nu zoiets van: 'Laat maar komen'. Maar het kan best dat ik morgen een stuk minder stoer ben hoor ;):):D

18. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai meiden, even een bericht van mij, ik copy paste even als jullie het niet erg vinden...

Vrijdag:

Gister rond 18.30 uur 4 tabletten cytotec ingebracht, kreeg later wel wat menstruatie achtige buikpijn wat heeft geduurd net zo lang totdat ik ging slapen, maar er heeft niets doorgezet. Zelfs een druppeltje bloed.. Baal er echt enorm van want vond het doodeng ze in te brengen..
    Vriend was erg lief en kwam steeds bij me kijken en vragen hoe het ging en me vasthouden.. Hij gaat straks vast een tweede setje halen, dus als er helemaal niets gebeurd vanavond nog een keer proberen. Hoop wel dat dat werkt, want zit totaal niet op curettage te wachten eerlijk gezegd.
    Ze had het er sowieso over dat er een wachtlijst is en dat het bij hen onder plaatselijke verdoving gebeurd??? Moet er niet aan denken...

Zaterdag:

Mn vriend heeft nu de pilletjes bij een ander ziekenhuis hier in de buurt gehaald en daar waren ze heel meelevend en vriendelijk en kreeg hij zelfs een gebruiksaanwijzing mee! Een heel verschil met het Vu, begin steeds meer een hekel te krijgen aan dat ziekenhuis.

Om 18.45 gisteravond de tweede set ingebracht en gister voordat ik naar bed ging een klein beetje bloed en net op de wc weer, maar that's it... :(
    Straks maar weer even het ziekenhuis bellen tijdens het verpleegkundig spreekuur.. :(

Deel 2:

Ongelooflijk wat een k*t ziekenhuis is het toch ook!:x

Net terug gebeld door een verpleegkundige dat ik eigenlijk maar moet afwachten tot de echo afspraak van a.s. vrijdag en als het dan nodig is een afspraak maken voor curettage.

Heb haar gezegd dat écht niet te trekken, fysiek maakt het me geen bal uit, maar mentaal ga ik er aan onderdoor..
    Ook meteen aangegeven dat ik absoluut niet bij kennis wil zijn bij een eventuele curettage en of dat een probleem zou zijn.
    Zij verteld me, in tegenstelling tot de fertiliteit arts, dat ik eerst een pilletje krijg waar ik suffig van word en dan de morfine prik in m'n bil. De arts had het alleen over de prik! Niet over een pilletje! Maar ik wilde alsnog weten dat als ik echt een narcose wilde of dat mogelijk was en dat ik zelf de keuze had en zij zei natuurlijk! Alleen dat het dan misschien wel langer zou duren omdat zij dat niet op het IVF centrum mogen doen.
    Ben in ieder geval blij dat ik zelf daar een keuze in heb.

Zij raadde me ook aan om maandag even terug te bellen zodat ze me in het patiënten overleg kunnen bespreken, zij kan nu niets doen omdat het weekend is.

Ik word nu al gek bij de gedacht dat ik moet wachten tot vrijdag en dan eventueel pas de curettage af kan spreken... :(

Vandaag:

Gister later op de avond had ik wat buikpijn, af en toe een krampje en wat bruinverlies. Rond een uur of 11 kwamen de krampen om de 4 a 5 minuten en hielden ze een seconde of 30 aan. Heb 2 paracetamol genomen en in bed gaan liggen met een kruik. De krampen werden wat pijnlijker en ben uiteindelijk rond een uur of 1 op het toilet gaan zitten en toen kwam er meer bloed en wat dikkere donkerrode stolsels. Paar keer nog naar de wc geweest vannacht en steeds bloed verloren met nog 2 keer stolsels en nu bloed ik alleen nog.

Ik hoop dus dat ik het achter de rug heb nu, was geen prettige ervaring, maar de pijn was te doen.

Wel een heel verdrietig idee dat ik vandaag anders 8 weken zwanger geweest zou zijn. Ik moet dit nu echt een plekje gaan geven, want nu is er echt niets meer... :(

19. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry dat ik helemaal niet op jullie berichten reageer, ik zal binnenkort even terug lezen en er verder op in gaan..

20. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh Kell, meis toch, ik moet vaak aan je denken. Wat een k*t ziekenhuis. Tenminste zo komt het op mij over. Hele dikke knuffel voor jou. En het is niet erg dat je niet op berichten reageert nu. Ik snap het heel goed. Neem de tijd voor jezelf en reageer pas als je er zelf klaar voor bent. xxx

Share This Page