Lieve Kell, wat een kl*tesituatie! En natuurlijk reageer je niet op berichten van ons! Dat mag niet eens! Je moet nu aan jezelf denken, daar heb je meer dan genoeg aan! Ik hoop dat je het ergste achter de rug hebt en dat er geen 'restjes' van het vruchtje meer zitten! Bel je morgen alsnog het ziekenhuis voor een eerdere echo, of zit er niets anders op dan echt tot vrijdag wachten? Het is al zo zenuwslopend allemaal! Lijkt me vreselijk als je nu daar ook nog langer op moet wachten. Tis echt heel verdrietig allemaal! Er is nu 1 sterretje meer in de hemel! Ik wil jullie hierbij heel veel sterkte en kracht toewensen! Want al is je buik nu leeg, in je hart draag je dit kindje voor altijd bij je!!!! Hele dikke knuffel van mij!
Ik vind het gewoon rot om mijn bericht nu te plaatsen, maar ik wil het toch graag met jullie delen. Vooral voor degene die ook misschien voor IVF moeten gaan (wat ik natuurlijk helemaal niet hoop!). Even knippen en plakken hoor Vanochtend de punctie gehad en inmiddels alweer bijna 2 uur thuis. De punctie viel me 100% mee! Nu alleen bij het opstaan een beetje zeurderig gevoel, maar verder voel ik me prima! Er zijn 10 eicellen gevonden. Ben er echt superblij mee! Nu afwachten of er bevruchting plaatsvindt, dinsdagochtend horen we meer en dan hopelijk woensdag de terugplaatsing!
Lieve Kel, wat een vreselijk bericht meis, ik snap dat je geen fijn gevoel meer hebt bij dat ziekenhuis. Zo verdrietig dat je na lange tijd zwanger bent geworden en dan nu afscheid moet nemen van jullie kleine beebje. Heel veel sterkte om dit te verwerken, dikke knuffel. Lieve Chickie, fijn dat de punctie is meegevallen, wel rustig aan doen de komende dagen hoor! Ik duim voor een mooie bevruchting. X
Kell, dikke knuffel! En vooral niet reageren als je niet wilt hoor! Chickie, nou thumbs up voor mooie koninklijke bevruchtingen Wendy, mooie test van MvM! Bij mij waren beide streepjes even donker, dus ook een mooie test, maar ga hem niet plaatsen Hebben jullie ook zo'n zin in morgen? De laatste koninginnedag? Liefs!
Lieve meiden! Wat gebeuren er toch veel verdrietige, spannende, hoopgevende en gelukkig soms ook mooie dingen met ons. Ik reageer zo weer even op jullie. Maar... vandaag heb ik mooi nieuws te vertellen: ik heb vanochtend positief getest! Ongelofelijk, ik ben zwanger geworden van mijn laatste IUI, met een AMH waarde van 0,19, vlak voordat we naar Düsseldorf zouden gaan voor IVF Mijn vriend en ik zijn uiteraard superblij want dit is onze eerste positieve test in 33 maanden. Maar we durven denk ik pas echt opgelucht adem te halen als ik 12 weken zwanger ben. Want bij iedereen kan het mis gaan, maar bij mij is die kans helaas ook nog eens verhoogd door mijn lage AMH waarde. Toch heb ik me voorgenomen te genieten van het feit dat ik nu zwanger ben. Dat pakt niemand me meer af! Veel liefs, Miss
Dank jullie wel! Ik ben ontzettend blij! Ik weet nu in ieder geval dat ik zwanger KAN worden, dat is al zo'n opluchting. Hopelijk lukt het ook om zwanger te blijven @ Chickie: wat fijn voor je dat de punctie is meegevallen. Hoe voel je je vandaag? Ik duim voor je dat deze 10 eitjes allemaal mooi bevruchten en dat de eerste die ze terugplaatsen lekker blijft zitten! Heb je voor later nog genoeg broertjes en zusjes in de vriezer @ Kell: wat een verdrietige tijd voor jou en wat wisselen vreugde en verdriet elkaar toch in rap tempo af op dit forum. Ik hoop van harte voor je dat je het achter de rug hebt en wens je heel veel sterkte toe de komende tijd! Dikke knuffel!
Whaaaaaaaaaaa Miss: super!!!!!!! Zie je wel?! Die laatste IUI's zijn gewoon de beste. Geweldig nieuws. Geniet er van.
Miss gefeliciteerd, super voor jullie, geniet ervan! We duimen natuurlijk met z'n allen dat het goed blijft gaan.
Miss, ben je al een beetje aan het idee gewend? Wat bijzonder he! Ik heb wel een beetje gezonde jaloezie hoor Al die geweldige positieve testen! Ik hoop zo voor jullie allemaal dat het goed blijft gaan! Het is ieder zo gegund! Jullie blijven hier toch nog wel kletsen he?! Kell, hoe is het met jou meis? Ik voel me goed hoor vandaag. Heb een behoorlijk opgezette buik en ben denk ik een beetje beurs van binnen, maar heb eigenlijk geen pijn. Heb wel nog wat oud bloedverlies. Maar ook dat wordt nu minder. Ik vind het afwachten van het telefoontje van morgen nog wel wat spannend. Ik hoop zo dat er bevruchting heeft plaatsgevonden en inderdaad wat je zegt Miss, ik hoop op een heleboel eskimootjes die de vriezer in kunnen! Ik houd jullie op de hoogte!
Hoi meiden, ze belden net op het moment dat Willem koning werd. Er zijn 8 embryo's ontstaan. Morgen om 11 uur wordt er 1 teruggeplaatst en dan horen we hoeveel er kwalitatief goed genoeg zijn om ingevroren te worden. Ben wel heel blij met dit resultaat! Manlief werd er gewoon eem beetje emotioneel van, heel schattig! (Maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen hem ) Fijne Koninginnedag hè meiden!
Goed nieuws Chickie!!! I've got a feeling.... Vonden jullie Máxima's jurk van vanmiddag ook zo mooi?? Wow!!
Ik vond Maxima prachtig! En ik vond alles nogal ontroerend ... al kan dat ook door mn hormonen komen.
Hey meiden, sorry dat ik de boel even genegeerd heb hoor, vind het best lastig allemaal ook al laat ik dat in het dagelijks leven niet echt merken... Wendy & Miss, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Zo onverwacht, maar zo gewenst, echt fijn! Ik hoop voor jullie dat jullie beebjes lekker blijven plakken. Hier gaat het redelijk. Zondagmiddag veel pijn gehad, maar alleen maar bloed. Maandag middag veel stolsels. 's ochtend en 's avonds gaat het steeds wel ok, maar 's middags tot nu toe iedere dag nog buikpijn gehad. En helaas nog niets wat op een vruchtzakje lijkt.. Mag nu een dag eerder komen, morgen, omdat ik me wel wat zorgen maak. Bloeden doe ik wel nog steeds. Ik weet dat veel vrouwen voor de pillen kiezen ipv curettage, maar ik weet niet of ik dat nog een keer zou doen, (ga er ook niet vanuit dat het nodig is) ik vind het allemaal erg naar zo.