@ Chickie: Spannend! Ik duim voor je!!! En wat goed ook dat er zoveel ingevroren kunnen worden. En over verhalen over zwangerschap hier. Ik voel me persoonlijk niet bezwaard er iets over te vertellen. Oke, het is een IUI-topic maar IUI's hebben ook goede aflopen en niet alleen slechte en ik vond en vind het in topics ook prettig om positieve verhalen te lezen en niet alleen de minder goede verhalen. En ik ga inmiddels al ruim 2 jaar mee op dit forum. Maar dat is mijn mening.
Dat is toch ook helemaal prima Wendy! Ik voel dat anders dan jij, ook prima. Iedereen ervaart het anders
Lieve meiden, ik zit al de hele avond op het forum dus ga nu nog even tegen mijn liefje aanliggen op de bank! Maar kom morgen weer bij jullie reageren. @ Chickie: Jippieeeeee!!! Wat een goed nieuws! Ben blij voor je Welterusten voor zo allemaal!
Tja.. Vruchtzakje zit er dus nog in.. Zit wel vlakbij mn baarmoedermond geloof ik.. Ze ging zelfs nog met een eendenbek tang kijken en nog met haar vingers voelen enzo.. Ze heeft aan de hand van een echo foto ook overleg gehad met een gynaecoloog met meer ervaring. Haar mening was zelf dat curettage niet nodig was, kon alleen maar meer kwaad doen dan goed. Kreeg een recept mee voor meer tabletten, maar hoefde ze nog niet te halen. Na een uurtje belde ze al, arts had gezegd dat ik moet wachten tot het er spontaan uit komt. Pillen zouden alleen maar onnodig pijn geven. 15 mei weer afspraak voor een echo en dan kijken ze of het helemaal schoon is. Verder afwachten dus. Nu net ff beetje thuis zitten werken en ben alweer helemaal kapot. Pfff...
Ik moest wel steeds aan je denken vandaag hoor Kell! En jeetje het vruchtzakje zit er dus nog!!! Ik heb echt met je te doen! Dat afwachten is vreselijk lijkt me! Kunnen je man/vriend en jij elkaar hierin een beetje steunen? Je hebt elkaar nu zo hard nodig! Sterkte meis!
Zo, daar ben ik weer! Gister vloog om omdat mijn moeder 's middags onverwacht langs kwam en 's avonds had ik een verjaardag en een etentje. Lekker druk dus, maar daardoor is die dag wel lekker snel voorbij gegaan, wat fijn is als je aan het aftellen bent! @ Chickie: dank je wel voor je lieve woorden! Mijn verhaal lijkt inderdaad precies op dat van Kell. Maar hopelijk met een andere afloop. Ik moet woensdag weer bloedprikken. Nog 5 lange dagen wachten dus.. Wat geweldig voor jou dat al je overgebleven embryo's zijn ingevroren! Helemaal super!!! En wat heb je ook een prachtig embryo teruggeplaatst gekregen. Ik snap dat je je trots voelt, dat mag je ook zijn hoor . Ik duim voor je dat je kleintje zich morgen lekker gaat innestelen bij je! @ Kell: jeetje joh, wat heftig dat het vruchtzakje er nog in zit. Wel fijn dat ze denken dat het er vanzelf uit zal komen. Dat hoop ik ook voor je!!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @ allen: het gaat wel ok met mij. Ik baal er vreselijk van dat ik niet echt blij kan zijn nu ik eindelijk zwanger ben. Ik ben namelijk meer bezorgd dan blij. Toch was er gister een klein beetje goed nieuws. Ik belde het VU nog een keer om te vragen of eerder dan woensdag mijn bloed opnieuw testen zin heeft. Dit keer had ik een andere dame aan de telefoon, die VEEL positiever was! Ze was helemaal verbaasd toen ik zei dat we woensdag waarschijnlijk slecht nieuws gaan krijgen. Dat is nog helemaal niet zeker, aldus haar! Zij kende ook genoeg verhalen van een laag hcg, dat later keurig op niveau kwam. Ik vertelde dat haar collega zo negatief was geweest en ze beaamde dat sommige collega's patienten graag in bescherming nemen tegen teleurstellingen, maar dat zij van mening is dat je de patient juist ook hoop moet laten houden, zolang daar nog reden toe is. Dat ben ik helemaal met haar eens! Positief denken en hoop voelen, is volgens mij heel bepalend voor hoe je zo'n week doorkomt en misschien zelfs wel van invloed op je zwangerschap. Ze adviseerde me wel om echt woensdag pas weer te testen omdat dan heel duidelijk zal zijn of het hcg goed stijgt. Eerder dan dat kun je een vertekend beeld krijgen (te goed of te slecht, en dat wil je allebei niet). We wachten dus maar af! Ik temperatuur en test nog wel en dat ziet er allemaal veelbelovend uit. Hoge temperatuur, steeds donker wordende testen. Al weet ik ook wel dat dit geen goede afloop garandeert, is het toch prettig om te weten dat het voorlopig goed gaat! Hoe gaat het met de andere meiden? Nora en Wendy, gewoon allebei doen wat voor jullie goed voelt hoor. Ik had als niet-zwangere soms wel een klein beetje moeite om over zwangerschappen en kwaaltjes te lezen maar tegelijkertijd vind ik het ook gek dat je 'verbannen' zou worden als je zwanger bent, terwijl je zo lang met elkaar hebt meegeleefd. Ik denk dat het voor ons allemaal weleens een beetje dubbel voelt maar dat we tegelijkertijd nieuwsgierig zijn naar hoe het met de zwangeren gaat, toch? Veel liefs!
Miss, spannend hoor komende week! Fijn dat de tijd dan toch nog wat snel gaat Ik blijf ook zeker meeschrijven hoor!
Wendy, kan van alles zijn hoor! Ik ga je beetje proberen te gerust te stellen. Ik had bij de 1e ook een veeg bloed rood en bij deze al weken oud bloed (bruin). Bij mijn 1e was het blaasontsteking! Bij deze, geen idee, maar wass niet erg volgens dokter. Had je veel of een een paar druppeltjes?? Meid, ik duim dat het niets ernstig is!!
Het was niet heel veel maar ook niet heel weinig. Keer plassen erna waren het een paar drupjes. En net waren het ook nog een paar drupjes en was het niet meer rood bloed maar bruin. Ik weet dat het vanalles kan zijn maar maak me toch wel wat zorgen hoor.
Dat kan ik me goed voorstellen meid! Heb je ook buikkrampjes? Misschien kun je je bloed laten testen? Het enige wat ik weet is dat bruin oud bloed is en dat dat niet erg is!
Nee geen krampjes. Wel een beetje een ongi-gevoel in mn buik maar dat heb ik al 2 weken. Eens kijken hoe het verder verloopt anders eens kijken of ik al eerder een echo kan regelen.
Ik ga voor je duimen meid dat het niets is! Ongie-gevoel is normaal, heb ik al sinds de bevruchting volgens mij.